Camping Le Ranch des Volcans

Camping Le Ranch des Volcans
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Le Ranch des Volcans voor je op een rij gezet:

12 reviews over Camping Le Ranch des Volcans in het Nederlands

Anders

Doorreiscamping, meer niet

Cindy
8-9-2018

Camping op zich is goed, mooie plaatsen. Sanitair verouderd en geen wc papier.

Mevrouw aan de receptie was heel onvriendelijk.

Eten ‘s avonds moet je reserveren en ondanks dat er een kaart uithangt krijg je 3 keuzemogelijkheden wat niet verteld wordt aan de receptie.

Eten was ook echt niet lekker en duur voor hetgeen je krijgt. Bediening ook weer onvriendelijk, glazen niet zuiver. Er waren nog mensen aan het klagen over het slechte eten. Heel jammer, konden hier iets goed van maken als ze willen.

Conclusie, goed als doorreiscamping maar ergens anders gaan eten.

Mooie camping, restaurant super slecht !

Majje
7-9-2018

Mooie camping plaats met verouderd sanitair!

Onvriendelijk personeel vooral bij de receptie.

Eten in het restaurant.. niet doen!!

Hondenvoer en duur betaald, bediening onvriendelijk!!

Meerdere mensen in het restaurant klaagden over de slechte kwaliteit van het eten.. schande!!

Jammer van deze mooie camping.

kleine gezellige doorreis camping

cathy
16-8-2018

jammer dat er moet gereserveerd worden om te eten in de bar. meisjes kunnen de hoeveelheid klanten op het terras (halfleeg) niet goed aan er was geen tijd om een cocktail te maken! verouderd maar proper sanitair animatie enkel in het Frans. schaduwrijke ruime plaatsen. ideaal als je nr het zuiden rijd om te overnachten niet voor gans verlof!

Hartstikke leuke camping

RS
22-7-2018

Wat een relaxte en leuke camping. Per toeval hieruit gekomen. Voornamelijk Fransen. Receptie man spreekt perfect Engels. Echt de moeite waard om hier naar toe te gaan.

Net zwembad, pony's, Franse animatie. Echt leuke camping.

Wel zelf toiletpapier meenemen naar het toilet.

Goede locatie t.o.v. bezienswaardigheden

Janine
12-8-2015

Le Ranch des Volcans ligt zeer gunstig aan het begin van kuurstadje Chatelguyon. Het centrum van dit stadje is te voet bereikbaar. Van hieruit makkelijk per auto naar Puy de Dome, Vulcania, Volvic, Volcan de Lemptegy.

De camping heeft voornamelijk franse gasten. Er is een broodbestelservice, een restaurant/bar, 3 zwembaden en een speeltuin.

Leuke camping

Petraimon
7-8-2015

Leuke camping, welke niet vol raakt. Mensen gebruiken deze camping alleen als doorreis camping. De camping heeft een leuk vermaak, mooi zwembad en een goede ligging.

zeer gunstige ligging voor bezoek aan Vulcania, Puy de Dome, Volvic en de hele ketting van vulkanen.

Stad Chatel-Guyon is lopend te bereiken'. supermarkt met tankstation op 500 m

restaurant bar op de camping. zeer vriendelijk personeeĺ frans spreken is wel een pre. veel mensen op doorreis. weinig nederlanders (voor ons pre)

deze camping is rustig met schoon sanitair en grote ruime

ger en liesbeth van rijn
    3-8-2015

deze camping is rustig met schoon sanitair en grote ruime plaatsen met zon en schaduw en leuk voor kleine kinderen.

het personeel is vriendelijk en hulpvaardig

echt een aanrader.

Oud, maar toch...

Peter
    3-9-2013

De camping is n iet meer de nieuwste en ligt direct aan een drukke baan, niet al te ver van het centrum van het stadje..

Het sanitair is wel oud, maar is toch goed onderhouden. Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat we er in Juni waren en het seizoen dan nog niet begonnen was.

Gezellige, kleine familiecamping

Tirza van den Elshout
    1-1-2009

In de zomer van 2008 hier 2 weken verbleven.

Kleine, rustige camping, met genoeg te doen voor de kids: trampolines, zwembad, skelters, speeltuin, minigolf, tafeltennis.

Leuk om te vertoeven, maar ook een prima uitgangspunt voor uitstapjes: er is veel te zien en te doen in de omgeving, ook voor kinderen!

Restaurant is simpel, maar het eten is lekker. Personeel is heel vriendelijk, een lege gasfles (stacaravan) werd binnen 5 minuten na melding verwisseld!

De kids, maar ook wij, vonden het jammer dat de vakantie om was.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Ranch des Volcans in Châtelguyon (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Ranch des Volcans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.