Géén boekingskosten

Kasteel Chateau La Perche

FrankrijkAuvergneBuxières-sous-Montaigut (Puy de Dome)
8.6FantastischScore uit 25 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 25 reviews

Kasteel info

26 Reviews over Chateau La Perche

• 10Martin09-08-2017

Super-adres voor overnachting of langer verblijf

Vriendelijk. Gastvrij. Comfortabele bedden. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Heerlijk ontbijt. Fijne plek. Wij komen terug.

• 8bert03-09-2016

ontspannen sfeer, gastvrije ontvangst

fijn overnachtingsadres, gastvrije ontvangst, mooie b en b, pippi langkous huis, heel sfeervol, leuke kamers die je het gevoel geven welkom te zijn. ideale buitenspeelruimte met speeltuintje voor de kids en fietsjes en speelgoed voor buiten. Kinderen en wij voelde ons echt welkom.

• 9Caroline27-07-2016

Een èchte aanrader

We logeerden in de gite van La Perche. We werden hartelijk ontvangen door de familie. Het is een prachtig gerenoveerd huis in een mooie omgeving. Alles was aanwezig (alle keukenbenodigdheden die je je maar kan indenken). We hebben er enorm van genoten. Er is geen afscheiding naar het zwembad maar dat wisten we op voorhand.

• 8Raymond Willemse22-04-2016

bijzonder gastvrij

Wij waren gestrand met autopech en deze stop was dus niet gepland. Dankzij de uitermate vriendelijke en gastvrije, Hollandse eigenaren hebben we van een verloren tijd toch een aangenaam verblijf kunnen maken!

• Vriendelijke, behulpzame en service-gerichte eigenaren.
    • Grote, comfortabele (familie-)kamers.
    • Authentiek buitenverblijf met veel grond.
    • Leuk landgoed waar jonge kinderen leuk kunnen spelen, ook veel diertjes aanwezig (paarden, kippetjes, konijnen enz.).
    • Rustige en mooie omgeving.
  • 10Sander Wit12-08-2014

zeer sfeervol

Als je hier bent geweest weet je wat het is om als een god in Frankrijk te leven Zeer gastvrij en warm ontvangen en behandeld kamers zijn netjes en sfeervol ingericht, goede bedden en je slaapt er heerlijk, badkamers zijn netjes en schoon en van alle gemakken voorzien Ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd

kortom het is ons zeer goed bevallen en komen er graag nog een keer terug

• 10shirley witteman29-08-2013

Fantastische chambre d'hotes!

Tijdens onze doorreis naar Zuid-Frankrijk begon onze vakantie in Chateau la Perche. Geweldige start van de vakantie! Hele vriendelijke gastvrouw(Sylvia). Een enorme tuin met trampoline, schommels en fietsjes waar onze twee kinderen zich uitstekend hebben vermaakt. 's Avonds een heerlijk diner met andere gasten aan een lange tafel in de tuin. En 's ochtends een lekker ontbijt. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

• 10jan velthuysen24-04-2013

heel hartelijke ontvangst en prima service

Een heel mooie ambiance en ontzettend rustig. Je moet er meer dan 1 dag blijven om echt van te genieten.

• 8s. kraaijenhagen22-10-2012

Heerlijke rustgevende plek!

La Perche is na maanden nog steeds een heerlijke herinnering. Toen we aankwamen droop de gemoedelijke sfeer er vanaf. We werden buitengewoon hartelijk begroet. De familie Van der Tol was de hele week in en om het chateau te vinden. In de hal barst het van de informatie over routes en activiteiten in de wijde omgeving. Zelfs avontuurlijke karrepaden behoren tot de routes. Op de mini-natuurcamping met prima sanitaire voorziening, barst het van de gezellige kippen die iedere morgen weer kijken of ze wat kruimels onder je stoel kunnen vinden. Bestelde broden en croissants haal je 's morgens in het chateau. Voor wie zin had, bijna elke avond kampvuur met de andere kampeerders. Kortom, voor kinderen een een geweldige stek, maar ook volwassenen zonder kinderen die rust zoeken. Familie Van der Tol en la Perche krijgen van ons een dikke voldoende.

• 4Maas16-09-2012

Zware tegenvaller

Ons bezoek aan de gite van La Perche is flink tegengevallen. Het weer zat niet mee en de beloofde open haard wasniet aanwezig. Het kille huis moest warm gehouden worden met een paar elektrische kacheltjes. Met een wijntje bij de open haard zitten was er niet bij. In plaats daarvan was het zoeken naar extra truien en verkleumd door het huis lopen. Een hout gestookt verwarmingssysteem kon ook niet gebruikt worden. Het diner op de avond van aankomst was niet bepaald gezellig. We werden met z’n vieren op de hoek van een lange tafel afgedekt met een stuk plastic. Eten wat de pot schaft is geen probleem maar een hoofdmaaltijd bestaand uit opgewarmde brokken in kerriesaus en een uien/wortel /linzen-combi was niet het welkomstdiner dat wij hadden verwacht. Het is bij het ene diner gebleven. Sylvia hebben we alleen bij aanvang en bij het afrekenen gezien. Er is de gehele week niemand komen informeren of alles naar wens was. Wij herkennen niets in de andere beoordelingen. Eens maar nooit meer!

• 9Peter van Duijvendijk16-08-2012

Echt een heerlijke plek

We hebben deze zomer (2012) 10 heerlijke dagen verbleven op 'La Perche' met 3 kinderen (7,8 en 10). Op de dag van aankomst waren er nog 5 andere gezinnen op de camping waarmee het direct een goed 'click' was. Het is een zeer goede plek voor diegene die een mooie plek met niet te veel gasten zoekt met uitstekend sanitair en veel leuke excursies in de buurt (Kano, vissen, heerlijk zwemmeer en veel marktjes in de buurt met heerlijke zaken als kaas, salami, heerlijk Frans brood en groenten). De kinderen hebben genoten van het kampvuur met sterren en met namede marsh mellows 's-avonds. 's Ochtends maakte ik een wandeling langs de kippen naar het 'Chateau' om de bestelde verse croissants en brood te halen om daarna met een espresso in de zon te ontbijten.

Kasteel Chateau La Perche info