Vakantiehuis Villa Guillaumette

8.5Fantastisch

Frankrijk, Auvergne, Châteauneuf les Bains

Op vakantie geweest naar Villa Guillaumette?

8.5Fantastisch

4 reviews over Vakantiehuis Villa Guillaumette

• 2019
    9Erwin07-10-2019

Uitstekend rustig plekje

We hebben hier een heerlijke overnachtiging gehad op doorreis naar Nederland. Spijt dat we niet een paar nachten geboekt hebben. Heel fijn plekje, leuke ruime plek voor de safaritenten en goed schoon sanitair. Ideaal aan de overkant van de weg is een kabbelend (in de zomer ondiep) riviertje

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Margret en Peter07-07-2019

Een heerlijke plek om eens tot rust te komen.

Eind Juni 2019 hebben wij tweeën een heerlijke week gelogeerd in het vakantiehuisje Maison Guillaume. Op avond van aankomst hebben Cindy en Peter voor ons een heerlijk diner klaargemaakt met wijntje en bier. Lekker na zo’n lange autorit. De omgeving is lekker rustig, vol natuur en een verademing in vergelijking met het drukke Nederland. De doorgaande weg door het dorp loopt, ligt aan overzijde van de rivier La Sioule die je op twee plaatsen kan oversteken. De vogels, kippen en kikkers verbraken op gezette tijden de stilte. Leuk dat hond en kat ons zo nu een dan met een bezoek vereerden. Tijdens wandeltochten door de omgeving kwamen we bijna niemand tegen (waarschijnlijk vanwege de hittegolf met wel 38 graden Celsius) en was het wandelen op stijgende en dalende paden behoorlijk inspannend. Onderweg in dorpje Menat in Le Café Bouquet koffie gedronken en kerkje met museum en restauratie van oude kerk ruïne bekeken. Het verblijf in Maison

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Gerard02-07-2019

Aanrader!! voor wandelaars, hengelaars

Wat verrassend! Prachtige gite. Héél mooi en comfortabel ingericht, zelfs met vaatwasser (I love it!)En die regendouche, heerlijk! Fantastisch mooie omgeving vooral om te wandelen met een heel aantal routes. Onze zoon is te oud om met pa en ma mee te gaan maar als roofvis-hengelaar zou hij hier heel gelukkig van worden. De Sioule stroomt op 100 mtr. afstand van het huis. Eigenaren Peter en Cindy zijn heel gastvrij en doen echt hun best om het je naar de zin te maken. Dank jullie wel en vast tot ziens!

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Ronald van Deursen29-05-2019

Rust gezocht en gevonden bij spontane vehuurders

Wij hebben een fijne tijd gehad in het voorseizoen,(midden Mei) Bij aankomst werden wij allerhartelijkst ontvangen door Cindy en Peter. Beide zijn twee jaar geleden dit avontuur aangegaan en hebben alles zoals de tenten badkamers en Gitse zelf opgebouwd

De tenten (twee in totaal) zijn compleet ingericht en je hebt een eigen aparte 5 sterren badkamer tot je beschikking Vanwege dat wij in het het voorseizoen waren nodigde het kanoën op de rivier nog niet echt uit maar wij kunnen ons voorstellen dat in het hoogseizoen dit allemaal wel heel erg leuk is om hier te doen, en niet te vergeten het vissen in de rivier Er is veel te zien en te beleven in de buurt. Ik denk dat het wel een goed idee zou zijn als er goed aangeduide wandelroutes zouden zijn maar dat is meer aan de gemeente denk ik om te realiseren, in ieder geval Cindy is bezig met wat er in de buurt te doen is te vertalen in het Nederlands zoals week markten brocantes, wandelroutes

Gereisd met partner in mei 2019

0 tips over Vakantiehuis Villa Guillaumette