Bed and Breakfast Aaisastersterster

9.1Fenomenaal

Frankrijk, Auvergne, Besse et Saint Anastaise / Besse-en-Chandesse)

9.1Fenomenaal

• 9.3Ligging t.o.v. pistes

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

14 reviews over Bed and Breakfast Aaisa

• 10JvG11-09-2015

Leuk, mooi en knus!

Wij waren op doortocht naar het Zuiden en hebben hier één overnachting gehad. De gastvrouw geeft je een warm welkom. Ze neemt de tijd om je de 'ins en outs' te geven over het dorp en de restaurantjes. Heerlijke kangaroo gegeten bij een van de aangeraden restaurantjes (toevallig Belgen). De kamer was heel netjes! Ook de badkamer was heel schoon en leek net nieuw. Heerlijk geslapen in een grote boxspring. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Frank Aarts23-08-2015

perfecte tussenstop

Overnacht op onze reis naar Spanje. zeer mooie route, gezellig dorpje en super accommodatie geweldige familiekamer en prima ontbijt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9lindsey18-08-2015

fantastisch hotel in een leuk dorpje

Wij hebben hier een fantastische overnachting gehad op doorreis naar Spanje. Wij kregen op de 2de verdieping een kamer voor 3 personen en dat was pure luxe. De eigenaresse sprak nederlands en gaf een warm en huiselijk welkom. Als je uit de deur stapt kom je terecht in een klein leuk middeleeuws dorpje waar je ook kunt eten (als je frans kunt of een woordenboek bij je hebt) want alles is in het frans geschreven, maar wij zijn eruit gekomen en dan kun je er heerlijk eten. S'morgens in het hotel nog een prima ontbijt gekregen.

wij waren zeer tevreden over dit hotel en is zeker een aanrader !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10Reijer04-08-2015

waar voor je geld!

4-8-2015 Wij hebben 1 nachtje in Aaisa geslapen op doorreis naar de Ardeche. In 1 woord geweldig! De kamer was groot, netjes en heel schoon. Zeker een aanrader! Leuk en gezellig stadje waar je lekker kan eten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9De Boeck herman en maria03-10-2013

Uitzonderlijk goede bed ad breakfast

We hebben 5 heerlijke nachten geslapen bij Lya en Peter.het ontbijt was naar franse normen overvloedig en lekker. Lya is echt begaan met haar gasten, niets is haar te veel om het de mensen naar de zin te maken. Een echte aanrader!!!

Gereisd met partner in september 2013

• 10Jos van der Graaf28-11-2012

Fam van der Graaf

Weer een heerlijke vakantie gehad. We werden zoals gewoonlijk en wat ze met iedere gast doen in de watten gelegd. Geen vraag is te gek Tot volgend jaar, we kijken er nu alweer naar uit

Groetjes Familie van der Graaf

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 9Familie uit Belgie13-07-2011

Echt een aanrader!

Leuke B&B, zeer warm onthaal, knappe inrichting, zeer lekker ontbijt en men ziet hier graag kinderen komen. Uitstekende ligging in charmant dorpje in de Auvergne.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Frans, Sander & Irene van Elsen12-03-2011

Volop genoten!!!!!!!!!!!!

Voor het eerst sinds 8 jaar eindelijk weer eens vakantie en we hebben het Bes(se)t, nee SUPER BES(SE)T getroffen bij Lya en Peter!! Zodra we een voet binnen hadden gezet, voelden we ons al helemaal thuis, heerlijke grote kamers, super goede bedden, top ontbijt en lieve, gezellige mensen; kortom toppie!!! Het weer was in één woord geweldig, elke dag volop zon en nog sneeuw ook! Dus skiën, zonnen, lunchen op de berg(en) en 100% genoten! Omdat we zelf een vakantieparkje in Frankrijk hebben, zijn de rollen meestal omgedraaid en proberen wij het onze gasten naar " het zin" te maken........we hopen van harte dat onze gasten zich bij ons minimaal net zo welkom voelen als hoe wij ons bij Lya en Peet hebben gevoeld, want dan zit het echt hé-le-maal snor ;-) Ons seizoen gaat nu beginnen en nu we Aaisa ontdekt hebben, weten wij al waar we voor gaan "sparen"...........een skivakantie in Besse in 2012!!! Frans, Sander & Irene van Elsen - Longeville sur Mer - Vendée

Gereisd met oudere kinderen in maart 2011

• 10Peeters Salimans25-08-2010

topklasse

Schitterende B&B met mooie ligging met uitstekende verzorging door beide eigenaars en dan vooral de lieve Lya.mooie ruime kamers met king-size bed in het authentieke Besse.TOPKLASSE

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Hannie25-10-2009

Echt een topper zie ook reakties op de site

Zowel in de winter als in de zomer een heerlijk verblijf om vanuit Aaisa allerlei aktiviteiten te ondernemen. Echt een aanrader voor jong en oud Ze hebben ook een mooie site

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

1 tip over Bed and Breakfast Aaisa

• Jos van der Graaf, 28-11-2012

Wij hebben een tip voor iedreen!! Ga naar Aaisa chambre d'hote voor een heerlijke relaxte zomer of wintervakantie Omgeving is super, ontdek dit zelf

0 vragen over Bed and Breakfast Aaisa

Bed and Breakfast info