Camping Les Acacias

2 reviews over Camping Les Acacias in het Nederlands

Leuke, echt Franse camping

Arjen Hijman
23-8-2011

De ideaale plek voor rust en het echte vakantie gevoel! Kleine camping met een leuk zwembad. Niet al te groot maar om even af te koelen is het prima. Geen restaurant, wel afhaal maaltijden. Vichy op loop afstand. Regelmatig animatie in Frans en Engels. Camping is verdeeld in een 2 en 4 sterren gedeelte, ik heb het verschil niet kunnen ontdekken! Leuke vakantie gehad en zal er zeker nog een keer terug komen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

kleine doortrek camping

28-7-2009

De plaatsen zijn groot met redelijk wat schaduw, elke plaats beschikt over een waterkraan. Mooi zwembad met een nog mooiere glijbaan. Camping is door een weg gescheiden van de rivier waar gratis kan's en waterfietsen in liggen. Sanitair voldoet en stelt niet al teveel voor maar je hebt ii.i.g wel warm water.

Gereisd Met partner in juli 2009

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Acacias in Bellerive Sur Allier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Acacias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.