Camping Coccinelle

64 reviews over Camping Coccinelle in het Nederlands

Leuke camping, aardige eigenaren

Peter
23-3-2018

Leuke camping, aardige (Nld) eigenaren. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. We zullen hier zeker terugkomen.

Hubert en Tiny de Maat
22-10-2017

Wij hebben op doorreis naar de Langedoc, een week op de camping bij Fred en Ria van der Ploeg gestaan en hebben er heerlijk genoten. Dat het weer niet best was kunnen de eigenaren niets aan doen, maar we hebben heerlijke uitstapjes in de buurt gedaan. We stonden met 5 a 6 eenheden op de camping. Bij het praten met de buren had mijn vrouw uit haar mond laten vallen dat ik die week jarig was. Wat schetst mijn verbazing, bij het opstaan hing de luifel vol met vlaggetjes, opgehangen door mijn 82 jarige buurman en geleend bij de eigenaresse. Wat doe je dan, je rijd langs de bakker in het dorp verderop om zijn vitrine met koeken leeg te kopen. Gevraagd aan Ria of zij voor koffie kon zorgen, dat was geen enkel probleem, het was beregezellig met alle kampeerders. Ook in de avond hebben we er heerlijk gegeten samen met een Limburgs stel. Deze camping is voor ons zeker een aanrader, zelfs in de ochtend bij het wegrijden nog een vriendelijke hand.

Rustig, gemoedelijk

De J's
23-9-2017

Gemoedelijke camping met vriendelijke Nederlands sprekende eigenaren. Verschillende nationaliteiten op de camping vertegenwoordigd. Leuk zwembad en voor de kinderen genoeg speelgelegenheid. Omgeving zeer landelijk. Grootte van de plaatsen gemiddeld.

Dorre camping, voor ons niet meer.

Fam Blok
13-9-2017

Deze camping is ongeschikt voor gezinnen met oudere kinderen. Wij waren in het hoogseizoen het enige gezin met oudere kinderen. Er werd niets georganiseerd niet eens een kampvuur oid. Als de kinderen rond 19.30 uur 15 min in het zwembad aan het spelen waren kwamen er al reacties of het niet op ander tijdstip kon.

We hadden een warme plek gevraagd bij reservering, we waren op de meest schaduwrijke en koudste plek gezet.

We misten het gezellige camping leven, het is een dorre camping. Daarom veel erop uit geweest in de omgeving. Die is in zuidelijke (60 min) richting wel mooi.

Verschillende keren was het toiletpapier op en werd er lauw gereageerd als dat netjes werd gemeld. Het water bij het afwassen is te koud en bij douchen verschillende keren niet warm. De drukknoppen staan erg kort waardoor continue gedrukt moet worden om fatsoenlijk te kunnen afwassen en douchen.

Klimmuur is te gevaarlijk ivm losse grepen, tennisbaan vol putten ongeschikt voor gebruik.

Prachtige plek voor 65+

Anna
25-8-2017

Prachtige camping voor 65+! Mooie ruime plaatsen met keurig onderhouden heggen. Ligt afgelegen in een ingedut dorpje waar weinig te doen is. Kwamen hier in het hoogseizoen en als er 10 plaatsen bezet waren is dit veel! Dit geeft te denken in het hoogseizoen................. Met kinderen deze camping vermijden! Bemoeizuchtige eigenaars die niet voor zichzelf kunnen praten. Het is net of je een papegaai hoort bij alles wat gezegd wordt!
Ria van der Ploeg, eigenaar, 28-8-2017
Elke camping heeft zijn eigen regels. Mocht iemand zich daar niet aan houden kunnen wij daar wat van zeggen. Dit heeft alles met respect voor elkaar te maken.

Extreem rustige en goedverzorgde camping

Oliver Devoogdt
19-8-2017

Was maar voor 1 nacht, maar wat een beleving: proper sanitair, mooie plaatsen, goed zwembag, écht rustig, maar dan ook écht rustig.

Dorpje op loopafstand met een winkeltje.

Enig minpunt is misschien het eten: goed gegeten maar niet van omver geblazen.

Topvakantie

Familie Lansbergen
6-8-2017

We zijn net terug van een heerlijke vakantie op camping 'La Coccinelle' met onze drie kinderen van 14,15 en 17. Fred en Ria hebben het hier prima voor elkaar. Twee nuchtere, hardwerkende mensen die je met raad en daad bijstaan om van je vakantie een feestje te maken. Leuke tips over de omgeving, een praatje hier en daar en heerlijke pizza's. We zaten in een mooie, nette stacaravan en hebben de camping gebruik als uitvalsbasis voor onze uitjes in de prachtige omgeving. Achter elke bocht in de weg wachtte een nieuw cadeautje.

Voor de kinderen was er veel te doen, zoals karten, een klimpark, kanoën, de Puy-de-Dome op (en af), thematisch vulkaanpark...te veel om op te noemen. En dat alles binnen een half uurtje rijden van de camping.

Deze camping is zeker een aanrader voor iedereen die zijn drukke, jachtige leven even achter zich wil laten.

Fred en Ria, bedankt voor de fijne tijd en jullie gastvrijheid. Veel succes verder met jullie plannen om de camping nog beter te maken.

Fijne camping

Jos
5-8-2017

Netjes, goede service, betrokken eigenaren, rust, goede hygiëne, goede voorzieningen, rust.

Zeker voor herhaling vatbaar in de toekomst.

Fam Houtepen met camper
23-7-2017

Camping is keurig onderhouden met mooie afgebakende standplaatsen. Prima geschikt als doorgangscamping en zeker ook voor langer verblijf. Is gelegen in de nabijheid van de A71.'s-Nachts heerlijk stil. De Nederlandse eigenaars zijn zeer gastvrij en doen er alles aan het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ook voor kinderen voldoende speelgelegenheden.

Mooie kleine camping

Tineke
1-7-2017

De groningse eigenaars hebben er een prachtige camping van gemaakt. Mooie plaatsen!

Het enige jammere vonden we dat het zwembad nog niet open was.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Coccinelle in Blot l'Eglise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Coccinelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Coccinelle scoort een 8.3 uit 10 op basis van 65 reviews.