Bed and Breakfast Bergevaux

96 reviews over Bed and Breakfast Bergevaux

• 2018
    10Luc De Baerdemacker17-09-2018

Komen nog terug

Voor de 2e keer hier verbleven, en nog altijd even fantastisch: mooie chalet met alle luxe, rustig, klasse maaltijd 's avonds, beste B&B ooit

Gereisd met partner in september 2018

• 10Binnebeek-Biro17-09-2018

Topkwaliteit

Zeer goede accomodatie, goed internet en zwembad en alle mogelijke comfort. Lekker eten s'avonds en een zeer groot aanbod van keuzes aan het ontbijt.

• 10Li & Gilbert17-09-2018

Zeker een aanrader.

Op weg naar de Pyreneeën zijn we in het opgaan alsook in het terugkeren enkele dagen gaan vertoeven op Bergeveaux. Het was niet onze eerste keer en het was nog altijd top. Heel vriendelijk, behulpzaaam, goed eten, mooie ligging, goede infra. Bedankt Johan en Sabine

Gereisd met partner in september 2018

• 10Dirk en Ann Dely-Vanderper08-09-2018

Een prachtige vakantie in Bergeveaux!

Verblijven in Bergeveaux was voor ons echt 'thuiskomen'. Alhoewel we er nooit eerder waren geweest, voelden we er ons super op ons gemak. De kamer is erg comfortabel en ruim. Ook het privéterras met schitterend uitzicht is zeker een pluspunt. Alles is heel netjes en goed onderhouden. Johan en Sabine zijn bijzonder vriendelijk en helpen je overal wegwijs. Echt hartelijke mensen! Wat zeker moet worden vermeld, zijn de kookkunsten van Johan! Elke avond lieten we ons verwennen door een lekker diner op het grote buitenterras! Het restaurant is ook super gezellig en stijlvol. Ook het ontbijt is er erg lekker en gevarieerd. (Alleen jammer dat er geen eitje was) Er is ook het mooie zwembad met voldoende ligzetels en parasols. Verder is er natuurlijk de mooie wandelstreek met panoramische zichten. Voor ons is dit verblijf meer dan geslaagd en zeker een aanrader voor wie de Auvergne wil verkennen!

• 9Ann03-09-2018

een aanrader

We logeerde 4 dagen in de boerderij kamer :Bo, hierbij was alles wat we nodig hadden; voldoende ruimte, voldoende handdoeken, koelkast, goed bed... ook de kinderen vonden het een zeer leuk verblijf en miste direct de geitjes en ezel Coco die ze elke dag eten mochten geven. Zwembad was ook leuk. prachtig uitzicht, zeer mooie lokatie. Johan en Sabine zijn zeer vriendelijke en behulpzame mensen, zelfs met onze autopech tijdens ons verblijf hebben ze alles gedaan wat ze konden om ons verder te helpen. echt een fijne ervaring. We komen zeker nog eens terug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10De Block Anke02-09-2018

Fantastisch!

We verbleven 10 dagen in een chalet met onze twee kinderen van 10 jaar. De chalet was zeer leuk en compleet ingericht met een privé terrasje vanwaar je een prachtig uitzicht had. Datzelfde uitzicht kregen we elke ochtend en avond bij ons heerlijk ontbijt en avondeten. We werden culinair elke dag opnieuw in de watten gelegd waarbij ook zeer veel aandacht werd geschonken aan kindvriendelijke gerechten en persoonlijke voorkeuren van de kinderen. Onze kinderen waren ook dol op de vele dieren en het mooie zwembad. Hun besluit stond dan ook snel vast dat we volgend jaar zouden terugkeren! Johan en Sabine gaven ook met veel plezier uitleg over de streek en mooie wandelingen of uitstappen. Kortom, een prachtige locatie in combinatie met een geweldige gastvrouw en gastheer zorgden voor een geweldige vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9STEPHAN DEWITTE02-09-2018

Super!!

Zeer goede ontvangst door Johan en Sabine die er alles aan doen om iedereen in de watten te leggen. Het is zoals een beetje thuiskomen in een prachtige streek (2 de maal dat we er reeds verbleven), ook onze hond Zora is altijd welkom en was in haar nopjes tijdens de mooie wandelingen die we gemaakt hebben. Kortom een super vakantie.

• 9Geert01-09-2018

Aan te raden !

Leuke plaats, mooi uitzicht, prijs/kwaliteit dik in orde, rustige ligging, zwembad. Wat afgelegen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8J&S20-08-2018

De Auvergne, de moeite om te ontdekken!!

Een leuk verblijf in een knus houten chalet. Een hele mooie streek, natuur & geschiedenis, een perfecte mix voor uitstappen en 's avonds telkens ter plaatse lekker gegeten in het gezellige restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Bert20-08-2018

Een aanrader...

Zeer hartelijke ontvangst van de gastvrouw. De kamer was in orde op vlak van netheid. Lekker gegeten in het restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

7 tips over Bed and Breakfast Bergevaux

• maria en jeroen, 02-09-2013

breng wandelschoenen, want daar is de omgeving uiterst geschikt voor. bezoek de markten in Ambert en Arlanc en ga even in LePuy kijken!

• Anita, 11-09-2013

De markt op donderdag in Ambert is een dorpsaangelegenheid en ontzettend leuk om naar toe te gaan.

• Walter Jaegermann, 25-08-2012

De tuin van het huisje: met veel liefde door Nonnie onderhouden en verblijfplaats van veel mooie planten en dieren; vlinders in de vlinderstruik, hagedissen etc. De directe omgeving kent ook veel wild; een aantal keren een hert tegengekomen. Ook wilde zwijnen. Schitterende groepen rondvliegende roofvogels. In de omgeving: La Chaise Dieu met een geweldig klooster. De steden Vichy en Clermont Ferrand, het Lac Pavin (vulkaankrater) zijn mooie plekken voor uitstapjes.

0 vragen over Bed and Breakfast Bergevaux

Bed and Breakfast info