Vakantiehuis Thynières

25 reviews over Vakantiehuis Thynières in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!!

R,
7-8-2018

Mooi gelegen huis, van alle gemakken voorzien (ruime keuken inclusief vaatwasser/oven/magnetron, wasmachine, 2 toiletten) met een prachtig uitzicht en een meer op 400m lopen (bergafwaarts). Rustig parkje. Zeer goede bakker (in lanobre) op 10min rijden.

Veel informatie over de omgeving, mooie wandeltochten, uitstapjes etc in het huis aanwezig. De VVV is er niks bij 😁

Ook voor aanvang van de vakantie ontvingen we van de eigenaar al een heel pakket met info.

Enigste minpuntje: eindschoonmaak doe je zelf. Hiermee ben je dus afhankelijk van de schoonmaakeisen van je voorganger..

Dit is door de eigenaar heel netjes opgepakt!

Wij komen zeker nog eens terug!

Een aanrader

Bert en Patty,
3-8-2018

De locatie is mooi en rustig en het huis is ruim, degelijk en van alle gemakken voorzien. In het Centraal Massief zijn mooie natuur- en historische bezienswaardigheden ruimschoots aanwezig. En vlakbij een leuk en strandje waar je lekker kan zonen en zwemmen en dat niet druk bezocht is.

Bij 'Le Beaulieu' kan je vlakbij goed eten. De kaart is niet zo groot, maar wat erop staat kunnen ze heel goed.

Fantastische week in een heel fijn huisje!

Klaas en June Beets,
6-7-2018

Wij hebben een fantastische week gehad en wat hebben jullie daar een lekker huisje!

We hadden sinds twee maanden een cabriolet en hebben bijna de hele Auvergne verkend helemaal geweldig met open dak!

Met vriendelijke groet en zeer waarschijnlijk tot een volgende keer,

fijn en mooi huis

Ralph en Jessica Houtingh,
2-7-2018

Bonjour!

Wij verblijven inmiddels alweer een aantal dagen hier in het prachtige Beaulieu! Wat is het ontzettend mooi hier en wat hebben jullie een fijn en mooi huis!

Wij zijn hier om een week mooie wandelingen te maken wat hier super goed kan! De omgeving is echt erg mooi! Maar hoe fijn is het dat je ook nog lekker kunt afkoelen in het meer en van alle gemakken bent voorzien! Echt heerlijk hier en het overtreft al onze verwachtingen!

Wij genieten lekker nog een paar dagen van al het moois hier!

Tot rust komen in puur natuurb

Marie José,
27-5-2018

Heerlijk ruim en goed geoutilleerd huis met balkon rondom. Prachtig uitzicht. Geweldige Natuur

Het chalet is een prima verzorgd en voorzien van alle gemakken voor ook een wat groter gezin (6). Er ligt veel informatie over allerlei activiteiten in de omgeving waardoor we ons geen moment hebben verveeld. En de Wifi is prima voor op vakantie.

Sfeervol (qua accommodatie en omgeving)!

Joost & Margo,
2-10-2017

Erg mooie, afwisselende omgeving. Veel te zien en te doen! Cultuur en natuur, rust en ruimte, dynamische steden en rustieke dorpen, wandelen en zwemmen, enz. enz. En een mooie vakantiewoning met alle voorzieningen en inclusief 'all weather' terrassen (wij hadden zowel felle zon als flinke regenbuien).

Super

Jacob & Marjan,
30-9-2017

Prachtig chalet, zéér compleet en met veel smaak en zorg ingericht. Het terras met mooi uitzicht is fantastisch. Met alle wandelroutes en overige info kun je weken vooruit. En voor die ene koude ochtend of avond is er altijd de houtkachel nog, en Nederlandse boeken, spelletjes en TV-zenders.

Vanuit het chalet zijn er al veel mooie wandelingen te maken en het meer is lekker om in te zwemmen.

We zijn al vaak in dit chalet geweest en hopen er nog vaak terug te komen.

Mooie omgeving

Sonja Ouwehand,
31-12-2016

Heerlijke avondzon op het terras. Mooi omgeving waar je goed kunt fietsen. Heerlijk rustig. Veel informatie over de omgeving binnen een straal van 100 km. Veel uitgezette wandelingen al direct vanuit het dorpje.

Heerlijk gefietst in de Auvergne vanuit fijn huis!

Thomas van der Wardt,
31-12-2016

Een prachtige week met geweldig warm weer!

De gefietste routes waren zwaar maar zeker mooi, met prachtige uitzichten, beklimmingen van puys en afdalingen.

Met afstanden tussen de 30 en 145 km kunnen wij iedereen deze routes aanraden.

Benieuwd naar deze routes: zoek op strava naar Thomas van der Wardt en in de week vanaf 20 augustus zijn de gefietste routes terug te vinden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Thynières in Beaulieu (Cantal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Thynières zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.