Vakantiehuis Thynières

Vakantiehuis
Vakantiehuis Thynières
8,7

25 reviews over Vakantiehuis Thynières in het Nederlands

Perfect verzorgd huis, mooie omgeving: aanrader!

J.M.H. Kortenbach
13-10-2008

al heel wat huizen gehuurd; dit huis overtrof echter alle vorige; het was er goed toeven en ook het park was zeer aangenaam en rustig.

Leuke woning in een prachtige omgeving

P. Vermeer
    13-10-2008

In het voorjaar van 2007 waren wij er met twee kinderen(11 en 7). Wij hebben er heerlijk gewandeld en leuke dingen gedaan. Ook toen het weer minder was was het goed toeven in de woning.

Aanrader !!!

W.F.Bellinga

Heerlijk prive

geen park gevoel

Prachtige omgeving met veel mogelijkheden tot recreatie.

Huisje zeer verzorgd.

Zeer relaxed

Markus
        3-8-2008

Wat een mooi locatie. Zwemmen, kanoën, varen in/op het meer, het kan allemaal.

Plaats is afgelegen, ideaal voor de rustliefhebber. De beheerder is Nederlands en erg aardig en hulpvaardig. Hij levert prima faciliteiten op het parkje. Boodschappen doe je in Bort les Orgues, het is even rijden, maar dat is met deze omgeving geen straf.

Zeer goed onderhouden en rustig parkje met 30 woningen vlak aan een stuwmeer. De Friese beheerder is wat stuk aan het begin, maar zeer hulpvaardig.

De woningen zijn echt super, zeer compleet, groot en compleet ingericht. Het park wordt zeer goed onderhouden.

In de zomer is op het park een trampoline, zwembadje en speeltoestellen. Het meer is op korte afstand te lopen.

Nadeel is het volledig ontbreken van winkels in het dorp. De bakker zit 6 km verderop, te bereiken over een smalle slinger weg.

Het dorp heeft wel een goed restaurant op het plein, verder is er niks.

De hoge bergen zijn wel een stukje rijden, zeker 45 minuten.

Geen massatoerisme, wel een heerlijke plek en zeker de moeite waard als je een stukje rijden met de auto geen probleem vindt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Thynières in Beaulieu (Cantal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Thynières zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.