Bed and Breakfast Sans Parure

BedAndBreakfastWeer vandaag20°10°
Bed and Breakfast Sans Parure
9,3

29 reviews over Bed and Breakfast Sans Parure in het Nederlands

Relaxt, fantastisch, verwend, genieten!

Ria Broekhoff, 17-10-2017

Net terug van een heerlijke, relaxte vakantie. We verbleven in een huisje met een prachtig uitzicht. Hebben genoten van de rust. Jacqueline en Daan weten echt hoe ze je moeten verwennen. Heerlijk ontbijt, elke avond een fantastisch viergangen menu. Alles kan, niets hoeft! Wil je van een ontspannen vakantie genieten? Boek dan een l'Hôte de luxe, echt een aanrader! Wij gaan zeker nog eens terug!!

Gemoedelijke rust

Gert-Jan, 25-8-2017

9 dagen met 2 kinderen van 6 en 8 op de camping gestaan. Prachtig uitzicht, rust en ruimte. Door de kleinschaligheid is er contact tussen alle kampeerders en huurders van huisjes en Gites. Alles is basic maar dat is prima voor ons. Koelkast wordt gedeeld onder kampeerders. Met de kruiwagen de spulletjes naar de plek. Enorme behulpzaamheid en gezelligheid van Jaqelien en Daan. Plek Ligt op 500m hoogte. Kan koud zijn snachts. Volop vogels en soms een vos. Fietsen (pittig), wandelen, kanoën in de buurt. Leuke zwemmeertjes in de buurt(Lapeyrouse en saint Eloy). Maar lekker luieren op de camping met zwembadje en mooi uitzicht is ook heerlijk! Een plek om te onthouden!

Intiem, persoonijk en gastvrij

Annette, 2-7-2017

Sans Parure ligt in een aangenaam glooiend stukje van de Auvergne. Kleine maar schitterend gelegen boeren camping, 2 gites en 2 gastenkamers onder de persoonlijke leiding van Jaqueline en Daan. Wij hebben dit adres meerdere keren gebruikt als doorreis adres verder naar het zuiden, maar onze eerste kennismaking was 2 weken in een van de gites. Alles altijd prima verzorgd. Het is heerlijk om aan het einde van de middag moe en warm aan te komen en dan 's avonds lekker aan te schuiven aan de lange tafel in de tuin waar Jaqueline en Daan op verzoek een heerlijk diner kunnen verzorgen. Ook een uitgebreid ontbijt en lunch behoren tot de mogelijkheden.

In de omgeving prima supermarkt maar ook lokale producten zijn volop te koop in de buurt en bij de gastvrouw. Prettige, slaperige dorpjes in een nog niet door touristen overlopen Auvergne. Het departement doet er trouwens alles aan om nog bekender te worden bij de tourist, er is volop informatie/kaarten/folders te verkrijgen en er zijn leuke dingen te doen in de omgeving. In de buurt een prachtig natuurzwembad, wat verder weg Vulcania, een informatief park over de vulkanische omgeving. Leuke stad vlakbij, Montlucon, met markt en prima winkels.

Voor de kleintjes is er een zwembad en zij kunnen helpen met het verzorgen van de konijnen en schapen.

Daan en Jacqueline staan nagenoeg de hele dag voor je klaar, hun toewijding is geweldig!

Een aanrader voor iedereen die houdt van een persoonlijke en geheel eigen aanpak.

Fantastische plek!

Manon, 27-6-2017

In juni 2017 hebben wij geslapen in de twee chambres met onze twee kleine kindjes voor 1 nacht. We waren op doorreis, maar hadden wel langer willen blijven.

Er zijn ook gites en een groot campeerterrein voor tenten. De gastvrouw en gastheer Jacqueline en Daan zijn fantastisch en kunnen ook nog eens lekker koken! Met alle dieren op de boerderij wordt het mooie Franse plaatje compleet. Zeker een aanrader!

Prettig onthaasten

Desiree, 7-5-2017

Gîte A la Campagne is heel knus, schoon en praktisch. Slaap- en badkamerverdieping bevinden zich op de eerste verdieping.

Table d'hôtes aan te bevelen; aangepast op persoonlijke wensen en heel smakelijk.

Ontbijtservice biedt elke dag vers brood waardoor er geen noodzaak is om er zelf voor op uit te gaan.

Er kan gereserveerd worden voor minimaal 3 dagen; ideaal voor wie op doorreis is en niet een week oponthoud wil.

De omgeving kan het beste per auto worden verkend, of je moet een geoefend fietser zijn. Montlucon ligt op een half uur autorijden en Clermont-Ferrand/Puy de Dome op een uur rijden.

Sans Parure biedt rust, ruimte en regionale producten. De gastvrouw en gastheer bieden een warm welkom en leggen de gasten in de watten.

heerlijk onthaasten

Blom, 20-7-2016

Wij sliepen in de twee chambres met onze twee kinderen voor twee nachten als doorreis locatie. Maar hadden hier zeker langer kunnen verblijven. Was super genieten. Gastvrouw jaqueline en Daan staan altijd voor je klaar.

de locatie is een en al rust. In de nabije omgeving genoeg te doen.

Fantastisch, rugtig

Miep Vermeul, 25-6-2016

Het ligt heel erg rustig in een prachtige omgeving. Verzorging uit de kunst.

Uitstekend in gastvrijheid; ligging super

Susanna Akdut, 4-8-2015

De algemene indruk van Sans Parure is uitstekend.

De uitzicht fantastisch. Rustige natuurbeleving.

de gîte proper, netjes, en met de noodzakelijke voorwerpen voorzien.

De eigenaars zijn fantastische mensen. Hun gastvrijheid is om U tegen te zeggen.

Prijs/kwaliteitsverhouding zeer goed: geen seizoengebonden prijzen.

Eten met de gastheer:-vrouw en eventueel andere gasten. Aanschuiven aan tafel binnen of buiten: fantastisch. Eten zelf gemaakt; uit de moestuin; super bakker.

Sans Parure is kindvriendelijk: dieren, wei, zwembadje, de deuren kunnen open blijven; met andere kinderen spelen; speelgoed.

Heerlijke vakantie!!

Peter, 27-10-2014

Wij hebben 2 weken in gîte rose mogen vertoeven. Het waren 2 heerlijke weken. We hebben echt genoten van de rust en de omgeving. Als je 's morgens opstond lag het vers brood van de bakker al klaar bij de voordeur. De kinderen mochten mee de dieren voeren en konden heerlijk buiten spelen. Echt een aanrader! We komen zeker een keer terug.

Daan, Jacqueline bedankt voor jullie gastvrijheid.

Klein paradijsje

Fam Tieleman, 29-8-2014

Rust Ruimte Vriendelijk en de stilte is daar zo bijzonder, we komen zeker terug .Op de heenweg met de tent een paar dagen op de terugweg een heerlijke kamer met ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Sans Parure in Buxières-sous-Montaigut (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Sans Parure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Sans Parure scoort een 9.32 uit 10 op basis van 30 reviews.