Camping Rétro Passionsterster

7.4Goed

Frankrijk, Auvergne, Châtel-Montagne

Op vakantie geweest naar Rétro Passion?

7.4Goed

• 6.1Staat v/h sanitair
  • 6.4Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

8 reviews over Camping Rétro Passion

• 9estherbudding02-11-2014

Hele gastvrije camping

Erg leuke camping. Kamperen zoals het vroeger was, rommelig, Frans, maar schoon. Bijzonder vriendelijke eigenaren die hun best doen om Engels te spreken. Heel gastvrij en als je van oude auto's houdt ben je helemaal aan het juiste adres, want alles staat in het teken van auto's en in het bijzonder Citroën. Wij komen hier zerker terug.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8kamaarlvis05-08-2013

Nieuwe naam: retro-passion

oude Citoën liefhebbers. Alles in die stijl... Voor ons té! Sfeer wel goed, aardige eigenaars. Sanitair is oud, zou wat aan gedaan moeten worden! Plekken ruim, veel schaduw. Dorpje stelt weinig voor. Kleine camping ongeveer 25 plekken. Leuk voor enkele dagen. Mooie omgeving.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2013

• 9geert_1905-08-2012

heerlijke camping waar we graag terug komen

Sinds dit jaar zijn er nieuwe eigenaren die mesjogge zijn van oude Citroen DS en 2CV auto's (zelfs de hond heet 'DS' :-)) Volgens mij hebben ze ook de naam van de camping aangepast, maar dat weet ik niet zeker. De quad ritjes zoals beschreven in het sharme camping organiseren ze niet (meer) Ruime plekjes, eenvoudig sanitair dat erg goed wordt schoongemaakt en bijgehouden. Prima zwembad, ruime douches, ongedwongen sfeer, lieve enthousiaste eigenaren, in het 'restaurant' serveren ze eenvoudige smakelijke maaltijden, mooie omgeving, etc.

Kortom we hadden het hier reuze naar ons zin.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Jrhn04-08-2012

Rust, kalmte en gastvrij

Kleine camping, idyllische omgeving en en zeer vriendelijke en behulpzame (nieuwe) eigenaren (Citroën-liefhebber). Zeer ruime plekken, veel vrijheid voor iedereen. Klein, maar fijn zwembad op de camping. Eenvoudig sanitair, maar schoon. Prachtige omgeving. De camping is zeer terecht opgenomen in de Anwb-gids Charme-campings. Een aanrader!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8sebastiaan30-04-2008

Rustige camping, mooi landelijk gelegen, perfect voor jonge gezinnen, wandelaars en fietsers. Bergachtig/heuvelachtig landelijk gebied, nabij oud dorp, veel kunstvormen. Campinghouder en zijn gezin geeft zeer vriendelijk onthaal en is zeer zorgzaam. Kleine camping.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in april 2008

• 8sebastiaan30-04-2008

Vriendelijke, kleine en rustige camping op het platteland in heuvelachtig/bergachtig terrein. prachtig wandel- en fietsgebied, vriendelijk onthaal, zeer kindvriendelijke camping, nabij oud dorp dat door nieuwe kunstenaars tot leven komt. Perfect voor gezinnen (kinderen tot 15 jaar) en liefhebbers van natuur en artisane (glasblazers, houtbewerkers, etc.). Kunt quad huren en op pad gaan onder begeleiding, mountainbikes te huur. Met mijn jonge gezin ben ik er al jaren vaste klant.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in augustus 2007