Bed and Breakfast Bergevaux

93 reviews over Bed and Breakfast Bergevaux in het Nederlands

Komen nog terug

Luc De Baerdemacker
17-9-2018

Voor de 2e keer hier verbleven, en nog altijd even fantastisch: mooie chalet met alle luxe, rustig, klasse maaltijd 's avonds, beste B&B ooit

Topkwaliteit

Binnebeek-Biro
17-9-2018

Zeer goede accomodatie, goed internet en zwembad en alle mogelijke comfort. Lekker eten s'avonds en een zeer groot aanbod van keuzes aan het ontbijt.

Zeker een aanrader.

Li & Gilbert
17-9-2018

Op weg naar de Pyreneeën zijn we in het opgaan alsook in het terugkeren enkele dagen gaan vertoeven op Bergeveaux. Het was niet onze eerste keer en het was nog altijd top. Heel vriendelijk, behulpzaaam, goed eten, mooie ligging, goede infra.

Bedankt Johan en Sabine

Een prachtige vakantie in Bergeveaux!

Dirk en Ann Dely-Vanderper
8-9-2018

Verblijven in Bergeveaux was voor ons echt 'thuiskomen'. Alhoewel we er nooit eerder waren geweest, voelden we er ons super op ons gemak. De kamer is erg comfortabel en ruim. Ook het privéterras met schitterend uitzicht is zeker een pluspunt. Alles is heel netjes en goed onderhouden. Johan en Sabine zijn bijzonder vriendelijk en helpen je overal wegwijs. Echt hartelijke mensen! Wat zeker moet worden vermeld, zijn de kookkunsten van Johan! Elke avond lieten we ons verwennen door een lekker diner op het grote buitenterras! Het restaurant is ook super gezellig en stijlvol. Ook het ontbijt is er erg lekker en gevarieerd. (Alleen jammer dat er geen eitje was) Er is ook het mooie zwembad met voldoende ligzetels en parasols. Verder is er natuurlijk de mooie wandelstreek met panoramische zichten. Voor ons is dit verblijf meer dan geslaagd en zeker een aanrader voor wie de Auvergne wil verkennen!

een aanrader

Ann
3-9-2018

We logeerde 4 dagen in de boerderij kamer :Bo, hierbij was alles wat we nodig hadden; voldoende ruimte, voldoende handdoeken, koelkast, goed bed... ook de kinderen vonden het een zeer leuk verblijf en miste direct de geitjes en ezel Coco die ze elke dag eten mochten geven.

Zwembad was ook leuk.

prachtig uitzicht, zeer mooie lokatie.

Johan en Sabine zijn zeer vriendelijke en behulpzame mensen, zelfs met onze autopech tijdens ons verblijf hebben ze alles gedaan wat ze konden om ons verder te helpen. echt een fijne ervaring. We komen zeker nog eens terug

Fantastisch!

De Block Anke
2-9-2018

We verbleven 10 dagen in een chalet met onze twee kinderen van 10 jaar. De chalet was zeer leuk en compleet ingericht met een privé terrasje vanwaar je een prachtig uitzicht had. Datzelfde uitzicht kregen we elke ochtend en avond bij ons heerlijk ontbijt en avondeten. We werden culinair elke dag opnieuw in de watten gelegd waarbij ook zeer veel aandacht werd geschonken aan kindvriendelijke gerechten en persoonlijke voorkeuren van de kinderen. Onze kinderen waren ook dol op de vele dieren en het mooie zwembad. Hun besluit stond dan ook snel vast dat we volgend jaar zouden terugkeren! Johan en Sabine gaven ook met veel plezier uitleg over de streek en mooie wandelingen of uitstappen. Kortom, een prachtige locatie in combinatie met een geweldige gastvrouw en gastheer zorgden voor een geweldige vakantie!

Super!!

STEPHAN DEWITTE
2-9-2018

Zeer goede ontvangst door Johan en Sabine die er alles aan doen om iedereen in de watten te leggen. Het is zoals een beetje thuiskomen in een prachtige streek (2 de maal dat we er reeds verbleven), ook onze hond Zora is altijd welkom en was in haar nopjes tijdens de mooie wandelingen die we gemaakt hebben. Kortom een super vakantie.

Aan te raden !

Geert
1-9-2018

Leuke plaats, mooi uitzicht, prijs/kwaliteit dik in orde, rustige ligging, zwembad.

Wat afgelegen.

Een leuk verblijf in een knus houten chalet. Een hele mooie streek, natuur & geschiedenis, een perfecte mix voor uitstappen en 's avonds telkens ter plaatse lekker gegeten in het gezellige restaurant.

Een aanrader...

Bert
20-8-2018

Zeer hartelijke ontvangst van de gastvrouw.

De kamer was in orde op vlak van netheid.

Lekker gegeten in het restaurant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bergevaux in Bertignat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bergevaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.