Bed and Breakfast
7,4

5 reviews over Bed and Breakfast Le Pré Châtel au Domaine la Chabanne in het Nederlands

Mooi, niet gastvrij

P.J.A. van Belzen
8-12-2018

Er was een camping die ook sfeervol, schoon en net was, net als het hotel. 2p bed met 2 matrassen, nette wc, douchecabine en wasbak. Kanttekening is de gastvrijheid. Bijna opgelucht om te lezen dat we niet de enigen zijn die de ontvangst koel vonden! Onze dochter van 3 mocht in een campingbedje, maar toen we aankwamen werd er direct opgemerkt dat ze daar al te groot voor leek... Ze sliep NB thuis ook nog in zo'n formaat bed! Ook lag er voor haar geen croissant. Mijn man werd vermanend toegesproken over het croissantje dat wij van de buren 'afgepakt' zouden hebben. Er werd ook geïrriteerd opgemerkt dat de kinderstoel niet meer van toepassing leek, terwijl ze op een gewone stoel met haar neus net op tafel hoogte zat. Als je de hele week de aanwezige keuken en koelkast niet mag gebruiken en het restaurant pas 's avonds opent, dan is dat wat karig. Dat hadden we ons niet genoeg gerealiseerd. Daarom geen aanrader voor meer dan 2 dagen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Paradijsje om te onthaasten!

Mirjam
7-8-2015

Na een bezoek aan Barcelona bracht deze plek precies twee dagen wat we wilden, rust en een heerlijke sfeer. Nikè en Geert-Jan (en hun dochters) zijn heel gastvrij, er werd zelfs gevraagd of ze boodschappen voor ons moesten mee nemen. Het zwembadje was frisjes en dus lekker verkoelend, zeker ook voor onze kids van 9 en 13. We hebben op de dag van aankomst nog laat kunnen eten in de campingrestauratie, top. De kamer was fijn, en voor het ontbijt in de prachtige (en koele) huiskamer beneden mochten we alle tijd nemen die we nodig hadden, dat is prettig met inmiddels uitslapende kinderen! De omgeving hebben we niet verkend, maar de autorit bracht geweldige uitzichten. Het was jammer om weg te moeten!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Rustig gelegen B&B

A Ebbers
6-8-2015

Wij hebben verschillende mooie wandelingen gemaakt, lunch pakket meegenomen. Na een dag wandelen is het fijn om aan te kunnen schuiven voor het avondeten, Samen met het gezin van de eigenaren gegeten. De gastvrouw kan lekker koken. Veel kunnen vragen over de mogelijkheden in de buurt.

Wij komen hier zeker een keer terug, een echte aanrader.

Gereisd Met partner in april 2015

Aangename voorziening gastvrijheid mooie omgeving

C. v.d. Heijden
4-7-2015

Wij waren (gedurende 1 week) net voor het hoogseizoen dus was het rustig. Een mooie heuvelachtige omgeving met mooi uitzicht in een bosachtige omgeving. De accommodatie (kamer) is netjes ingericht en goed onderhouden. Niké en Gert-Jan (als mede hun kinderen) zijn erg vriendelijk, belangstellend en geven je het gevoel dat je een gewaardeerde gast bij hun bent. Ze zijn behulpzaam met informatie over de omgeving. Het ontbijt is goed verzorgd. Wat wij konden waarnemen zijn de campingplaatsen ruimtelijk, overzichtelijk en kindvriendelijk ingericht. In de omgeving kun je volop wandelen en fietsen (wel versnellingen nodig ...;) en kleine dorpjes bezoeken, ook voor een lekker hapje te eten. Wij hebben genoten van deze accomodatie!

Gereisd Met partner in juni 2015

prima chambres d'hôtes

Versteeghen
8-6-2015

met vrienden zijn we een paar dagen geweest bij Geert-Jan en Nikè en hun 2 dochters. Ongedwongen sfeer, heel erg rustig en in een mooie omgeving. Ook al hadden wij geen kinderen bij ons, we kunnen ons zo voorstellen dat ook de camping ideaal is met kleine kinderen. Wij hebben gewandeld, lekker gegeten en veel gelachen :-)

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Pré Châtel au Domaine la Chabanne in Châtel-Montagne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Pré Châtel au Domaine la Chabanne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Bed and Breakfast Le Pré Châtel au Domaine la Chabanne