Camping Le Boucher

34 reviews over Camping Le Boucher in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Baan
13-8-2016

Gezellig kleine camping met ruime plekken en veel speelruimte voor de kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Het was weer zalig verblijven bij Marga en Henk!

Debbie, Timo en Zafira
31-7-2016

Net zoals 3 jaar geleden was het hier weer dik in orde. Een hartelijke ontvangst! We kregen ook deze keer weer een mooie kamer toegewezen. Vanaf het moment dat je hier aankomt voel je je thuis en krijg je dat zalige vakantiegevoel. S'avonds ook deze keer weer lekker gegeten! We hebben echt weer genoten van ons korte verblijf, jullie en het uitzicht! Dit is echt een aanrader voor iedereen met of zonder kinderen of huisdier!

Gereisd Met partner in juli 2016

Ontspanning, rust en gezellige eigenaren!!

miriam croonen
29-7-2016

Minpuntje: voor boodschappen 10 minuten met de auto. Pluspunt: broodjesservice van eigenaar.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

rustgevende tussenstop

Koen
7-1-2016

Wij zijn dit jaar al voor de 3de keer op rij gestopt bij Marga en Henk van Camping Le Boucher op doortocht naar het zuiden.

Telkens hebben we toen de grote "romantische kamer" gekregen. Marga en Henk hebben ons steeds perfect verzorgd. Een hele hartelijke ontvangst, lekker eten, tijd om wat met de kindjes te praten (die elk jaar weer staan te springen om terug te gaan), ...

De kamer was heel ruim voor ons 4. De bedden staan ver uit elkaar zodat je, hoewel je met 4 op 1 kamer slaapt, nooit het gevoel hebt om in een soort slaapzaal te liggen. Het is eerder een klein appartementje zonder binnenmuren.

De ligging van de camping is heel rustig en de vergezichten in de buurt zijn adembenemend. Hierdoor heb je vanaf de eerste dag vakantie, ook al moet je nog een dag rijden, onmiddellijk een echt ontspannen vakantiegevoel. Voor de kindjes is er ook voldoende te doen (een frisse plons in het zwembad, tafeltennis, trampoline, schommel

Wij gaan zeker proberen terug te keren.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Geweldig

Lud & Anja
17-8-2015

Alles was geweldig: de camping, Marga en Henk, de super grote plaatsen, schoon sanitair, het zwembad enz. enz. Marga en Henk jullie verdienen een vette pluim.

Kleine camping met zeer gastvrije eigenaren

P
15-8-2015

We waren op doorreis naar het Zuiden en hebben hier drie dagen gestaan. Ontzettend aardige gastheer en -vrouw. Mooie grote plaatsen en het sanitair is netjes. De broodjes worden 's ochtends bij je tent gebracht. Echt een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Prima plek

Vakantiegangers
15-8-2015

Wij hebben overnacht in één van de kamers in de chambre d'hotes. Zeer gastvrij, prima eten (niet hoogstaand, wel smakelijk). Zeer schoon. Enige minpunt is dat er in het eigen huis gerookt wordt en dit ruik je ook in de eetzaal van de chambre d'hotes.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Geweldige plek

fc-babe
1-8-2015

Je wordt zo vriendelijk onthaalt , je voelt je echt gelijk thuis. We gaan hier zeker terug komen alles super netjes grote plaatsen goede service

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Super kamperen

Nicolette Holling
23-7-2015

Voor de 2e keer een nachtje doorgebracht op een superkampeerplek bij Marga en Henk. Wat een feest! Heerlijke plek, zeer mooi en schoon sanitair en lasst but not least; Marga en Henk, zij zorgen ervoor dat je hier zo graag terugkomt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Een heerlijke plek!

Jaap en Heleen
22-7-2015

We komen hier al enkele jaren. Eerst met de camper, later met de caravan en dit jaar 2 nachtjes in de chambre d'hôtes. De kampeerplekken zijn ruim, het sanitair schoon, de kamers fantastisch en het eten (zowel diner als ontbijt) uitgebreid en lekker! Het is en blijft ons favoriete plekje om naar toe te gaan. Heerlijk rustig en ruim. Henk en Marga als altijd heel gezellig, gastvrij en behulpzaam. Alleen maar lof over Le Boucher en de eigenaren!

Gereisd Met partner in juli 2015

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Boucher in Buxières les Mines (Allier), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Boucher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.