Camping CosyCamp

Camping CosyCamp
8,9

11 tips over Camping CosyCamp

jannekedelaat, 16-9-2014

Neem eigen stoelen mee, die steigerhouten gevallen zitten niet lekker

Naastgelegen manege leuk voor ponyritje

Bezoek vooral de roofvogelshow in Bas-en-Basset

Kevin-hannen, 8-9-2014

De kasteel ruïne ( op de bergtop bij de camping)

De autotocht die de camping heeft uitgestippeld.

Yvonne Groeneveld, 5-9-2014
Tip: ga kanoen op de Loire, vanaf het plaatsje Vorey kano je in ca 2,5 uur stroom afwaarts naar de camping, waar de boten weer opgehaald worden. Pittige stroomversnellingen, erg leuk.

We hebben een aantal aanbieders voor CosyCamp voor je op een rij gezet:

De grote plekken 200m2 zijn erg aan te bevelen.
    Zuidgeest, 11-8-2014
    Cottages zijn aan te bevelen, maar er zijn er beperkt. Safaritenten zagen er ook goed uit. Le Puy-en-Velay is leuke stad om te bezoeken.
    Paul, 10-8-2014

Neem makkelijke tuinstoelen mee!!!

Houdt rekening met de vakantieperiode Engelsen.

Evelyne, 9-8-2014
    Tip: neem zo'n vliegenkleefband mee. Geen overbodige luxe!!!!
    wiebe-van_erkelens, 3-8-2014
    Aanvullend valt nog te vermelden dat de omgeving puik is met Puys (bergen/vulkanen), riviertjes, kastelen, dorpjes en stadjes (Puy en Velay is top, ben je in 37 minuten), sportieve activiteiten etc. teveel om op te noemen, meer dan genoeg te doen op alle niveaus.
    JMC, 19-7-2014
    Kano varen in nabij gelegen (20 min. autorit) Velay, zie www.velay-eaux-vives.fr. Zwemmen in openbaar binnenzwembad in grotere stad in de buurt, let op heren: strakke zwembroek verplicht; kan je bij het zwembad zelf kopen.
    roy huigsloot, 9-7-2014

stuwmeer "barrage de Lavalette"

roofvogelshow + kasteel in Bas-en-basset

We hebben een aantal aanbieders voor CosyCamp voor je op een rij gezet: