Camping Rétro Passion

2 reviews over Camping Rétro Passion in het Nederlands

Hele gastvrije camping

estherbudding
2-11-2014

Erg leuke camping. Kamperen zoals het vroeger was, rommelig, Frans, maar schoon. Bijzonder vriendelijke eigenaren die hun best doen om Engels te spreken. Heel gastvrij en als je van oude auto's houdt ben je helemaal aan het juiste adres, want alles staat in het teken van auto's en in het bijzonder Citroën. Wij komen hier zerker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

heerlijke camping waar we graag terug komen

geert_19
5-8-2012

Sinds dit jaar zijn er nieuwe eigenaren die mesjogge zijn van oude Citroen DS en 2CV auto's (zelfs de hond heet 'DS' :-)) Volgens mij hebben ze ook de naam van de camping aangepast, maar dat weet ik niet zeker. De quad ritjes zoals beschreven in het sharme camping organiseren ze niet (meer) Ruime plekjes, eenvoudig sanitair dat erg goed wordt schoongemaakt en bijgehouden. Prima zwembad, ruime douches, ongedwongen sfeer, lieve enthousiaste eigenaren, in het 'restaurant' serveren ze eenvoudige smakelijke maaltijden, mooie omgeving, etc.

Kortom we hadden het hier reuze naar ons zin.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rétro Passion in Châtel-Montagne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rétro Passion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.