Géén boekingskosten
FrankrijkAuvergneBayetBed & Breakfasts BayetBed & Breakfast Domaine les Echaloux (en Gītes en Mini camping)

Bed & Breakfast Domaine les Echaloux (en Gītes en Mini camping)

FrankrijkAuvergneBayet
9.7FenomenaalScore uit 56 reviews
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 56 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Contact

56 Reviews over Domaine les Echaloux (en Gītes en Mini camping)

• 10lynn wellekens29-08-2021

Leuke plek op doorreis, we keren telkens terug!

Hartelijke ontvangst, mooie en nette kamer met rituals productjes in de badkamer. Diner en ontbijt top! Prima vermaakmogelijkheden op het domein voor de kinderen. Brenda en Hans hebben alles wat opgefrist, maar gaan verder op t zelfde elan van de vorige eigenaars. Top!

• 10Kristof, Carmen, Maya en Lander10-08-2021

Super!

Hele leuke plek, enorm gezellig, net zoals de ontvangst!En het avondmaal was ook heel erg lekker.Echt een aanrader!!!Dankjewel Brenda en Hans!

• 10Niels10-08-2021

Het ultieme Franse vakantiegevoel

Heerlijk genoten van een mooie kampeerplek. Ruim opgezet met een super uitzicht over het Franse heuvelland. Table d’hôtes was heerlijk. Bijna elke dag genoten van een zeer smakelijk 3 gangen menu. 's ochtends kan je lekkere broodjes en croissants bestellen. Al met al een super vakantie in een super omgeving.

• 9Pien van der Wal21-06-2021

Franstastisch 🤩🍷🇫🇷

Idyllische omgeving met veel groen en gezellige zitjes, mooie wijnkaart, lekker eten met als hoogtepunt de verrine van ijs, fruit en merengue, romantische kamer met sterrenhemel en enorm gastvrije hosts: Brenda en Hans. Tijdens het diner zaten we plots middenin een hagelbui maar binnen no time konden we binnen plaatsnemen aan een lange mooi gedekte tafel. Helemaal super dus! Wij komen zeker nog eens terug.

• 10Ardjan Swerink28-09-2020

Fantastiche plek!

Les Echaloux is een heerlijke plek om te verblijven. De eigenaren, Hans & Brenda laten je binnen no-time thuis voelen waardoor je echt direct in de vakantiestemming komt. Het Domaine is mooi en ruim opgezet en geeft het gevoel van ruimte. Het zwembad zorgt voor een goede verkoeling na een uitstapje in de regio, waarbij er veel bezienswaardigheden zijn te bewonderen. Na een heerlijke dag is het tijd om aan te schuiven op het gezellige terras en aan te schuiven voor de table d’hotes. Dit wisselende drie gangen menu is elke dag weer een feestje voor een prima prijs! Hans & Brenda, nogmaals dank voor jullie goede zorgen en heel veel succes! We komen snel nog eens terug.

• 9Amber en Remo05-09-2020

Het voelde als thuiskomen!

Toen we hier aankwamen, voelde we ons echt welkom! Gezellige ambiance en heerlijk gegeten. Bedankt voor deze heerlijke overnachting en borrel in de tuin met overheerlijke bitterballen van risotto, mmmmm. Wij komen graag nog een keer terug om ons te laten verwennen!

• 10Karlijn en Hylke04-09-2020

Fantastisch! Echt aan aanrader!!

Echt een fantastische plek met zeer vriendelijke, warme en behulpzame eigenaren. Wij stonden op het (kleinschalige) tentenveld in de boomgaard, waar echt een fijne rustige sfeer heerste en er schoon sanitair was. Tevens is er een schoon en verwarmd zwembad aanwezig waar je ook heerlijk kunt liggen. Elke ochtend kregen we verse broodjes en in de avonden konden we, als we wilden, aanschuiven bij de table d’hôtes: een heerlijk driegangenmenu diner voor een prima prijs! Het eigen terras oogt erg gezellig. De omgeving is ook mooi met prachtige dorpjes, heerlijk om door heen te slenteren. Tevens is puy de Dôme en evt Puy de Sancy goed te bereizen vanaf deze plek. Kortom: geweldige plek.

• 10Bennie31-08-2020

Gastvrijheid met een grote G

Ongelooflijk mooie ambiance gerund door mensen die gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan. Fantastisch diner met verse ingrediënten, meer dan voortreffelijk ontbijt en dat allemaal in een prachtige, authentieke setting. We komen zeker terug!

• 10W.31-08-2020

Fantastisch!! Aanrader!!

Na een gastvrij ontvangst voelden we ons gelijk welkom en op ons gemak. Een ontzettend mooi, goed ingericht, heerlijk gegeten, verblijf gehad. Niets was teveel voor de gastheer en gastvrouw. Chapeau om zo’n mooi domaine op deze manier te runnen. We gaan zeker terug!

• 10Mariska27-08-2020

Echt een vakantiegevoel!

Afgelopen drie dagen hebben we doorgebracht bij Les Echaloux. We hadden een heerlijke campingplek in de ommuurde boomgaard. We zijn verwend door familie Been die ook de Coronaregels goed respecteerden. Het is een mooie, goed onderhouden plek om lekker uit te rusten. En niet onbelangrijk; er is een heerlijk zwembad met de hele dag zon. Echt een vakantiegevoel! ☀️

Bed & Breakfast Domaine les Echaloux (en Gītes en Mini camping) info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden