Camping Coccinelle

70 reviews over Camping Coccinelle in het Nederlands

Geweldige leuke gezellige camping

Jacqueline Bazuin
16-8-2018

Klein schalige camping met Nedelands sprekende eigenaren. Er is een zwembad, tennisbaan, klimmuur, jeu de boules baan en een pingpong tafel. Er is een leuk klein terras waar je ook heerlijk eenvoudig kunt eten. In Blot L'Eglise heb je een Proxi(buurtsuper)die van allerlei dingen kunt kopen en een bakker met heerlijke broodjes. In de omgeving is van alles te doen. Er is veel natuur oude dorpjes ruines watervallen rivieren enz te zien. Zeer mooie wandel/fiets mogelijkheden. Ook voor de vissers veel vis mogelijkheden. Een visvergunning kost €8,00. Voor de sportievelingen, wildwaterkano, karten, paragliden, paardrijden manege in de buurt van de camping. Kortom genoeg te beleven en te doen. Wij hebben er een super vakantie gehad.

Nooit meer

Pons
12-8-2018

Zwembad okay

Ligging aan doorgaande weg, overdag regelmatig verkeer avond nacht rustig. Omgeving mooi, wel stukje rijden voor vulkanen.

Plaatsen ruim en zonnig.

Camping in hoogseizoen minimaal bezet. Onze kinderen waren één van de weinige waardoor er weinig voor hen te doen was.

Wanneer je aangeeft dat afwas water koud is wordt dit direct tegen gesproken met kan niet. Verder wordt er niets mee gedaan. Toiletten worden niet dagelijks schoongemaakt. Bak om chemisch toilet in te legen bevind zich onder open keukenraam van de bar, erg onhygiënisch! Maaltzijden zijn erg eenvoudig.

Camping eigenaren zijn niet erg actief op de camping, verblijven met zeer grote regelmaat op hun stoel op grasveld naast de ingang.

Voor ons nog wel de Auvergne maar deze camping nooit meer!

Ria, eigenaar, 15-8-2018
We vinden het jammer dat jullie het niet naar de zin hebben gehad op onze camping. Inderdaad hebben we dit hoogseizoen helaas niet veel kinderen op de camping, we hadden dat ook graag anders gezien. Iedereen moet tenslotte zelf iets van zijn vakantie maken. Over het afwaswater heb Ik u uitgelegd dat we 1 systeem hebben, dus de douches en afwaswater hebben dezelfde temperatuur.

Relaxte camping in een betoverende omgeving!

Fam. Azier
7-8-2018

Heerlijke camping om goed bij te tanken. Rust, reinheid en regelmaat.

Ontzettend attente campingeigenaren, die je mondeling, maar zeker ook via hun documentatiemateriaal goed wegwijs maken in de prachtige omgeving, d'Auvergne.

Ne pas contrarier les propriétaires !

Maya 27
28-7-2018

Au premier contact tres chaleureux mais le lendemain matin nous avons offert nos pains au chocolat a un couple qui n'avait pas reserve son petit dejeuner et là je peux vous dire que la proprio n'a pas aimé du tout. Elle nous a fait un patacaisse du tonnerre ! Mes pains au chocolat etaient compris dans le prix donc je ne voit pas en quoi ça la derangeait ! Elle les aurait peut etre revendu puisque nous ne les mangions pas ! Domage car le camping est agreable !

Fantastisch!

Jan Vastenavond en Anneke Lei
9-7-2018

Het is een mooie nette camping en Fred en Ria zijn fijne gastvrije personen.

We hebben het prima naar ons zin gehad en het is een prachtige omgeving waar veel te beleven valt. Clemont Ferrand en andere plaatsen zijn zeer de moeite waard. Ook de reis met de trein naar de top van de Puy de Dome was een bijzondere beleving. Fietsen viel tegen maar wandelingen waren leuk zeker rond het kratermeer Gour de Tazenat. Al met al bijzonder geslaagd.

Leuke camping, aardige eigenaren

Peter
23-3-2018

Leuke camping, aardige (Nld) eigenaren. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. We zullen hier zeker terugkomen.

Hubert en Tiny de Maat
22-10-2017

Wij hebben op doorreis naar de Langedoc, een week op de camping bij Fred en Ria van der Ploeg gestaan en hebben er heerlijk genoten. Dat het weer niet best was kunnen de eigenaren niets aan doen, maar we hebben heerlijke uitstapjes in de buurt gedaan. We stonden met 5 a 6 eenheden op de camping. Bij het praten met de buren had mijn vrouw uit haar mond laten vallen dat ik die week jarig was. Wat schetst mijn verbazing, bij het opstaan hing de luifel vol met vlaggetjes, opgehangen door mijn 82 jarige buurman en geleend bij de eigenaresse. Wat doe je dan, je rijd langs de bakker in het dorp verderop om zijn vitrine met koeken leeg te kopen. Gevraagd aan Ria of zij voor koffie kon zorgen, dat was geen enkel probleem, het was beregezellig met alle kampeerders. Ook in de avond hebben we er heerlijk gegeten samen met een Limburgs stel. Deze camping is voor ons zeker een aanrader, zelfs in de ochtend bij het wegrijden nog een vriendelijke hand.

Rustig, gemoedelijk

De J's
23-9-2017

Gemoedelijke camping met vriendelijke Nederlands sprekende eigenaren. Verschillende nationaliteiten op de camping vertegenwoordigd. Leuk zwembad en voor de kinderen genoeg speelgelegenheid. Omgeving zeer landelijk. Grootte van de plaatsen gemiddeld.

Dorre camping, voor ons niet meer.

Fam Blok
13-9-2017

Deze camping is ongeschikt voor gezinnen met oudere kinderen. Wij waren in het hoogseizoen het enige gezin met oudere kinderen. Er werd niets georganiseerd niet eens een kampvuur oid. Als de kinderen rond 19.30 uur 15 min in het zwembad aan het spelen waren kwamen er al reacties of het niet op ander tijdstip kon.

We hadden een warme plek gevraagd bij reservering, we waren op de meest schaduwrijke en koudste plek gezet.

We misten het gezellige camping leven, het is een dorre camping. Daarom veel erop uit geweest in de omgeving. Die is in zuidelijke (60 min) richting wel mooi.

Verschillende keren was het toiletpapier op en werd er lauw gereageerd als dat netjes werd gemeld. Het water bij het afwassen is te koud en bij douchen verschillende keren niet warm. De drukknoppen staan erg kort waardoor continue gedrukt moet worden om fatsoenlijk te kunnen afwassen en douchen.

Klimmuur is te gevaarlijk ivm losse grepen, tennisbaan vol putten ongeschikt voor gebruik.

Prachtige plek voor 65+

Anna
25-8-2017

Prachtige camping voor 65+! Mooie ruime plaatsen met keurig onderhouden heggen. Ligt afgelegen in een ingedut dorpje waar weinig te doen is. Kwamen hier in het hoogseizoen en als er 10 plaatsen bezet waren is dit veel! Dit geeft te denken in het hoogseizoen................. Met kinderen deze camping vermijden! Bemoeizuchtige eigenaars die niet voor zichzelf kunnen praten. Het is net of je een papegaai hoort bij alles wat gezegd wordt!

Ria van der Ploeg, eigenaar, 28-8-2017
Elke camping heeft zijn eigen regels. Mocht iemand zich daar niet aan houden kunnen wij daar wat van zeggen. Dit heeft alles met respect voor elkaar te maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Coccinelle in Blot l'Eglise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Coccinelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Coccinelle scoort een 8.26 uit 10 op basis van 70 reviews.