Camping CosyCamp

Camping CosyCamp

61 reviews over Camping CosyCamp in het Nederlands

Nooit meer naar toe met tent!

Bertjan
4-6-2019

Een mooie verzorgde camping. Ruime plaatsen. Alleen in juni wel heel erg rustig. En wat echt bar tegenviel: als je met tent kampeert moet je alles met bolderkarren van en naar de auto rijden. Je mag beslist niet het terrein op ook al was het alleen maar voor uitladen en inpakken. Dit is discriminatie. Juist al je spullen zitten in de auto! Camper en caravan mogen uiteraard wel op het terrein en hebben lekker alles bij de hand. Maar tentkampeerders... je bent gewaarschuwd (overigens werd ons wel vriendelijk hulp aangeboden. Maar toch....

Kleine plekken zonder privacy, heerlijk zwembad

Familie
26-10-2018

Mooi gelegen camping. Qua plek ligt het er wel aan waar je staat. Wij stonden op een klein plekje van 60 m2. Vol in de hete zon zonder schaduw van bomen. Er waren veel van deze pekken. Ook staan veel plekken twee rijen dik! Daarbij zonder omheining van struiken heb je absoluut geen privacy. Ook waren er veel baby's. Sanitair prima maar geen wc bril. Zeepdispenser werd eindelijk na 3 dagen leeg te zijn weer gevuld. Zwembad was heerlijk daarentegen en rivier mooi gelegen. In de rivier waren geen kinderen aan het spelen, te diep en teveel stroming.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Groene oase

Bart Coussens
18-8-2018

Cosy camp ligt in een groene oase. Het eco ideaal is consequent doorgedreven, Permacultuur wordt toegepast voor de openbare moestuin en de vele bloemenborders en waterpartijen. Overal zijn er aanplantingen, heel bloemrijk, respect voor al het voorbereidende werk tijdens de wintermaanden.. De camping gebouwen zijn verzorgt en aangepast aan het groen idee. Mooi ingericht, heel gezellig zowel binnen als buiten. Er zijn consequent weinig of geen beperkingen en dit werkt, iedereen gedraagt zich solidair en correct. Auto's parkeren buiten de camping, wat een rust! Kan dit in iedere camping ... Iedere avond 2 grote sfeerrijke kampvuren. Veel gezinnen met jonge kinderen, (weinig tieners) die soms luidruchtig zijn maar niet storend, hangt af van je standplaats.. Enkele minpunten: wifi kan beter, het zwembad is wat klein maar je kan goed zwemmen in de aangrenzende rivier. We.hebben niet lekker gegeten: rauwe hamburgers en slappe pizza, een werkpunt! Moeilijk je kleren en schoenen droog te houden in de douche, tussenpaneel te klein. De camping ligt wat in the middle of nowhere, een week was voor ons voldoende. Maar we hebben genoten van de super aangename spirit !

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

ACSI Eurocampings

Heerlijk, relaxed sfeertje mooi aangelegd.

Lotte
7-8-2018

Heerlijke camping, super relaxte sfeer en fantastisch aangelegd. Schoon sanitair. Over het hele terrein hangstoeltjes en grappige details in de bomen en de tuinen. Wij waren hier ongeveer 10 dagen met een eigen tent en 2 kinderen van 11 en 13. Zij hebben zich prima vermaakt in het zwembad en de rivier (visjes vangen en zwemmen). Waterschoenen zijn in de rivier wel aan te raden. Minpuntjes: de kikkers in de kikkerpoeltjes kunnen snachts flink kwaken, dus een plekje daar in de buurt zou ik afraden. Voor onze kinderen waren er weinig leeftijdsgenootjes, dus tieners moeten zichzelf goed kunnen vermaken (de WiFi is goed, dat scheelt ;-). Sommige campeerplekken zijn erg zonnig en het hoofdpad is wat rumoerig door de vele kinderen die daar fietsen, maar dat is ook wel gezellig. Wij overwegen serieus om nog een keer naar deze camping te gaan.

