Bed and Breakfast Bergevaux

Bed and Breakfast Bergevaux
9,5

7 tips over Bed and Breakfast Bergevaux

Marcel Geusens, 21-7-2015
Wie van fietsen houdt, moet wel rekening houden met de stevige hellingen. Eerder voor de geoefende fietser.
Ilse Coppens, 11-7-2015
Als je echt eens vakantie wil, moet je naar Bergeveaux !!!
esther crutzen, 27-8-2014
Ambert is een leuk stadje op 7 km rijden, dichterbij is er niks, je kunt een lekkere pittige klim naar boven maken! i

NANCY EN LUC, 14-8-2014
Het is prachtig wandelen en fietsen op de verschillende cols in de nabijheid. De steden Clermont-Ferrand en St-Etienne liggen op +/- 1uur rijden.Plaatselijke markt op donderdag in Ambert op 8km.
Anita, 11-9-2013
De markt op donderdag in Ambert is een dorpsaangelegenheid en ontzettend leuk om naar toe te gaan.
maria en jeroen, 2-9-2013

breng wandelschoenen, want daar is de omgeving uiterst geschikt voor.

bezoek de markten in Ambert en Arlanc en ga even in LePuy kijken!

Walter Jaegermann, 25-8-2012
De tuin van het huisje: met veel liefde door Nonnie onderhouden en verblijfplaats van veel mooie planten en dieren; vlinders in de vlinderstruik, hagedissen etc. De directe omgeving kent ook veel wild; een aantal keren een hert tegengekomen. Ook wilde zwijnen. Schitterende groepen rondvliegende roofvogels. In de omgeving: La Chaise Dieu met een geweldig klooster. De steden Vichy en Clermont Ferrand, het Lac Pavin (vulkaankrater) zijn mooie plekken voor uitstapjes.