Camping Rétro Passion

Camping Rétro Passion
7,7

2 reviews over Camping Rétro Passion in het Nederlands

2008

Rustige camping, mooi landelijk gelegen, perfect voor en

sebastiaan
30-4-2008

Rustige camping, mooi landelijk gelegen, perfect voor jonge gezinnen, wandelaars en fietsers. Bergachtig/heuvelachtig landelijk gebied, nabij oud dorp, veel kunstvormen. Campinghouder en zijn gezin geeft zeer vriendelijk onthaal en is zeer zorgzaam. Kleine camping.

Gereisd Familie in Wed Apr 30 2008 23:56:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vriendelijke, kleine en rustige camping op het platteland

sebastiaan
30-4-2008

Vriendelijke, kleine en rustige camping op het platteland in heuvelachtig/bergachtig terrein. prachtig wandel- en fietsgebied, vriendelijk onthaal, zeer kindvriendelijke camping, nabij oud dorp dat door nieuwe kunstenaars tot leven komt. Perfect voor gezinnen (kinderen tot 15 jaar) en liefhebbers van natuur en artisane (glasblazers, houtbewerkers, etc.). Kunt quad huren en op pad gaan onder begeleiding, mountainbikes te huur. Met mijn jonge gezin ben ik er al jaren vaste klant.

Gereisd Familie in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rétro Passion in Châtel-Montagne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rétro Passion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.