Camping Le Ranch des Volcans

Camping Le Ranch des Volcans
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Le Ranch des Volcans voor je op een rij gezet:

8 reviews over Camping Le Ranch des Volcans in het Nederlands

Le Ranch des Volcans ligt zeer gunstig aan het begin van kuurstadje Chatelguyon. Het centrum van dit stadje is te voet bereikbaar. Van hieruit makkelijk per auto naar Puy de Dome, Vulcania, Volvic, Volcan de Lemptegy.

De camping heeft voornamelijk franse gasten. Er is een broodbestelservice, een restaurant/bar, 3 zwembaden en een speeltuin.

Leuke camping

Petraimon
7-8-2015

Leuke camping, welke niet vol raakt. Mensen gebruiken deze camping alleen als doorreis camping. De camping heeft een leuk vermaak, mooi zwembad en een goede ligging.

zeer gunstige ligging voor bezoek aan Vulcania, Puy de Dome, Volvic en de hele ketting van vulkanen.

Stad Chatel-Guyon is lopend te bereiken'. supermarkt met tankstation op 500 m

restaurant bar op de camping. zeer vriendelijk personeeĺ frans spreken is wel een pre. veel mensen op doorreis. weinig nederlanders (voor ons pre)

deze camping is rustig met schoon sanitair en grote ruime

ger en liesbeth van rijn
    3-8-2015

deze camping is rustig met schoon sanitair en grote ruime plaatsen met zon en schaduw en leuk voor kleine kinderen.

het personeel is vriendelijk en hulpvaardig

echt een aanrader.

Oud, maar toch...

Peter
    3-9-2013

De camping is n iet meer de nieuwste en ligt direct aan een drukke baan, niet al te ver van het centrum van het stadje..

Het sanitair is wel oud, maar is toch goed onderhouden. Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat we er in Juni waren en het seizoen dan nog niet begonnen was.

Gezellige, kleine familiecamping

Tirza van den Elshout
    1-1-2009

In de zomer van 2008 hier 2 weken verbleven.

Kleine, rustige camping, met genoeg te doen voor de kids: trampolines, zwembad, skelters, speeltuin, minigolf, tafeltennis.

Leuk om te vertoeven, maar ook een prima uitgangspunt voor uitstapjes: er is veel te zien en te doen in de omgeving, ook voor kinderen!

Restaurant is simpel, maar het eten is lekker. Personeel is heel vriendelijk, een lege gasfles (stacaravan) werd binnen 5 minuten na melding verwisseld!

De kids, maar ook wij, vonden het jammer dat de vakantie om was.

maar 1 nacht gestaan

Rick
    3-8-2007

maar 1 nacht gestaan. Mooie groene camping. leuk met fruitbomen. geen plek voor lang verblijf maar voor doorreis uitstekend. Vriendelijk geholpen. Schone plek. Leuk stadje op loopafstand. Kids hebben leuk gespeeld op trampoline en heerlijk gezwommen in het bad.

Camping met prima zwembaden

H. van de Voorde
    13-7-2005

Camping met prima zwembaden. Eenvoudig restaurant met een kok die ook voor ober speelt. Geen uitgebreide kaart, maar lekker eten voor een gunstige prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Ranch des Volcans in Châtelguyon (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Ranch des Volcans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Ranch des Volcans scoort een 8.75 uit 10 op basis van 268 reviews.