Camping de la Croze

7 reviews over Camping de la Croze in het Nederlands

mooie camping

paulP
23-7-2017

Zeer vriendelijk ontvangst , blijvend behulpzaam, sanitair netjes en proper ,ruime plaatsen , en rustig in de nachten.

Bij toeval ontdekt , nadat de geplande camping tegenviel . Een aanrader voor mensen die van rust houden , maar hier ook wel veel kinderen en jongeren gezien Niet ver van de A 75 , en een mooi plekje om tijdens uw doorreis aan te doen . Ligt in de buurt van Riom en niet ver van Clermont Ferrand. Prijs vergelijkbaar met municipal campings ,maar de service is een stuk beter . Er is ook een snack gelegenheid , waar je verbazend goed kan eten , tegen normale prijzen . Mensen zijn erg vriendelijk en nemen de moeite om het een en ander uit te leggen.

De omgeving er erg de moeite waard om het eens te gaan verkennen .

De camping heeft een verwarmd zwembad , de bekende jeu de boules baan , en een speelveld met attributen.

Zelf zijn we regelmatig onderweg met de caravan en komen zeker terug . Deze camping word ook door campers aan gedaan.

Dus een aanrader.

Agnès et Christophe, PROPRIETAIRE, 26-7-2017

Bonjour,

Nous vous remercions pour votre avis très chaleureux.

C'est avec grand plaisir et à très bientôt.

Fijne Franse camping

Gerard
26-8-2014

Basic, maar helemaal prima. Leuke ligging (uitzicht op dal en dorpje), ruime en afwisselende plekken. Dicht bij Chatelguyon (incl. shutelbusje) en veel bezienswaardigheden op korte afstand.

Leuk dat het een voornamelijk Franse camping is. Zwembad is beetje verwarmd en ziet er heel goed uit, ook voor kleine kinderen incl. kinderbadje. Speeltoestellen prima in orde.

Sanitair basic en over het algemeen schoon.

Leuke Franse camping

Linda
11-8-2013

Erg leuke basic camping met een luchtkussen, speeltuin en zwembad voor de kinderen.

Dichtbij de snelweg gelegen en in tegenstelling tot veel andere overnachtingscampings was deze niet overvol.

's Ochtends een bakker op de camping.

Patat op de camping is niet te eten.

Prijs rond de 35 euro per nacht vonden we wat veel voor een basic camping als deze.

Abslouut een aanrader!

Gerrit
8-8-2012

Camping de la Croze is een kleine, mooi gelegen, basic camping met ongeeer 100 ruime plaatsen. De camping maakt een verzorgde indruk. De plekken zijn open maar door de bomen op het terrein zijn er ook ruimvoldoende plekken met schaduw. Het sanitair is ronduit geweldig te noemen! Hele ruime douches, mooi betegeld, wascabines, wasmachines, spoelruimte en een heel ruim invalidentoillet, alles in keurige staat, evenals de receptie. Voor een 2 steren camping absoluut een aanrader! Ook is er een zwembad en een eenvoudig restaurantje.

we komen zeker terug

Piet Bogaert
15-1-2012

Goede uitvalbasis om de omgeving te verkennen. Clermont Ferrand, Puy de Dome enzo... dichtbij Chatelguyon zelf ook de moeite. Wij komen zeker om een wat langere periode. Prijs kwaliteit is top!

Zeer gastvrije ontvangst. Mooie plekken. Centraal gelegen om van alles te ondernemen. Per 2 plekken water en stroompaal. Zeer goed verzorgd sanitair, daar kan menig camping nog wat van leren. Prijsvriendelijk: 15 euro per nacht inclusief elektra en hond.

leuk, ook voor wat langere tijd

karin
6-4-2011

We kwamen hier voor een nachtje, onderweg naar het zuiden. maar hadden graag wat langer gebleven. Dus komen we terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping de la Croze in Châtelguyon (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping de la Croze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.