Hotel Grand Montespan

8 reviews over Hotel Grand Montespan in het Nederlands

Let op!!!!

Lot
5-8-2016

Let op; check bij de betaling goed de bon. De eigenaar kan wel eens 'per ongeluk' een hogere prijs vragen. Kijk dus eerst of de bon klopt voordat je betaalt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Ga en geniet ...

Gert
12-8-2014

Comfortabel hotel. Niets op aan te merken (dat gebeurt me in frankrijk zelden). Ouderwets platteland hotel met zeer goed eten. Mooie omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer goed hotel

Jan
22-9-2013

Het hotel heeft ons aangenaam verrast. Prima gelegen in het centrum van de stad en het is een karaktervol historisch pand. Jammer dat de badkamer zo klein was, anders kreeg de kamer een hogere waardering. Het is echt een aanrader om op weg naar het zuiden hier een keer halt te houden en te genieten van het uitstekend diner in het mooie restaurant.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Montespan voor je op een rij gezet:

Charme hotel ideaal als tussenstop!

Edith
5-9-2011

Grand hotel Montespan Fijn charmehotel, ideaal als tussenstop. Goed voor max 2 dagen, geen bezienswaardigheden in inmiddelijke omgeving. Kamers heel klassiek ingericht, oudbollige badkamer. diner oké Ontbijt gewoon niet wauw.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 19 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Absolute aanrader.

François
21-8-2011

Geboekt als standplaats voor fietsvakantie. Het hotel is ons uitstekend meegevallen over de ganse lijn. Ruime kamer met alle moderne sanitaire voorzieningen in een authentiek gebouw met de uitstraling van historische grandeur. Ontvangst en bediening zijn correct en zeer vriendelijk. Uitgebreid ontbijtbuffet. Uitstekende keuken met hoge gastronomische waarde. Getuige de hoge bezettingsgraad van het restaurant. Hoewel in het centrum gelegen zeer stil en zonnig terras met gezellig zwembad.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Ouderwets, vriendelijk hotel

Michiel Beekman
18-8-2008

Net terug van een weekje montespan. Dit hotel bestaat uit 3 delen: het chiqueste deel heet montespan, de tussenvorm: 'talleyrand' en de minste 'logis de sevigne' oid. Eten is erg goed, al is het verwarrend dat er diverse menukaarten zwerven en niet duidelijk is waaruit je kunt kiezen. De kamers zijn ouderwets, maar groot en goed. Er is een leuk buitenzwembadje, maar de nabijgelegen thermen stellen nauwelijks iets voor en ook het stadje is een beetje vergane glorie. Maar dit hotel is absoluut het beste van de regio.

Gereisd Met partner in augustus 2008

2007

Het mooie gebouw met de mooie ligging staan in schril met

G. Spekhoven
16-10-2007

Het mooie gebouw met de mooie ligging staan in schril contrast met de kwaliteit van de bediening en het eten.

Gereisd Met partner in juli 2007
2005

Sinds 20 jaar is dit hotel een vaste stopplaats voor ons

Andries
7-3-2005

Sinds 20 jaar is dit hotel een vaste stopplaats voor ons. Zeer verzorgd, uitstekende keuken, ruim en voorzien van alle accomodatie voor gehandicapten. Het stadje is bekend om zijn thermale baden en telt ook 10 andere hotels, waarvan hotel Montespan de kroon spant in alle opzichten.

Gereisd Anders in maart 2005

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Montespan in Bourbon l'Archambault (Allier), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Montespan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.