Vakantiehuis Thynières ****

Review geschreven door R

Voor herhaling vatbaar!!

R
7-8-2018

Mooi gelegen huis, van alle gemakken voorzien (ruime keuken inclusief vaatwasser/oven/magnetron, wasmachine, 2 toiletten) met een prachtig uitzicht en een meer op 400m lopen (bergafwaarts). Rustig parkje. Zeer goede bakker (in lanobre) op 10min rijden.

Veel informatie over de omgeving, mooie wandeltochten, uitstapjes etc in het huis aanwezig. De VVV is er niks bij 😁

Ook voor aanvang van de vakantie ontvingen we van de eigenaar al een heel pakket met info.

Enigste minpuntje: eindschoonmaak doe je zelf. Hiermee ben je dus afhankelijk van de schoonmaakeisen van je voorganger..

Dit is door de eigenaar heel netjes opgepakt!

Wij komen zeker nog eens terug!