Camping Le Chanset

Camping Le Chanset

3.8Onvoldoende

Frankrijk, Auvergne, Ceyrat

Op vakantie geweest naar Le Chanset?

3.8Onvoldoende

• 3.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

6 reviews over Camping Le Chanset

• 3Leon18-06-2016

Niet de moeite waard.

Alles aan deze camping is gedateerd. Het personeel is vriendelijk maar niet echt deskundig. Het zwembad is toe aan een grondige onderhoudsbeurt. Zelfs in mei staat het zwembad nog leeg en onkruid groeit welig. Het enige voordeel is de bushalte bij de ingang van camping.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2016

• 2Monique17-08-2013

Dit nooit meer,met moeite 1 nacht uit gehouden.

Camping le Chanset is de meest vieze camping die ik in al die jaren kamperen heb gezien.Ontvangst was heel vriendelijk door een Iers meisje en Franse jongen.We kregen een "grote"plek,maar vonden de plek ernaast groter en mochten die ook.Uitzicht op de bergen en de avondzon waren prima.Camping met alleen Fransen,die blijkbaar een andere hygiënische norm hanteren,want bij een blik in het sanitair gebouw sloeg de angst me om het hart. Bij navraag moest er nog worden schoongemaakt,dus we dachten dat het goed zou komen,maar alleen een emmer water over de vloer leverde niet enige vorm van hygiëne.Werkelijk alles was vies.Volgende dag direct vertrokken na de douche maar niet gebruikt te hebben.29 euro voor een nacht vond ik het dan ook echt niet waard.Het zwembad zag er goed uit,maar daarvan durfde ik niet te denken dat het fris zou zijn,dus gelaten voor wat het was.Restaurant leek aardig maar had beperkte kaart voor een te hoge prijs.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 4wendie23-08-2009

Sanitair te vies voor woorden

Daarnaast hebben wij best veel betaald voor deze camping, waar het sanitair zeer slecht was. Haren in de doorlopende put welke niet schoongemaakt wordt. Verder stond het publiek ons ook niet aan. Wel een zwembad en vertier voor de jongeren, maar niet voor ons.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2009