Châtel-de-Neuvre (Allier)

Reviews over Châtel-de-Neuvre (Allier)

Heerlijk genoten!

Nick
    3-8-2014

Super camping om (langer) te verblijven! Lekker aan een rivier (Allier), mooie natuur en lekker rustig. Voorzieningen zijn perfect; schoon, warm water en genoeg (urinoirs, voldoende douches, etc). Personeel is erg aardig, spreekt goed Engels, goed-gehumeurd en gastvrij. Lekker WK-voetbal gekeken op een groot scherm, met een kano over de rivier (aanrader!) en vooral genoten. Al bij al; zeker bezoeken als je in de buurt bent, of op door-reis. Deze camping is mij persoonlijk niets tegengevallen!

Gereisd Met partner in juli 2014

Heel klein plaatsje

Lisanne
    6-9-2012

In het dorpje bevinden zich een bakker, postkantoortje en een paar huizen, als je een paar keer knippert met je ogen ben je er doorheen gereden... Het gaat om de prachtige omgeving, voor voorzieningen zul je moeten doorrijden nar Saint Pourcain.

Gereisd Met partner in september 2012

eenvoud maar aardig

rob en gerda
    10-12-2011

Chatel heeft een bakker een epicerie en bar tabac en een krantenzaak. Je kunt er voordelig maar goed eten (3 gangen menu 11,50 euro). Aardige mensen in de winkels. Eenvoudig dorpje zonder uitgaansleven. Daarvoor moet in Saint Pourcain zijn. De klim naar het kapellteje op de top loont de mooite. Daar heb je een prachtig uitzicht over de Allier valei.

Gereisd Met partner in Sat Aug 27 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Châtel-de-Neuvre (Allier) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 7 reviews