Appartement

2 reviews over Appartement Moulin de la Fayolle in het Nederlands

Hier kom je tot rust

Marion Arts,
12-4-2017

Spannend verblijf in een oude watermolen die helemaal verbouwd wordt tot een heel plezierig en rustgevend vakantieoord waar het goed toeven is

Gereisd met partner in april 2017

Jos en Bob zijn zeer gastvrij en de oude watermolen is gedeeltelijk al omgetoverd tot een luxe vakantie verblijf.

De omgeving is zeer geschikt om te wandelen.

Gereisd met partner in september 2016

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Moulin de la Fayolle in Blot l'Eglise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Moulin de la Fayolle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.