Camping Les Suchères

Camping Les Suchères
8,6

11 tips over Camping Les Suchères

J., 27-10-2016
Les Suchères maakt deel uit van de GGG-campings, een keten van een tiental campings in Frankrijk op goed berijdbare afstanden van elkaar met Nederlandse eigenaren. Aan te bevelen!
SuzanneP, 8-8-2016

Pretpark/ dierentuin Le Pal is erg leuk.

Klimbos in de buurt van de camping (La Bosse) is erg leuk

Meertje bij Lapeyrouse

Dorpje Charroux is leuk om te zien

Dinomuseum Paleopolis, voor kinderen erg leuk

Willem Duvalois, 29-9-2014
Na het fietsen is het heerlijk om aan te schuiven aan de tafel in het restaurant. Lekker eten voor een schappelijke prijs.

Alwin, 12-8-2014
Je kunt tot een uur of 7 's avonds heerlijk brood voor de volgende ochtend bestellen! Neem contant geld mee, want er is (nog) geen PIN. Aan 20 m stroomkabel heb je niet op elke plek genoeg, wij hadden 30 m mee. Boodschappen bij de LIDL in Saint Eloy-les-Mines, 10 autominuten. Dagje vulkaangebied (Vulcan de Lemptégy) vonden wij de moeite waard. Het oude stadje Charroux was leuk cultureel uitstapje bij minder mooi weer. Montluçon (30 min.) is dichtstbijzijnde "echte" stad, met een oud centrum.
Rinda van Zuthem, 5-8-2014
De omgeving is erg mooi, Bergen met kastelen, mooi riviertje waar je kunt kanoen, klimbos vlakbij. Op ongeveer een uur rijden ligt de mooie vulkaan de Puy de Dome, waar het wemelt van de parasailers.
Herm van der Beek, 25-7-2014
Waarschijnlijk minder geschikt voor oudere kinderen, maar voor jonge kinderen is het super.

Heleen Oudhuis, 25-6-2014
Een prachtig gebied om wandelingen, autotochten en een enkele fietstocht te maken.
Bert en Astrid, 1-9-2013
Ga eens mee met 1 van de door Pim georganiseerde uitjes! Kanoën of boomklimmen. Heel leuk!
F, 5-8-2013
Vraag Ria als je zin heb in iets nieuws en vraag haar om tips. Bekjik ook de omgevingfoto's van de website.
rob en nynke meijerink, 4-8-2013
Een keer aanschuiven bij Pim en Ria bij de table d'hotes . Lekker en betaalbaar eten met campinggasten onder elkaar. Kids worden goed verzorgd ondertussen !