Kasteel Chateau La Perche

Kasteel
Kasteel Chateau La Perche
8,8

25 reviews over Kasteel Chateau La Perche in het Nederlands

Vriendelijk. Gastvrij. Comfortabele bedden. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Heerlijk ontbijt. Fijne plek.

Wij komen terug.

ontspannen sfeer, gastvrije ontvangst

bert, 3-9-2016

fijn overnachtingsadres, gastvrije ontvangst, mooie b en b, pippi langkous huis, heel sfeervol, leuke kamers die je het gevoel geven welkom te zijn.

ideale buitenspeelruimte met speeltuintje voor de kids en fietsjes en speelgoed voor buiten. Kinderen en wij voelde ons echt welkom.

Een èchte aanrader

Caroline, 27-7-2016

We logeerden in de gite van La Perche. We werden hartelijk ontvangen door de familie. Het is een prachtig gerenoveerd huis in een mooie omgeving. Alles was aanwezig (alle keukenbenodigdheden die je je maar kan indenken). We hebben er enorm van genoten. Er is geen afscheiding naar het zwembad maar dat wisten we op voorhand.

bijzonder gastvrij

Raymond Willemse, 22-4-2016

Wij waren gestrand met autopech en deze stop was dus niet gepland. Dankzij de uitermate vriendelijke en gastvrije, Hollandse eigenaren hebben we van een verloren tijd toch een aangenaam verblijf kunnen maken!

+ Vriendelijke, behulpzame en service-gerichte eigenaren.

+ Grote, comfortabele (familie-)kamers.

+ Authentiek buitenverblijf met veel grond.

+ Leuk landgoed waar jonge kinderen leuk kunnen spelen, ook veel diertjes aanwezig (paarden, kippetjes, konijnen enz.).

+ Rustige en mooie omgeving.

zeer sfeervol

Sander Wit, 12-8-2014

Als je hier bent geweest weet je wat het is om als een god in Frankrijk te leven

Zeer gastvrij en warm ontvangen en behandeld

kamers zijn netjes en sfeervol ingericht, goede bedden en je slaapt er heerlijk, badkamers zijn netjes en schoon en van alle gemakken voorzien

Ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd

kortom het is ons zeer goed bevallen en komen er graag nog een keer terug

Fantastische chambre d'hotes!

shirley witteman, 29-8-2013

Tijdens onze doorreis naar Zuid-Frankrijk begon onze vakantie in Chateau la Perche. Geweldige start van de vakantie! Hele vriendelijke gastvrouw(Sylvia). Een enorme tuin met trampoline, schommels en fietsjes waar onze twee kinderen zich uitstekend hebben vermaakt. 's Avonds een heerlijk diner met andere gasten aan een lange tafel in de tuin. En 's ochtends een lekker ontbijt. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

heel hartelijke ontvangst en prima service

jan velthuysen, 24-4-2013

Een heel mooie ambiance en ontzettend rustig. Je moet er meer dan 1 dag blijven om echt van te genieten.

Heerlijke rustgevende plek!

s. kraaijenhagen, 22-10-2012

La Perche is na maanden nog steeds een heerlijke herinnering.

Toen we aankwamen droop de gemoedelijke sfeer er vanaf. We werden buitengewoon hartelijk begroet. De familie Van der Tol was de hele week in en om het chateau te vinden. In de hal barst het van de informatie over routes en activiteiten in de wijde omgeving. Zelfs avontuurlijke karrepaden behoren tot de routes.

Op de mini-natuurcamping met prima sanitaire voorziening, barst het van de gezellige kippen die iedere morgen weer kijken of ze wat kruimels onder je stoel kunnen vinden. Bestelde broden en croissants haal je 's morgens in het chateau. Voor wie zin had, bijna elke avond kampvuur met de andere kampeerders. Kortom, voor kinderen een een geweldige stek, maar ook volwassenen zonder kinderen die rust zoeken.

Familie Van der Tol en la Perche krijgen van ons een dikke voldoende.

Zware tegenvaller

Maas, 16-9-2012

Ons bezoek aan de gite van La Perche is flink tegengevallen. Het weer zat niet mee en de beloofde open haard wasniet aanwezig. Het kille huis moest warm gehouden worden met een paar elektrische kacheltjes. Met een wijntje bij de open haard zitten was er niet bij. In plaats daarvan was het zoeken naar extra truien en verkleumd door het huis lopen. Een hout gestookt verwarmingssysteem kon ook niet gebruikt worden.

Het diner op de avond van aankomst was niet bepaald gezellig. We werden met z’n vieren op de hoek van een lange tafel afgedekt met een stuk plastic. Eten wat de pot schaft is geen probleem maar een hoofdmaaltijd bestaand uit opgewarmde brokken in kerriesaus en een uien/wortel /linzen-combi was niet het welkomstdiner dat wij hadden verwacht. Het is bij het ene diner gebleven.

Sylvia hebben we alleen bij aanvang en bij het afrekenen gezien. Er is de gehele week niemand komen informeren of alles naar wens was. Wij herkennen niets in de andere beoordelingen. Eens maar nooit meer!

Echt een heerlijke plek

Peter van Duijvendijk, 16-8-2012

We hebben deze zomer (2012) 10 heerlijke dagen verbleven op 'La Perche' met 3 kinderen (7,8 en 10). Op de dag van aankomst waren er nog 5 andere gezinnen op de camping waarmee het direct een goed 'click' was.

Het is een zeer goede plek voor diegene die een mooie plek met niet te veel gasten zoekt met uitstekend sanitair en veel leuke excursies in de buurt (Kano, vissen, heerlijk zwemmeer en veel marktjes in de buurt met heerlijke zaken als kaas, salami, heerlijk Frans brood en groenten). De kinderen hebben genoten van het kampvuur met sterren en met namede marsh mellows 's-avonds.

's Ochtends maakte ik een wandeling langs de kippen naar het 'Chateau' om de bestelde verse croissants en brood te halen om daarna met een espresso in de zon te ontbijten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Chateau La Perche in Buxières-sous-Montaigut (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Chateau La Perche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Kasteel Chateau La Perche scoort een 8.84 uit 10 op basis van 26 reviews.