• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

Reviews over Blot l'Eglise

Geweldige mooie leuke gezellige vakantie gehad.

Jacqueline
    16-8-2018

Een geweldig mooie omgeving, veel natuur. Voor de vis,wandel,sport liefhebber de ideale plek. Vele vis plekken, wel even een visvergunning kopen. Deze kost €8,00 voor een hele dag. Vele mooie plekken om te wandelen met gezellige kleine dorpjes oude Ruines watervallen warmwaterbron bergen enz. Voor de sporter, wildwaterkano en ik heb veel wielrenners gezien die flink konden trainen in de bergen. Ik zelf hield het bij wandelen. Maar je kunt ook paragliden, met een matras paraschut van een berg af. Genoeg te doen en te beleven in de buurt van Blot L'Eglise. Wij zaten op de camping Coccinele, een leuk kleinschalige camping met gezellige nederlands sprekende eigenaren. Je kunt daar ook op terras lekker eten. Er was een zwembad een pingpong tafel tennisbaan klimmuur en een jeu de boules baan. Wij hebben een stacaravan gehuurd. Alles was aanwezig ruim en schoon. In het dorpje Blot'L Eglise heb je een buurtsuper Proxi die van alles wat heeft.

Heerlijk verblijf

anne
    5-8-2018

Alles was goed en top ! Mooie omgeving, veel rust en prachtige natuur. Een sfeertje wat echt charmant is

fantastisch

Bernadette
    4-8-2016

Prachtige omgeving, zeker ook om te wandelen.

Prachtige natuur

pascal
    1-10-2015

Dat het een heerlijke tussenstop is op weg naar Spanje.

Zeer goed onderhouden, charmante boerderij

fred
    1-8-2015

Fijne bestemming voor families met kinderen, komen zeker volgend jaar terug. We gingen uitgerust weer verder naar onze vakantiebestemming.

Blot l'Eglise scoort een 8,9 uit 10, op basis van 43 reviews