Blot l'Eglise

Reviews over Blot l'Eglise

Geweldige leuke gezellige camping

Jacqueline Bazuin,
    16-8-2018

Klein schalige camping met Nedelands sprekende eigenaren. Er is een zwembad, tennisbaan, klimmuur, jeu de boules baan en een pingpong tafel. Er is een leuk klein terras waar je ook heerlijk eenvoudig kunt eten. In Blot L'Eglise heb je een Proxi(buurtsuper)die van allerlei dingen kunt kopen en een bakker met heerlijke broodjes. In de omgeving is van alles te doen. Er is veel natuur oude dorpjes ruines watervallen rivieren enz te zien. Zeer mooie wandel/fiets mogelijkheden. Ook voor de vissers veel vis mogelijkheden. Een visvergunning kost €8,00. Voor de sportievelingen, wildwaterkano, karten, paragliden, paardrijden manege in de buurt van de camping. Kortom genoeg te beleven en te doen. Wij hebben er een super vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Relaxte camping in een betoverende omgeving!

Fam. Azier,
    7-8-2018

Heerlijke camping om goed bij te tanken. Rust, reinheid en regelmaat.

Ontzettend attente campingeigenaren, die je mondeling, maar zeker ook via hun documentatiemateriaal goed wegwijs maken in de prachtige omgeving, d'Auvergne.

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastisch!

Jan Vastenavond en Anneke Lei,
    9-7-2018

Het is een mooie nette camping en Fred en Ria zijn fijne gastvrije personen.

We hebben het prima naar ons zin gehad en het is een prachtige omgeving waar veel te beleven valt. Clemont Ferrand en andere plaatsen zijn zeer de moeite waard. Ook de reis met de trein naar de top van de Puy de Dome was een bijzondere beleving. Fietsen viel tegen maar wandelingen waren leuk zeker rond het kratermeer Gour de Tazenat. Al met al bijzonder geslaagd.

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk genoten tijdens tussenstop motorrit.

Michael,
    22-6-2018

Tijdens motortoertocht door Frankrijk zijn we hier onverwachts gestopt voor een overnachting. We hadden niks geboekt, maar niets was te veel om alles voor ons snel in orde te maken. Na kennismaking met Bob en Jos spullen uitgepakt en op advies van hun bij een leuk restaurant in de buurt gegeten. De kamers en sanitair zijn in 1 woord SUPER. Ook de ligging van B&B is erg mooi. Het ontbijt was erg lekker, vooral de zelfgemaakte aardbeien jam. Tijdens het ontbijt kwamen Bob en Jos gezellig met ons mee eten. Bob en Jos zijn erg vriendelijk en nemen de tijd om het de gasten naar hun zin te maken. Deze locatie is zeker de moeite waard om te verblijven.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Leuke camping, aardige eigenaren

Peter,
    23-3-2018

Leuke camping, aardige (Nld) eigenaren. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. We zullen hier zeker terugkomen.

Gereisd met partner in september 2017
Blot l'Eglise scoort een 8,8 uit 10, op basis van 43 reviews