Chamalieres Sur Loire

We hebben een aantal aanbieders voor Chamalieres Sur Loire voor je op een rij gezet:

Reviews over Chamalieres Sur Loire

Een slaperig leuk dorp

Harold
    12-8-2014

Voor een rijk uitgaansleven moet je niet in Chamalieres zijn. Er zijn een paar gelegenheden om te eten en een bakker. Het kerkhof heeft meer ingeschrevenen dan het dorp. Toch vond ik het een fijne plek om te zijn

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Ingeslapen dorpje in een mooie omgeving

Jeroen en Marijke
    11-9-2013

Een rustig en wat saai dorpje in een hele mooie omgeving. Er zijn nauwelijks faciliteiten, wel een bakker waar een ruim assortiment vers brood verkrijgbaar is. Vanaf de camping CosyCamp per fiets prima te bereiken. Er is een aardig theehuis aanwezig. Ook is er een mooie Romaanse kerk te bezichtigen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet voor uitgaanstypes

Harold
    4-8-2013

De omgeving is "Brilliaans" (Martin Bril) Frans en sfeervol. Mooie dorpjes vlakbij en Le puy en Velay met z'n kathedraal en de zwarte Madonna. Een treinreis van Retournac langs de Loire naar de Le Puy en Velay is aan te bevelen. Een zeer bijzonder dorp is Mezeres. Het is volledig gebouwd van basalt pijpen,...een vulkanisch gesteente dat een karakteristiek zeshoekige vorm heeft. Het hele gebied is van vulkanische oorsprong en prachtig. Leuke marktjes...zeer Frans en weinig toeristisch dus vrij authentiek. Geen nachtclubs en kermistoestanden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013
Chamalieres Sur Loire scoort een 7,6 uit 10, op basis van 13 reviews