Vakantiehuis Thynières

11 reviews over Vakantiehuis Thynières in het Nederlands

Een aanrader

Bert en Patty,
3-8-2018

De locatie is mooi en rustig en het huis is ruim, degelijk en van alle gemakken voorzien. In het Centraal Massief zijn mooie natuur- en historische bezienswaardigheden ruimschoots aanwezig. En vlakbij een leuk en strandje waar je lekker kan zonen en zwemmen en dat niet druk bezocht is.

Bij 'Le Beaulieu' kan je vlakbij goed eten. De kaart is niet zo groot, maar wat erop staat kunnen ze heel goed.

Fantastische week in een heel fijn huisje!

Klaas en June Beets,
6-7-2018

Wij hebben een fantastische week gehad en wat hebben jullie daar een lekker huisje!

We hadden sinds twee maanden een cabriolet en hebben bijna de hele Auvergne verkend helemaal geweldig met open dak!

Met vriendelijke groet en zeer waarschijnlijk tot een volgende keer,

Tot rust komen in puur natuurb

Marie José,
27-5-2018

Heerlijk ruim en goed geoutilleerd huis met balkon rondom. Prachtig uitzicht. Geweldige Natuur

Sfeervol (qua accommodatie en omgeving)!

Joost & Margo,
2-10-2017

Erg mooie, afwisselende omgeving. Veel te zien en te doen! Cultuur en natuur, rust en ruimte, dynamische steden en rustieke dorpen, wandelen en zwemmen, enz. enz. En een mooie vakantiewoning met alle voorzieningen en inclusief 'all weather' terrassen (wij hadden zowel felle zon als flinke regenbuien).

Super

Jacob & Marjan,
30-9-2017

Prachtig chalet, zéér compleet en met veel smaak en zorg ingericht. Het terras met mooi uitzicht is fantastisch. Met alle wandelroutes en overige info kun je weken vooruit. En voor die ene koude ochtend of avond is er altijd de houtkachel nog, en Nederlandse boeken, spelletjes en TV-zenders.

Vanuit het chalet zijn er al veel mooie wandelingen te maken en het meer is lekker om in te zwemmen.

We zijn al vaak in dit chalet geweest en hopen er nog vaak terug te komen.

Mooie omgeving

Sonja Ouwehand,
31-12-2016

Heerlijke avondzon op het terras. Mooi omgeving waar je goed kunt fietsen. Heerlijk rustig. Veel informatie over de omgeving binnen een straal van 100 km. Veel uitgezette wandelingen al direct vanuit het dorpje.

Compleet huis

Aad
14-8-2016

Vanwege het regenachtige weer waren we heel blij met de Nederlandse tv. Veel voetbal gekeken!

Goed verzorgd huis en mooie omgeving

Coen van Hagen
11-6-2013

Gisteravond laat zijn we weer thuis gekomen na een heerlijke week in het huisje in Beaulieu.

We hebben veel gezien in de verschillende omstreken. Ook naar Vulcania geweest. Interessant.

Het huisje is echt compleet. We lazen dat de keuken net vernieuwd is. Fantastisch zo’n keuken.

Met alles voorzien. Iedere avond konden we tot negen uur heerlijk buiten zitten bij de ondergaande zon.

Het weer in de Auvergne was goed. Een keer een buitje gehad, maar verder veel zon.

Dank jullie wel voor jullie goed verzorgd uitziende huisje.

Heerlijk huis in prachtige omgeving.

Karoline van den Boom
10-6-2013

Vroeg in het jaar maar heerlijk kunnen wandelen en fietsen. Af en toe een bui maar ook al heerlijk buiten kunnen eten. Fijn huis voor goed en minder goed weer. De omgeving is mooi, veel natuur en goed uitgezette wandelroutes. In het huisje zijn mappen vol met activiteiten te vinden.

2008

Een echte aanrader

R.v.Dijk
29-10-2008

Je komt hier tot rust. Onbeperkt mogelijkheden om te wandelen en van de natuur te genieten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Thynières in Beaulieu (Cantal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Thynières zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.