Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

33 Reviews over Village de Vacances La Chanterelle

• 10PAUL ROCHE06-11-2017

Très satisfaisant à tous points de vue

Emplacements très ombragés.

• 1Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8DELPHINE GUIBERT06-11-2017

Camping familial avec accueil très chaleureux

Le plus la gentillesse des proprietaires Le moins les chalets un peu petits

• 7Staat v/h sanitair
  • 2Fam van Leeuwen07-09-2017

Zeer teleurstellend.

Camping is totaal niet kindvriendelijk. Als je het huisje uitliep, kwamen we op het erg kleine harde scherpe betonnen verandatje waar net plaats genoeg was voor de tafel. Daarna loopt het steil naar beneden en dan houd het op en komt een rand zonder enig hek waar kinderen zo 6mtr naar beneden kunnen vallen.

Eerste dag koelkast kapot dus na de nodige boodschappen weggegooid te hebben, besloten we in t restaurant te eten. Ik heb echt waar in mn hele leven nog nooit zo slecht gegeten. Cheeseburger uit de magnetron, totaal niets gebakken.

Volgende morgen werd nieuwe koelkast gebracht dat was wel super al ging dit niet van harte want mevrouw was behoorlijk gepikeerd.

Door de rotte en loszittende houten traptreden en drempels is mn dochtertje van bijna 2 gestruikeld met haar hoofd op de scherpe rand van veranda, dus dat werd ritje ziekenhuis voor hechtingen. Ze mocht 4 dagen niet in het water en dat was t enige dat die camping had. Van deze vakantie was echt niets te maken. Nooit we

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 4Susanne- Blogatastic06-08-2017

Teleurgesteld

NIET OK: dat het hondje niet het meer in mag, terwijl het een huisdiervriendelijk verblijf zou zijn. NIET OK: enorm harde bedden!!! NIET OK: het restaurantje aka de snackbar is bijzonder slecht NIET OK: als je pech hebt hebben de voorgangers het huisje zelf schoongemaakt en ontbreekt het ze aan schoonmaaktalent waardoor je in een niet-zo-fris-huisje komt... NIET OK: ik vond de eigenaresse niet zo vriendelijk toen we voortijdig weggingen; ze was heel gepikeerd...

OK: huisje nr 118 heeft een perfecte ligging met uitzicht over het meer OK: de berg op krijg je prachtige uitzichten voorgeschoteld

• 2Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 10Jérémy02-11-2016

Parfait

Camping à taille humaine, super temps, nature magnifique et propriétaire toujours dispo

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Diana & Hilbert11-09-2016

Genoten van de Franse authenticiteit!

Camping le Chanterelle heeft ons een fijne vakantie bezorgd. Het gaf ons het Franse gevoel! Lieve mensen. Verouderd sanitair maar de achtergelaten rommel van de gasten werd vaak SCHOON gemaakt. Simpele speelattributen voor de kinderen. Een heerlijk meertje om te zwemmen en te vissen. De dorpjes in de omgeving zijn (gelukkig) niet toeristisch dus er wordt een beroep gedaan op je creativiteit. Minstens 3 x per week vermaak door "Lolo" & Marie. Kortom, aanrader voor mensen die van Frankrijk houden.

Hilbert & Diana.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Mariska26-07-2016

Gezellige familiecamping, mooie ligging!

Camping ligt hoog, prachtige route er naar toe, zeker de laatste km. De beheerders Marie en Laurent zijn zeer aardig, behulpzaam. Ze spreken ook een beetje Engels, voor ons was dat wel handig. Er is geen winkel op de camping, wel kun je voor iedere dag brood bestellen. Er wordt van alles georganiseerd, wij zijn op de Paella avond geweest en we zijn een middagje wezen kanoën met onze jongens, erg leuk met goede begeleiding die ook een beetje Nederlands spreekt. Ook nog een wandeling van 15 km gemaakt, met Laurent, zodoende nog meer van de prachtige omgeving kunnen zien. Er waren veel Fransen en heel weinig Nederlanders op de camping toen wij er waren, dat was wel jammer voor onze jongens, maar ze hebben zich hier samen toch prima vermaakt. We hebben een weekje in een 6 persoons tent gezeten. Goede bedden, we stonden op een fijne, grote plek. Wel even lopen naar het strandje. Terug van het strandje naar de tent was een aardige klim. We namen dus een koelbox mee met eten en drinken als we naar het strand gingen. Strandje en meer, heel fijn en schoon. Leuke steigertje voor de kinderen om vanaf te springen. Wij hadden wel prachtig weer, dat scheelt natuurlijk enorm voor het ultieme vakantie gevoel. 's Avonds koelt het wel iets af maar wij hebben bijna iedere avond buiten kunnen zitten. Toilet/douche gebouwen zijn oud, maar netjes, niet altijd superschoon.
    Wij hebben een heerlijk verblijf gehad hier, en zouden de camping zeker aanraden!!

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Griset09-05-2015

Super

Enfin un camping a grandeur humaine mais ou l'on ne s'ennuie pas avec toutes les animations, la gentillesse de l'équipe des prix raisonnables pour tout, restauration excellente et originale, situation géographique superbe un vrai dépaysement

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 7De Vries19-08-2014

Camping op 800 meter hoogte

Al een aantal kilometers voordat we er aankwamen werden we stil. Oh nee, dachten we. De auto begon aan een klim. Het landschap veranderde, begon op de Ardennen te lijken en de thermometer in de auto begon te dalen. Op 800 meter hoogte kwamen we aan bij camping Chanterelles waar we een huisje gehuurd hadden. Veel plaatsen in de buurt, zoals het dichtstbijgelegen stadje Brioude, liggen op 400 meter hoogte waardoor het daar standaard 3 a 5 graden warmer is dan bij Chanterelles. In een slechte Franse zomer als deze maakt dat erg veel verschil. 's Avonds was het sowieso te koud om buiten te zitten en werden we aangevallen door naaktslakken. Het huisje was ruim, maar afgeleefd en sfeerloos. De ontvangst daarentegen allerhartelijkst en we wensen de eigenaren een volgeboekte camping toe, maar willen toch ook wel kwijt dat het fair zou zijn als ergens vermeld staat dat je daar op behoorlijke hoogte zit met alle gevolgen van dien.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Willem_jansen05-08-2014

Fijne gezellige familie camping

Aangekomen op de camping via slingerende bergwegen werden we zeer hartelijk ontvangen door Laurent (eigenaar). In zijn beste Engels en ons beste Frans konden we een keuze maken voor onze kampeerplek. Ondanks soms de regen hebben we een fantastische vakantie gehad en leuke mensen ontmoet. Zeker een camping om terug te komen. De eigenaren en hun team hebben er voor gezorgd dat het een aangenaam verblijf is geweest.

• 7Staat v/h sanitair

Camping Village de Vacances La Chanterelle info