Camping Rétro Passion

1 review over Camping Rétro Passion in het Nederlands

Nieuwe naam: retro-passion

kamaarlvis
5-8-2013

oude Citoën liefhebbers. Alles in die stijl... Voor ons té! Sfeer wel goed, aardige eigenaars. Sanitair is oud, zou wat aan gedaan moeten worden! Plekken ruim, veel schaduw. Dorpje stelt weinig voor. Kleine camping ongeveer 25 plekken. Leuk voor enkele dagen. Mooie omgeving.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rétro Passion in Châtel-Montagne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rétro Passion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.