Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Sans Parure

FrankrijkAuvergneBuxières-sous-Montaigut (Puy de Dome)

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Sans Parure voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 32 reviews

Meer bed & breakfast info

32 Reviews over Sans Parure

• 10Sylvia25-08-2019

heerlijk!

Dit jaar voor de 3e keer bij Daan en Jaqueline geweest. Het was al 7 jaar geleden dat we de laatste keer hier waren maar wat voelde het meteen weer vertrouwd. Helaas was het maar 1 nachtje, maar we hebben weer genoten van de gastvrijheid, de omgeving, de rust, heerlijke bedden, een schone kamer, het uitzicht en een heerlijk ontbijt.

• 10Anjo Froger17-08-2019

Warm welkom

We hebben hier een heerlijke overnachting gehad. Prettige eigenaren die je het goed naar je zin willen maken. We hebben 's avonds een heerlijke maaltijd genuttigd. Mooie omgeving en 's ochtends van een goed ontbijt genoten. Echt iets om weer terug te komen

• 10Ria Broekhoff17-10-2017

Relaxt, fantastisch, verwend, genieten!

Net terug van een heerlijke, relaxte vakantie. We verbleven in een huisje met een prachtig uitzicht. Hebben genoten van de rust. Jacqueline en Daan weten echt hoe ze je moeten verwennen. Heerlijk ontbijt, elke avond een fantastisch viergangen menu. Alles kan, niets hoeft! Wil je van een ontspannen vakantie genieten? Boek dan een l'Hôte de luxe, echt een aanrader! Wij gaan zeker nog eens terug!!

• 9Gert-Jan25-08-2017

Gemoedelijke rust

9 dagen met 2 kinderen van 6 en 8 op de camping gestaan. Prachtig uitzicht, rust en ruimte. Door de kleinschaligheid is er contact tussen alle kampeerders en huurders van huisjes en Gites. Alles is basic maar dat is prima voor ons. Koelkast wordt gedeeld onder kampeerders. Met de kruiwagen de spulletjes naar de plek. Enorme behulpzaamheid en gezelligheid van Jaqelien en Daan. Plek Ligt op 500m hoogte. Kan koud zijn snachts. Volop vogels en soms een vos. Fietsen (pittig), wandelen, kanoën in de buurt. Leuke zwemmeertjes in de buurt(Lapeyrouse en saint Eloy). Maar lekker luieren op de camping met zwembadje en mooi uitzicht is ook heerlijk! Een plek om te onthouden!

• 9Annette02-07-2017

Intiem, persoonijk en gastvrij

Sans Parure ligt in een aangenaam glooiend stukje van de Auvergne. Kleine maar schitterend gelegen boeren camping, 2 gites en 2 gastenkamers onder de persoonlijke leiding van Jaqueline en Daan. Wij hebben dit adres meerdere keren gebruikt als doorreis adres verder naar het zuiden, maar onze eerste kennismaking was 2 weken in een van de gites. Alles altijd prima verzorgd. Het is heerlijk om aan het einde van de middag moe en warm aan te komen en dan 's avonds lekker aan te schuiven aan de lange tafel in de tuin waar Jaqueline en Daan op verzoek een heerlijk diner kunnen verzorgen. Ook een uitgebreid ontbijt en lunch behoren tot de mogelijkheden. In de omgeving prima supermarkt maar ook lokale producten zijn volop te koop in de buurt en bij de gastvrouw. Prettige, slaperige dorpjes in een nog niet door touristen overlopen Auvergne. Het departement doet er trouwens alles aan om nog bekender te worden bij de tourist, er is volop informatie/kaarten/folders te verkrijgen en er zijn leuke dingen te doen in de omgeving. In de buurt een prachtig natuurzwembad, wat verder weg Vulcania, een informatief park over de vulkanische omgeving. Leuke stad vlakbij, Montlucon, met markt en prima winkels. Voor de kleintjes is er een zwembad en zij kunnen helpen met het verzorgen van de konijnen en schapen. Daan en Jacqueline staan nagenoeg de hele dag voor je klaar, hun toewijding is geweldig! Een aanrader voor iedereen die houdt van een persoonlijke en geheel eigen aanpak.

• 10Manon27-06-2017

Fantastische plek!

In juni 2017 hebben wij geslapen in de twee chambres met onze twee kleine kindjes voor 1 nacht. We waren op doorreis, maar hadden wel langer willen blijven. Er zijn ook gites en een groot campeerterrein voor tenten. De gastvrouw en gastheer Jacqueline en Daan zijn fantastisch en kunnen ook nog eens lekker koken! Met alle dieren op de boerderij wordt het mooie Franse plaatje compleet. Zeker een aanrader!

• 8Desiree07-05-2017

Prettig onthaasten

Gîte A la Campagne is heel knus, schoon en praktisch. Slaap- en badkamerverdieping bevinden zich op de eerste verdieping. Table d'hôtes aan te bevelen; aangepast op persoonlijke wensen en heel smakelijk. Ontbijtservice biedt elke dag vers brood waardoor er geen noodzaak is om er zelf voor op uit te gaan. Er kan gereserveerd worden voor minimaal 3 dagen; ideaal voor wie op doorreis is en niet een week oponthoud wil. De omgeving kan het beste per auto worden verkend, of je moet een geoefend fietser zijn. Montlucon ligt op een half uur autorijden en Clermont-Ferrand/Puy de Dome op een uur rijden. Sans Parure biedt rust, ruimte en regionale producten. De gastvrouw en gastheer bieden een warm welkom en leggen de gasten in de watten.

• 9Blom20-07-2016

heerlijk onthaasten

Wij sliepen in de twee chambres met onze twee kinderen voor twee nachten als doorreis locatie. Maar hadden hier zeker langer kunnen verblijven. Was super genieten. Gastvrouw jaqueline en Daan staan altijd voor je klaar. de locatie is een en al rust. In de nabije omgeving genoeg te doen.

• 10Miep Vermeul25-06-2016

Fantastisch, rugtig

Het ligt heel erg rustig in een prachtige omgeving. Verzorging uit de kunst.

• 10Susanna Akdut04-08-2015

Uitstekend in gastvrijheid; ligging super

De algemene indruk van Sans Parure is uitstekend. De uitzicht fantastisch. Rustige natuurbeleving. de gîte proper, netjes, en met de noodzakelijke voorwerpen voorzien. De eigenaars zijn fantastische mensen. Hun gastvrijheid is om U tegen te zeggen. Prijs/kwaliteitsverhouding zeer goed: geen seizoengebonden prijzen. Eten met de gastheer:-vrouw en eventueel andere gasten. Aanschuiven aan tafel binnen of buiten: fantastisch. Eten zelf gemaakt; uit de moestuin; super bakker. Sans Parure is kindvriendelijk: dieren, wei, zwembadje, de deuren kunnen open blijven; met andere kinderen spelen; speelgoed.

Bed & Breakfast Sans Parure info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar