Camping Municipal de Bignon

6,5

1 review over Camping Municipal de Bignon in het Nederlands

Voor wat je zoekt als vakantiebestemming

p.j.hilbers
11-8-2011

U wordt heel vriendelijk te woord (Frans) gestaan.Deze camping heeft weinig te bieden voor kinderen. Het sanitair en het terrein is zeer goed en is heel rustig. Naast de camping ligt het algemene zwembad, 's-middags geopend. Het plaatsje zelf heeft weinig te bieden anders dan voor mensen die voor de therme komen. Op enige afstand zijn er bossen. Wel zijn er wandel en voor getrainde benen fiets mogelijkheden. Veel authentieke dorpjes in de omgeving. Prijzen van camping en zwembad zijn zeer gunstig.

Gereisd Met partner in augustus 2011

• AdresBoulevard Jean Bignon 3160(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Municipal de Bignon

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de Bignon in Bourbon l'Archambault (Allier), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de Bignon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.