Camping CosyCamp

Meer camping info

67 reviews over Camping CosyCamp

• 9Manouk19-07-2020

Fantastisch!

Geweldige camping in een mooie omgeving! Wij zaten met een baby van 8 maanden in een Amazon tent, welke compleet was ingericht. Mooi en schoon sanitair, baby verschoonplaats was ideaal. Broodjes service elke ochtend en ook diner als je geen zin hebt om te koken. Voor kinderen is er vanalles te beleven op de camping, zoals hutten bouwen, zwemmen in zowel het zwembad als de rivier, zipline en enorm veel spelletjes. Wij komen zeker nog eens terug wanneer onze spruit wat ouder is.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    8Liesbeth28-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

We hebben een heerlijke vakantie gehad op Cosycamp, op een XL-pitch met elektriciteit. Kernwoorden: aangename levendigheid, weinig regels, hippy-gevoel, kinderparadijs, goed weer, prachtige groene natuur.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Monique13-08-2019

Twee keer geweest dus voor herhaling vatbaar

Heerlijke camping , we zaten op een ruime plaats met stroom. Niet alle plaatsen zijn even ruim en schaduwrijk en met stroom reserveren is meestal wel nodig volgens mij. Populaire camping en terecht , afwisselende mooie beplanting en goed verzorgd. Oa kruidentuin, groente tuin . Heerlijke zwem rivier op de camping en lekker zwembad. Lekker eten in restaurant en goed stokbrood. Sanitair meestal schoon en met wc papier ...in hoogseizoen soms wel iets wachten..tja het blijft kamperen dus niet iedereen laat het schoon achter en ja je hoort in de nacht een kind misschien van het plekje achter je of naast je of een persoon die wat te lang en gezellig bij het kampvuur heeft gezeten...tja het blijft Frankrijk soms rij je dus wat langer in een prachtige omgeving om ergens te komen...voor ons is dat ook de charme van kamperen . Maar grotere dorp direct in de omgeving heeft een supermarkt , prachtige wandelingen starten op de mooie groene camping .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Raymond30-07-2019

Heerlijke relaxte vakantie!

Heerlijke vakantie gehad om deze fijne camping. We verbleven 2 weken met onze 2 kids (4 &6 jaar) in een mooie Lodge Safari tent met sanitair. De sfeer op de camping is erg relaxed door de ruimte, inrichting en medewerkers. Zo is er o.a. elke avond een kampvuur waar kinderen lekker marshmallows kunnen roosteren en ouders een lekker drankje kunnen doen op het terras of het grasveld aan de rivier. Verder is er van alles mogelijk. In de omgeving is voldoende te doen, alleen wel op minimaal 30 min rijden (zie tips op site camping). Maar de omgeving is erg mooi, dus wij vonden dit niet heel erg.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Bertjan04-06-2019

Nooit meer naar toe met tent!

Een mooie verzorgde camping. Ruime plaatsen. Alleen in juni wel heel erg rustig. En wat echt bar tegenviel: als je met tent kampeert moet je alles met bolderkarren van en naar de auto rijden. Je mag beslist niet het terrein op ook al was het alleen maar voor uitladen en inpakken. Dit is discriminatie. Juist al je spullen zitten in de auto! Camper en caravan mogen uiteraard wel op het terrein en hebben lekker alles bij de hand. Maar tentkampeerders... je bent gewaarschuwd (overigens werd ons wel vriendelijk hulp aangeboden. Maar toch....

