Reviews over Chaptuzat

Prachtig

gabyhavelaar,
    8-7-2016

Auvergnat Home is een prachtig mooi appartement. Wij hebben hier een overnachting gedaan op doortocht naar Spanje.

Het was super schoon. De eigenaren zijn heel aardig en niets is te gek . Het ontbijt was heel erg uitgebreid en erg lekker.

Voor wat oudere mensen of mensen moeilijk ter been is de slaapkamer op de derde verdieping evt wat moeilijker te bereiken.

Voor kinderen ligt er speelgoed in de kamer en kan er in de tuin gespeeld worden.

Perfect !

FIFT,
    31-7-2015

Gastvrijheid, omgeving, rust, locatie, ontbijt zijn perfect. Ideaal voor een koppel dat de mooie streek wenst te verkennen.