Vakantiehuis Thynières

Vakantiehuis
Vakantiehuis Thynières
8,7

4 reviews over Vakantiehuis Thynières in het Nederlands

Het chalet is een prima verzorgd en voorzien van alle gemakken voor ook een wat groter gezin (6). Er ligt veel informatie over allerlei activiteiten in de omgeving waardoor we ons geen moment hebben verveeld. En de Wifi is prima voor op vakantie.

Het huis is werkelijk van alle gemakken voorzien, mooi en gezellig ingericht. Alles werkt zoals het hoort, er is niets wat oud of versleten is. We hebben veel gebruik gemaakt van de grote hoeveelheid routebeschrijvingen voor wandelingen die netjes in mappen geordend beschikbaar waren. Het terras bij het huis is ruim, veel gelegenheid om in de zon, of juist in de schaduw te zitten - wat je maar wilt. Het is er heerlijk rustig, in ieder geval toen wij er waren (eerste twee weken van juli).

Een aanrader voor een fijne vakantie

fam. Kortman
28-8-2014

huisje 11 les Jardins de Thynieres.

Het is een mooi en compleet huisje ,alles in het huisje is aanwezig. De omgeving en het uitzicht is fantachtisch. Een aanrader.

Supermooi, keurig huisje

Astrid
26-8-2014

Het is een zeer compleet mooi huisje, bovenaan een parkje met meerdere huisjes liggend aan een meer.

Alle apparatuur en internet werken super.

Wij hebben er twee heerlijke weken gehad,helaas was het weer slecht en hebben wij niet van het meer kunnen genieten.

Boodschappen doen is ongeveer op 15 minuten met de auto.

Voor voetballende zonen is het wat minder, maar toch hebben ze goed vermaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Thynières in Beaulieu (Cantal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Thynières zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.