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    7Familie26-10-2018

Kleine plekken zonder privacy, heerlijk zwembad

Mooi gelegen camping. Qua plek ligt het er wel aan waar je staat. Wij stonden op een klein plekje van 60 m2. Vol in de hete zon zonder schaduw van bomen. Er waren veel van deze pekken. Ook staan veel plekken twee rijen dik! Daarbij zonder omheining van struiken heb je absoluut geen privacy. Ook waren er veel baby's. Sanitair prima maar geen wc bril. Zeepdispenser werd eindelijk na 3 dagen leeg te zijn weer gevuld. Zwembad was heerlijk daarentegen en rivier mooi gelegen. In de rivier waren geen kinderen aan het spelen, te diep en teveel stroming.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Bart Coussens18-08-2018

Groene oase

Cosy camp ligt in een groene oase. Het eco ideaal is consequent doorgedreven, Permacultuur wordt toegepast voor de openbare moestuin en de vele bloemenborders en waterpartijen. Overal zijn er aanplantingen, heel bloemrijk, respect voor al het voorbereidende werk tijdens de wintermaanden.. De camping gebouwen zijn verzorgt en aangepast aan het groen idee. Mooi ingericht, heel gezellig zowel binnen als buiten. Er zijn consequent weinig of geen beperkingen en dit werkt, iedereen gedraagt zich solidair en correct. Auto's parkeren buiten de camping, wat een rust! Kan dit in iedere camping ... Iedere avond 2 grote sfeerrijke kampvuren. Veel gezinnen met jonge kinderen, (weinig tieners) die soms luidruchtig zijn maar niet storend, hangt af van je standplaats.. Enkele minpunten: wifi kan beter, het zwembad is wat klein maar je kan goed zwemmen in de aangrenzende rivier. We.hebben niet lekker gegeten: rauwe hamburgers en slappe pizza, een werkpunt! Moeilijk je kleren en schoenen droog te houden in de douche, tussenpaneel te klein. De camping ligt wat in the middle of nowhere, een week was voor ons voldoende. Maar we hebben genoten van de super aangename spirit !

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Lotte07-08-2018

Heerlijk, relaxed sfeertje mooi aangelegd.

Heerlijke camping, super relaxte sfeer en fantastisch aangelegd. Schoon sanitair. Over het hele terrein hangstoeltjes en grappige details in de bomen en de tuinen. Wij waren hier ongeveer 10 dagen met een eigen tent en 2 kinderen van 11 en 13. Zij hebben zich prima vermaakt in het zwembad en de rivier (visjes vangen en zwemmen). Waterschoenen zijn in de rivier wel aan te raden. Minpuntjes: de kikkers in de kikkerpoeltjes kunnen snachts flink kwaken, dus een plekje daar in de buurt zou ik afraden. Voor onze kinderen waren er weinig leeftijdsgenootjes, dus tieners moeten zichzelf goed kunnen vermaken (de WiFi is goed, dat scheelt ;-). Sommige campeerplekken zijn erg zonnig en het hoofdpad is wat rumoerig door de vele kinderen die daar fietsen, maar dat is ook wel gezellig. Wij overwegen serieus om nog een keer naar deze camping te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Anoek05-08-2018

Leuk voor een keer

We hadden een Robinson tent en waren met 3 kinderen. Het was fijn dat we een badkamer en keuken hadden, maar het was krap (kleine koelkast, 2 kookpotten, kleine ‘slaapkamers’ -niet handig bij >1.90m-) en weinig plek voor bv je kleding. Pannen die net niet samen op het fornuis passen. Ijsjes erg duur. Kinderen vonden de fietsjes, die je overal vindt, leuk (ze leerden snel hoe je een ketting er weer op zet) en het kampvuur (marshmallows roosteren). Weinig privacy op je plek; er lopen vaak mensen voorbij. Wij hadden veel schaduw maar ze hadden ook veel plekken vol in de zon. Zwembad is prima. Er ligt speelgoed dat is handig en dat vonden de kinderen echt een pluspunt, alleen zijn de kinderen zo gewend dat ze alles mogen pakken dat ze ook speelgoed van andere mensen gewoon pakken. Rivier viel tegen, blubber langs de kant en niet echt een stenenstrandje oid. De kinderen vonden de speeltuin tegenvallen. Vooral met jongere kinderen leuk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Lotte24-07-2018

Geweldige camping! Ziet er prachtig uit, gelegen aan de rivier. Voor kinderen is er van alles te doen. Wij komen niet vaak twee maal op dezelfde camping maar overwegen volgend jaar terug te komen

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair