Bed and Breakfast

38 reviews over Bed and Breakfast Les Echaloux in het Nederlands

verborgen paradijs...

Carola
12-7-2019

Ik was mee met een goede vriend die er al jaren komt. Al die tijd hoor ik van hem hoe fantastisch het altijd is bij Tim en Tanja. De werkelijkheid overtrof al mijn verwachtingen. Aangekomen in een klein dorpje ligt daar, verscholen achter de buitenmuur, een klein paradijs. Een oase van bomen, bloemen, schaduwplekken en vogels. Daarbij ook een heerlijk zwembad. Het huis is beeldschoon, alle kamers zijn met heel veel zorg ingericht. Door de gastvrijheid en de humor van Tanja en Tim voel je je gelijk thuis. Niks is hen teveel om het je naar de zin te maken. Aan het einde van de dag kun je heerlijk buiten eten met de andere gasten aan een lange tafel. De kookkunst van Tanja is veelgeprezen, en terecht!! En dan, na nog 1 glaasje zelfgemaakte limoncello, rol je heel tevreden je zachte bed in...als je echt wil uitrusten en genieten dan moet je hier absoluut heen. Ik ga zeker terug!

Gereisd Met partner in juli 2019

Ongelooflijk fijn!!

Ellen
11-7-2019

Voor uiterste ontspanning, dus rust, vriendelijkheid en heerlijk eten, is een verblijf bij Tim en Tanja het summum.

Gereisd Met partner in juli 2019

Fleur Zurburg
5-6-2019

Geweldige B & B, heerlijke bedden, zalig eten en ontzettende gastvrije en lieve mensen. Hebben echt plezier in hun werk ! Een absolute aanrader !!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Op en top vakantie en tegelijkertijd thuiskomen

Hilde
7-12-2018

‘Tim en Tanja’ zijn een beetje een begrip geworden bij ons thuis. Na drie vakanties (deels) op Les Echaloux doorgebracht te hebben, hebben we namelijk al vaak teruggeblikt of voorpret gehad. En dan hebben we het ook over Tim en Tanja. Die het met hun team en op hun plek prachtig voor elkaar hebben. Mooie omgeving, kleinschalig, enthousiast. Als gezin willen we ook graag nieuwe dingen zien, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat we in de toekomst nog wel een paar keer een nachtje blijven logeren, al was het maar om van de lekkere knoflookchampignons van Tanja te smullen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Paradijsje in Frankrijk

Geert en Irma
4-8-2018

Op onze doortocht naar het Zuiden hebben we overnacht in Les Echaloux. Alles is naar wens verlopen. Heerlijk avondmaal en ontbijt, leuke gezellige tuin, zwembad met veel vriendjes voor de kinderen, en super vriendelijke eigenaren en medewerkers. We overwegen om hier volgend jaar een of twee weken te logeren. Bedankt Tim en Tanja!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2018

Meer dan geweldig!!

Nel van der Plas
23-11-2017

Heerlijk verblijf gehad op de mooie minicamping met prachtig uitzicht. Onze dochter met twee kleine kindjes hadden de grote gite gehuurd. Alles was even mooi en verzorgd de tuin met het landhuis waarin de chambre d otes zich bevonden, de gezellige lounge hoek, het mooie zwembad en dan hebben we het nog niet gehad over het heerlijke eten, wat Tim en Tanja dagelijks serveerden. Niets was teveel of te moeilijk, niets moest en alles kon. Verder mooie rustige omgeving lekker om te wandelen en fietsen. Heerlijke tijd gehad en we gaan zeker nog eens terug naar dit mooie pareltje!!

Gereisd Met partner in juni 2017

Paradijsje

Marius Verhoef
9-8-2017

Wat is dit een heerlijke start of tussenstop van of naar je vakantie! Wij zijn er nu voor de tweede keer geweest, en wederom enorm genoten! We waren er met 3 kinderen van wie er 1 de eerste nacht ziek was, kosteloos konden we de volgende dag van kamer wisselen zodat het wat makkelijker was met de kinderen. Ook de 3e dag toen onze zoon last had van een oorontsteking hebben ze het doktersbezoek geregeld. Dit zijn de praktische zaken waarin we ze hebben gewaardeerd. Maar de locatie, de kamers, het geweldige eten allemaal top. En als kaatste de gastvrijheid en vriendelijkheid van Tim en Tanja, wat een toppers. Absolute aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De ultieme start van onze vakantie

Sander Wit
31-7-2017

Het zegt genoeg dat we voor de 4e x onze vakantie bij Tim en Tanja gestart zijn! Onthaasten, gastvrij, ongedwongen, kindvriendelijk, Lekker eten, schitterend domein... Tim en Tanja bedankt voor de heerlijke overnachtingen ent iT de volgende keer. Groet Fam Wit Oostzaan

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Zeer idyllisch en gastvrij!

K & A
30-7-2017

Wat een heerlijke plek is Les Echaloux! Een waar, onverwacht paradijsje met het prachtige landhuis, gehuld in blauwe regen. Tim en Tanja zijn ongelofelijk gastvrij en laten je bijzonder voelen. Gezellig 's avond mee eten aan de lange tafel is een aanrader! De kookkunsten van Tanja zijn verrukkelijk, ze maakt alles zelf! Les Echaloux is een heerlijke plek om te relaxen of een mooie tussenstop onderweg naar het Zuiden.

Gereisd Met partner in juli 2017

Geweldige plek om thuis te komen

Willekevandemaat
17-7-2017

Inmiddels voor de 4e keer bij Tim en Tanja geweest , heb nu al weer heimwee . Fantastisch. Gastvrijheid in zijn meest geweldige vorm. Komen zeker voor een Vijfde keer

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Les Echaloux in Bayet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Les Echaloux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.