Vakantiehuis Thynières

Vakantiehuis
Vakantiehuis Thynières
8,7

1 review over Vakantiehuis Thynières in het Nederlands

Heerlijk gefietst in de Auvergne vanuit fijn huis!

Thomas van der Wardt,
31-12-2016

Een prachtige week met geweldig warm weer!

De gefietste routes waren zwaar maar zeker mooi, met prachtige uitzichten, beklimmingen van puys en afdalingen.

Met afstanden tussen de 30 en 145 km kunnen wij iedereen deze routes aanraden.

Benieuwd naar deze routes: zoek op strava naar Thomas van der Wardt en in de week vanaf 20 augustus zijn de gefietste routes terug te vinden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Thynières in Beaulieu (Cantal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Thynières zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.