Sorteren

Reviews over Châteauneuf les Bains

Heerlijke week gehad

C. Van Nienes
    29-8-2013

Heerlijke rustige camping. Fijne sfeer. Mooie omgeving. Leuk voor kinderen. Activiteiten prima geregeld. Gemotiveerd animatie team van touroperator.

Camping is christelijk. Sfeer van verbondenheid, maar ook vrijheid. Als je wilt heb je makkelijk aanspraak, zo niet, is het ook goed. Kinderen hebben zich goed vermaakt. Iedere avond kampvuur.

Sanitair erg goed, schoon. Ook goedkope wasmachine en droger.

Omgeving is erg mooi. Diverse meren om in te zwemmen. Nooit echt druk.

Enige min puntje is de doorgaande weg. Hierdoor wordt je wel eens vroeg gewekt. Maar ook dat went.

Leuke kleine christelijke camping (NOA)

Ardjan
    8-11-2012

50 plekken groot, mooi gelegen, afgelegen (30min naar supermarkt) maar o zo gezellig! Voor met name pubers veel georganiseerd door NOA (Kanoen, klimmen, abseilen etc) maar ook erg leuk voor kleine kinderen. Beekje (camping omheind door hek) is genot voor de kleinen (tot 10jr). Auvergne erg mooi. Vulkanen op 45min rijden.

Gezellige gezinscamping

feija
    17-9-2012

Een Christelijke reisorganisatie huurt deze camping een aantal weken in het jaar. Wij met onze vier kinderen tussen 8 en 16 jaar hebben het super gehad. Het reisorganisatieteam bestaat uit enthousiaste jongeren die het iedereen naar de zin probeert te maken. Het gaat hier om een Christelijke identiteit maar ook zonder dit voelt iedereen zich hier welkom en op zijn gemak. Vlotbouwen, kanoen, klimmmen en abseilen, wandelen.

leuke betaalbare camping

fokkema
    23-8-2012

we zijn met een touroperator hier geweest. erg leuk programma en leuke mensen. ruime plaatsen en de huurtenten zijn ruim en goed. we hebben een leuke vakantie gehad. een mooi riviertje ernaast waar de kinderen lekker in konden spelen. supermooie omgeving met veel dingen te doen

Heel netjes!

marina
    5-9-2009

Mooi verzorgde camping met ruime (afgebakende) plaatsen en modern en goed schoongehouden sanitair.

Châteauneuf les Bains scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews