8,3

60 reviews over Camping Domaine La Chabanne in het Nederlands

Leuke camping met dramatische douches

Familie
23-8-2018

Leuke camping met ruime plekken. Let er dan wel op waar je precies staat want op sommige plekken heb je weinig privacy. Zwembad is leuk voor de kinderen. In de ochtend vers afgebakken brood een vondst! Heerlijk! Met twee wc's en 1 urinoir is het sanitair aan de weinige kant. Maar dan de douches, die zijn werkelijk dramatisch, veel mensen klaagden, elk 5 seconden (geteld!) hard drukken en dan vaak ook koud water en geen waterdruk. Dus soms helemaal geen water tijdens het douchen. Nog nooit zo slecht meegemaakt. Bij navraag blijkt dat dit komt wanneer het zwembad wordt bijgevuld. Punt. ( Maar waarom niet in de late avond of vroege ochtend dit doen?!). De wc's konden zo ook een keer niet worden doorgespoeld en waren niet bruikbaar. Kinderen vonden het een drama om te douchen. Verder geen zeeppompje en toiletpapier bij de wc's wat ik echt niet meer van deze tijd vind. Verder op een Belg na alleen maar Nederlanders. Aardige beheerders.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

De meest fantastische plek voor ‘groen kamperen’ !

Maurits Wannes Koen
20-8-2018

Wat goed was? Om te beginnen de ligging, 730 m hoog, dus ‘s nachts aangenaam cool ook al is het overdag erg warm geweest in deze periode. Dan de plekken: enorme plekken die gevoel van echte privacy geven en groen kamperen. Dan het zwembad: een heerlijk relatief best nog aardig groot zwembad Waar de kinderen enorm veel plezier beleefd hebben. Dan het restaurant: naast de standaard kaart in de maandag barbecue en op de donderdag een varken aan het spit, culinaire hoogtepunten dus heb ik wel hier beleefd. Dan de eigenaren: de hele dag zijn ze in de weer om zowel de bed en breakfast als de camping terug, erg vriendelijke mensen die inderdaad soms even minder tijd hebben. Maar ook dat is logisch. Dan de douche: natuurlijk is de waterdruk op deze hoogte wat lager als iedereen tegelijk gebruik maakt van de voorzieningen. Kwestie van timing dus, ik heb heerlijk gedoucht. Kort gevat: een absolute aanrader in heel veel opzichten.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Leuke rustig gelegen camping.

familie met kinderen
9-8-2018

Erg mooi gelegen kleine camping. De camping ligt in een natuurrijke omgeving. Wij verbleven in een safaritent, mooi ruime plek om je tent met voldoende privacy. Zwembad is super. Er zou wel wat meer zit-/ligruimte omheen mogen. Speeltoestellen zijn wat wankel. Broodservice in de ochtend, heerlijk vers gebakken stokbrood of meergranen brood. Verrukkelijk. Leuke avond 'varken aan spit', lekker eten en gezelligheid. Een paar minpuntjes: weinig toiletten, 2 toiletten en 1 urinoir. Ook de douche was met momenten koud of er kwam bijna geen water uit. En het vrijwel continu moeten indrukken van een knop, dat doucht niet prettig. Vriendelijke eigenaren, maar af en toe wat kortaf/druk wat mij er soms van weerhield om iets te vragen. Tip: zorg voor een trapje oid bij de wasbakken. Mijn zoontje wilde graag helpen met afwassen, maar kon niet bij de wasbak (te klein).

Magnifique

Victor
30-7-2018

Prachtige omgeving, supervriendelijke eigenaren, heerlijk eten en heerlijk rustig.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Leuke rustig gelegen camping met grote plaatsen

Marcel van der Graaf
22-12-2017

Heerlijk zwembadje, mooie ruime plekken in het groen, heel rustig in de natuur gelegen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk rustig, zeer kindvriendelijk.

de waard
31-8-2017

Tijdens onze vakantie hebben wij gebruik gemaakt van een van de safari tenten op deze kleine camping. De ligging van de camping zelf is heerlijk rustig tussen de natuur en de plaatsen zelf zijn heerlijk ruim ook rustig (ten opzichte van elkaar gelegen). Zelf vonden wij het een groot voordeel voor onze kinderen dat er heel veel Nederlanders op de camping waren, cliche kinderen naar hun zin, mama en papa ook naar hun zin. De wekelijkse bbq is ook erg gezellig, lekker en goed geregeld door Geert-Jan en Nike. Uiteindelijk hebben wij van de omgeving niet zo veel gezien om dat het weer super was en het heerlijk vertoeven was op de camping. Een tip, het kan ook in augustus 's nachts goed koud worden, dus neem (ook voor mama en papa) lange pyjama's mee.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Mooi gebied en camping, fijne vakantie

Bart
18-8-2017
  • mooi, rustig bosrijk gebied, met flinke heuvels (tot 1100m)
  • wandelen in omgeving
  • neem je racefiets of mountainbike mee. Leuke ritten voor semi fanatieke amateur fietsers
  • campingterrein mooi aangelegd, ruime plekken en schoon sanitair
  • nieuw aangelegd ruim (6x12m) zwembad. Kinderen elke dag gezwommen ennookmvoor volwassenen erg fijn
  • baquette service in de ochtend top
  • Eigenaren, behulpzaam, aardig en met humor

Hebbeneennerg fijne vakantie gehad. Onze kinderen (4 en 6) hebben zich erg goed vermaakt op de overzichtelijke camping mer zwembad en andere kinderen. Papa en mama hebben genoten vanher gebied, de rust en luxe van safaritent. Raden het gebied en de camping van harte aan!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke plek om tot rust te komen

Edwin
17-8-2017

Deze kleinschalige familiecamping is echt een heerlijke plek om even goed te onthaasten. Mooie plekken met precies genoeg zon/schaduw en privacy op de terrassen rondom het terrein. Schoon sanitair, een gloednieuw zwembad en fijne, behulpzame eigenaren in een mooie bosrijke omgeving.

In de omgeving is genoeg te doen. Wandelen, Geocachen, een stadsbezoekje of lekker zwemmen en canoën in het Plan D'Eau. Tussendoor even de boodschappen doen op een marktje en/of 's-avonds een hapje en drankje doen op het zonnige terras naast de receptie terwijl de kids zich prima vermaken in het bos, bij de voetbal of marshmallows eten bij het kampvuur.

Op deze plek lijkt de tijd net even iets langzamer te gaan! Heel fijn!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Mooi gelegen camping

Marcus
15-8-2017

De camping is mooi gelegen in het bos en zeer geschikt voor natuurliefhebbers. De camping moet het hebben van de rust en het groene kader. Kinderen hebben er de ruimte om vrij te spelen en vriendjes te maken. Het speeltuintje was krakkemikkig en lijkt het niet meer lang vol te houden. De camping telt twee wc's. Niet prettig als er een korte rij staat te wachten savonds. De douches geven inderdaad een slechte straal en slecht een paar seconden. Op dit soort campings verwacht je een persoonlijke benadering die hebben wij niet ervaren. Het kwam allemaal wat kil en ongezellig over. Het nieuwe zwembad was klein maar fijn.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2017

Leuke camping, slechte douche

Arjan
31-7-2017

Mooie plekken, eigenaar vriendelijk maar terughoudend. Douche niet goed, te weinig water en elke 6 sec. een knop in drukken is niet prettig douchen.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine La Chabanne in Châtel-Montagne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine La Chabanne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.