Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

111 Reviews over de la Croze

• 10lesley03-08-2022

zalige plek om tot rust te komen

een plek waar je tot rust kan komen. Wij waren hier voor de 2de keer om te genieten van ons verlof en ook deze keer was het voor ons terug te vroeg voorbij Agnes en Christophe zijn heel hartelijke mensen, steeds klaar voor een babbel en niks is te veel als je iets gaat vragen. Ook een dikke pluim voor de mensen van het onderhoud, zij doen elke dag hun uiterste best om alles kraak net te houden en dit verdient ook een woordje van dank Komen zeker nog terug Veel liefs Pascal & Lesley en Turbo

• 9Lesley De Tavernier02-08-2022

zalige plek om tot rust te komen

nous étions ici pour la deuxième fois, et pouvoir profiter à nouveau de la paix. Agnes et Christophe sont toujours parrat pour leurs clients félicitations également aux gens de maintenance, chaque jour, ils font de leur mieux pourpour garder tout immaculé. Grand CHAPEAU!!! Nous reviendrons surement encore une fois Pascal & Lesley et Turbo

• 9lesley02-08-2022

zalige plek om tot rust te komen

Wij waren hier voor de 2de maal en ook deze keer genoten van de rust die hier te vinden is Agnes en Christophe staan steeds parraat, niks is te veel als je iets vraagt. Ook een dikke pluim voor de mensen van het onderhoud want die doen elke dag hun uiterste best voor alles kraak net te houden, dikke proficiat!! Wij komen zeker nog terug Pascal en Lesley en Turbo

• 8Babette10-08-2021

Prima overnachtingscamping

We zijn 1 nachtje op deze camping geweest op doorreis.Nette camping en vriendelijk personeel.

• 9Matthias Gelaude28-08-2020

Geweldig leuke en rustige camping . Gastvrouw zeer vriendelijk en voor iedereen wel iets te doen op de camping. De velden liggen in terrassen, maar allen vlot bereikbaar.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Peter van Goethem23-08-2020

Fijne camping met schoon sanitair

Prima verblijf we zijn 5dagen gebleven (helaas geen broodservice)tot we gingen afrekenen onze acsi kaart die we hadden afgegeven om onze gegevens te noteren weg was, die vriendelijke Madame nam niet de moeite om te zoeken want ze had hem meteen terug geven zei ze, maar dat is niet waar, ze werd zelfs boos omdat ik zei dan heb ik een probleem omdat we nog drie weken in Frankrijk blijven lopen wij de kortingen mis door haar fout en gedrag, kortom geen kaartjes of legitimaties afgeven!!!

• 8Maarten uit Gilze20-08-2020

Heerlijk rustige 'franse' nette camping

Heerlijk rustige 'franse' camping. We kwamen van een vijfsterren ("nederlandse") camping en moesten even schakelen maar we hebben een fantastiscche week gehad op de la Croze. Typisch franse camping, weinig nederlanders. Sanitair is eenvoudig maar wordt zeer goed onderhouden (beter dan op de vijfsterren camping). Eenvoudig zwembad maar volstaat prima. Leuke, kleine snackbaar op de camping met heerlijke hamburgers. Helaas geen broodjes verkrijgbaar maar bakker (in tabakszaak) op zo'n 2 minuten met de auto. Bezoek aan klimpark Écureuil (10 minuten) en de stad Clermont-Fd zéér de moeite waard. Kortom, typisch 'franse' camping maar dan zeer netjes.

• 8Beatrice13-05-2019

Parfait

Bon accueil. Géographiquement le camping est bien placé. Le mobile home était très propre. Petit bémol : un peu juste pour la vaisselle : manque une râpe à légumes, saladier (1 seul ne suffit pas)). Sinon, nous avons passé un agréable séjour.

• 10NADINE16-04-2019

Camping très bien entretenu. Les gérants sont vraiment à l'écoute et très agréables.

PROPRIETAIRE, 20-04-2019

Bonjour Nadine, Nous vous remercions pour votre avis, nous sommes très heureux. Au plaisir de se revoir Bien cordialement

• 10Joël19-10-2018

camping idéal

l'accueil est chaleureux ,
    camping très calme , très propre ,à proximité de la ville et des promenades dans la forêt ou la montagne; je reviendrai avec beaucoup de plaisir

Camping de la Croze info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar