Vakantiehuis Thynières

5 reviews over Vakantiehuis Thynières in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!!

R,
7-8-2018

Mooi gelegen huis, van alle gemakken voorzien (ruime keuken inclusief vaatwasser/oven/magnetron, wasmachine, 2 toiletten) met een prachtig uitzicht en een meer op 400m lopen (bergafwaarts). Rustig parkje. Zeer goede bakker (in lanobre) op 10min rijden.

Veel informatie over de omgeving, mooie wandeltochten, uitstapjes etc in het huis aanwezig. De VVV is er niks bij 😁

Ook voor aanvang van de vakantie ontvingen we van de eigenaar al een heel pakket met info.

Enigste minpuntje: eindschoonmaak doe je zelf. Hiermee ben je dus afhankelijk van de schoonmaakeisen van je voorganger..

Dit is door de eigenaar heel netjes opgepakt!

Wij komen zeker nog eens terug!

fijn en mooi huis

Ralph en Jessica Houtingh,
2-7-2018

Bonjour!

Wij verblijven inmiddels alweer een aantal dagen hier in het prachtige Beaulieu! Wat is het ontzettend mooi hier en wat hebben jullie een fijn en mooi huis!

Wij zijn hier om een week mooie wandelingen te maken wat hier super goed kan! De omgeving is echt erg mooi! Maar hoe fijn is het dat je ook nog lekker kunt afkoelen in het meer en van alle gemakken bent voorzien! Echt heerlijk hier en het overtreft al onze verwachtingen!

Wij genieten lekker nog een paar dagen van al het moois hier!

Op-en-top vakantiegevoel :-)

Erwin Vandewalle
4-8-2015

Gezien de zeer aangename ervaring delen we graag onze bevindingen.

Let wel, dit gaat over huis nr 11, info en boeking via website

Nog voor aankomst ontvang je veel info omtrent de chalet, de omgeving en activiteiten. We vertrokken met veel verlangen naar het onbekende Auvergne. De laatste etappe naar de woning deed ons alvast watertanden naar het berglandschap, het meer en de rust.

Wat een aangename verrassing om in Les Jardins de Thynières aan te komen. De prachtig onderhouden chalets op de bergflanken naast het meer geven je een instant-vakantiegevoel. En terecht! Na het binnentreden van de chalet wordt meteen duidelijk dat je de juiste keuze hebt gemaakt. De aangeboden fles wijn op tafel verwelkomt je. Alles wat je maar nodig denkt te hebben op vakantie is gewoon aanwezig! Zowel de keuken, salon, badkamer, twee toiletten(!), slaapkamers, terras en schuur zijn compleet. Met Wifi!

Proficiat met de verdiende Award!

Anja Moeijes, eigenaar, 4-3-2016

Dank u wel voor uw lovende woorden!

We hopen nog vele jaren samen met onze huurders te genieten van ons heerlijke huis te Beaulieu.

Mooie ruste plek in prachtige omgeving

Nicole Metz
13-8-2014

Heel fijne vakantie gehad vanuit huisje in Jardin des Thynieres. Mooie, rustige plek op relatief klein vakantiepark. De ligging is inderdaad dicht aan het mooie stuwmeer in de Dordogne, maar het is belangrijk te melden dat het strandje vlak bij het vakantiepark vooral gebruikt wordt door bootjes of volwassen zwemmers; voor kleine kinderen is het niet zo geschikt - dat viel ons wat tegen. Vakantiepark zelf heeft geen centrale speelvoorzieningen voor kinderen, dat verschilt per huisje (wie daaraan hecht zal een huisje moeten huren met eigen speeltoestellen of zwembad).

Tot rust komen!

G. van Wakeren
7-8-2011

Vanaf 25/6 t/m 9/7 in Les Jardins de Thynières mogen verblijven, dit was een absolute verademing! Prachtige omgeving, zeer verzorgd en ruim huis en uiteraard de rust van het leven in Frankrijk. Ook voor jonge kinderen is hier van alles te beleven, om de deur of aan het meer kunnen zij zich ook prima vermaken. Het park is centraal gelegen t.o.v. allerlei dorpjes en bezienswaardigheden. Van een druk park is overigens geen sprake, een oase van rust! We komen zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Thynières in Beaulieu (Cantal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Thynières zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.