Camping Municipal de Bignon

6.5Voldoende

Frankrijk, Auvergne, Bourbon l'Archambault (Allier)

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Municipal de Bignon?

6.5Voldoende

• 7Staat v/h sanitair

Meer camping info
    Tonen op kaart

2 reviews over Camping Municipal de Bignon

• 7p.j.hilbers11-08-2011

Voor wat je zoekt als vakantiebestemming

U wordt heel vriendelijk te woord (Frans) gestaan.Deze camping heeft weinig te bieden voor kinderen. Het sanitair en het terrein is zeer goed en is heel rustig. Naast de camping ligt het algemene zwembad, 's-middags geopend. Het plaatsje zelf heeft weinig te bieden anders dan voor mensen die voor de therme komen. Op enige afstand zijn er bossen. Wel zijn er wandel en voor getrainde benen fiets mogelijkheden. Veel authentieke dorpjes in de omgeving. Prijzen van camping en zwembad zijn zeer gunstig.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2011

0 tips over Camping Municipal de Bignon

0 vragen over Camping Municipal de Bignon

• AdresBoulevard Jean Bignon 3160(toon op kaart)
        • E-mailadres
        • Website