Leuk voor een keer

Anoek
5-8-2018

We hadden een Robinson tent en waren met 3 kinderen. Het was fijn dat we een badkamer en keuken hadden, maar het was krap (kleine koelkast, 2 kookpotten, kleine ‘slaapkamers’ -niet handig bij >1.90m-) en weinig plek voor bv je kleding. Pannen die net niet samen op het fornuis passen. Ijsjes erg duur. Kinderen vonden de fietsjes, die je overal vindt, leuk (ze leerden snel hoe je een ketting er weer op zet) en het kampvuur (marshmallows roosteren). Weinig privacy op je plek; er lopen vaak mensen voorbij. Wij hadden veel schaduw maar ze hadden ook veel plekken vol in de zon. Zwembad is prima. Er ligt speelgoed dat is handig en dat vonden de kinderen echt een pluspunt, alleen zijn de kinderen zo gewend dat ze alles mogen pakken dat ze ook speelgoed van andere mensen gewoon pakken. Rivier viel tegen, blubber langs de kant en niet echt een stenenstrandje oid. De kinderen vonden de speeltuin tegenvallen. Vooral met jongere kinderen leuk.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Lotte
24-7-2018

Geweldige camping! Ziet er prachtig uit, gelegen aan de rivier. Voor kinderen is er van alles te doen. Wij komen niet vaak twee maal op dezelfde camping maar overwegen volgend jaar terug te komen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch en knus

Nn
3-2-2018

Een heerlijke goed verzorgde knusse kleine camping. We hadden een bijna idyllische plek in een gehuurde Canadese tent met een groot grasveld voor ons en het riviertje daarachter. Fantastische plek voor kleine kinderen. In de omgeving was niet zoveel te doen maar als je van rust en natuur houdt dan zit je hier geweldig. Er was helaas nog geen brood service of eetgelegenheid ivm voorseizoen. Dat was jammer

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2016

Heeeeeerlijke plek, zeer aan te raden.

fam. De Groot
20-8-2017

Wat kan ik nog toevoegen aan al het positieve dat er al over deze mooie, goedverzorgde, sfeervolle camping kan zeggen? Wij hebben wat oudere kinderen...het was dus af en toe wennen vroeger wakker te worden door de gezinnen met kleine kinderen. Verder super aan te raden! Wij komen bijna nooit terug op dezelfde camping maar op deze zeker wel!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Gezellige familiecamping voor alle nationaliteiten

Sietske
19-8-2017

Prachtig gelegen camping aan de Loire. Alle nationaliteiten aanwezig maar vooral veel (nette!!!) Engelsen. Motto van de camping is dat alles mag uitgaande van respect voor elkaar en de natuur. Schoon sanitair, zwembad prima, restaurant met lekker eten voor eerlijke prijzen en gezellige sfeer. Het kampvuur 's avonds is echt leuk voor de kids. Wij stonden op plek 45, weinig privacy of schaduw helaas waardoor we vroeg wakker waren door jonge (vooral franse en duitse) kindjes. Let op: autovrij betekent dat je je spullen dus ook niet met de auto naar je plek kunt brengen maar dit met karretjes moet doen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke relaxte camping

M. Dautzenberg
16-8-2017

Een super fijne en relaxte camping. Een mooi vormgegeven camping met veel aandacht voor detail. Voor kinderen erg fijn, er zijn fietsen, speelgoed en veel plek om te spelen. Zeker het feit dat er geen auto's op het terrein zijn helpt bij de rust. Wij waren er in hoogseizoen, camping was vol maar daar hadden we geen last van. Mooie ruime plek gehad met voldoende schaduw (40). Aardige eigenaren en personeel, behulpzaam. In de omgeving genoeg te doen zeker als je van natuur/ wandelen houdt. Zeker een plek waar we nogmaals naar toe zouden gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping CosyCamp in Chamalieres Sur Loire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping CosyCamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.