Camping Rétro Passion

6 reviews over Camping Rétro Passion in het Nederlands

Hele gastvrije camping

estherbudding
2-11-2014

Erg leuke camping. Kamperen zoals het vroeger was, rommelig, Frans, maar schoon. Bijzonder vriendelijke eigenaren die hun best doen om Engels te spreken. Heel gastvrij en als je van oude auto's houdt ben je helemaal aan het juiste adres, want alles staat in het teken van auto's en in het bijzonder Citroën. Wij komen hier zerker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Nieuwe naam: retro-passion

kamaarlvis
5-8-2013

oude Citoën liefhebbers. Alles in die stijl... Voor ons té! Sfeer wel goed, aardige eigenaars. Sanitair is oud, zou wat aan gedaan moeten worden! Plekken ruim, veel schaduw. Dorpje stelt weinig voor. Kleine camping ongeveer 25 plekken. Leuk voor enkele dagen. Mooie omgeving.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijke camping waar we graag terug komen

geert_19
5-8-2012

Sinds dit jaar zijn er nieuwe eigenaren die mesjogge zijn van oude Citroen DS en 2CV auto's (zelfs de hond heet 'DS' :-)) Volgens mij hebben ze ook de naam van de camping aangepast, maar dat weet ik niet zeker. De quad ritjes zoals beschreven in het sharme camping organiseren ze niet (meer) Ruime plekjes, eenvoudig sanitair dat erg goed wordt schoongemaakt en bijgehouden. Prima zwembad, ruime douches, ongedwongen sfeer, lieve enthousiaste eigenaren, in het 'restaurant' serveren ze eenvoudige smakelijke maaltijden, mooie omgeving, etc.

Kortom we hadden het hier reuze naar ons zin.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Rust, kalmte en gastvrij

Jrhn
4-8-2012

Kleine camping, idyllische omgeving en en zeer vriendelijke en behulpzame (nieuwe) eigenaren (Citroën-liefhebber). Zeer ruime plekken, veel vrijheid voor iedereen. Klein, maar fijn zwembad op de camping. Eenvoudig sanitair, maar schoon. Prachtige omgeving. De camping is zeer terecht opgenomen in de Anwb-gids Charme-campings. Een aanrader!

Gereisd Met vrienden in juli 2012
2008

Rustige camping, mooi landelijk gelegen, perfect voor en

sebastiaan
30-4-2008

Rustige camping, mooi landelijk gelegen, perfect voor jonge gezinnen, wandelaars en fietsers. Bergachtig/heuvelachtig landelijk gebied, nabij oud dorp, veel kunstvormen. Campinghouder en zijn gezin geeft zeer vriendelijk onthaal en is zeer zorgzaam. Kleine camping.

Gereisd Familie in Wed Apr 30 2008 23:56:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vriendelijke, kleine en rustige camping op het platteland

sebastiaan
30-4-2008

Vriendelijke, kleine en rustige camping op het platteland in heuvelachtig/bergachtig terrein. prachtig wandel- en fietsgebied, vriendelijk onthaal, zeer kindvriendelijke camping, nabij oud dorp dat door nieuwe kunstenaars tot leven komt. Perfect voor gezinnen (kinderen tot 15 jaar) en liefhebbers van natuur en artisane (glasblazers, houtbewerkers, etc.). Kunt quad huren en op pad gaan onder begeleiding, mountainbikes te huur. Met mijn jonge gezin ben ik er al jaren vaste klant.

Gereisd Familie in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rétro Passion in Châtel-Montagne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rétro Passion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.