Appartement Château de Bussolles

9.9Fenomenaal

Frankrijk, Auvergne, Barrais-Bussolles

9.9Fenomenaal

• 9.8Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Château de Bussolles voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

9 reviews over Appartement Château de Bussolles

• 2017
    9J v d Heijden09-07-2017

Heerlijk chateau, zwembad, fietsomgeving.

Prachtig: het ruime chateau, fijne gastheer en -vrouw, de stilte en rust (' s nachts hoorden we uilen) het verfrissende zwembad en de fantastische fietsomgeving. Op onze uitgebreide fietstochten konden we kiezen uit eindeloze mogelijkheden met kleine weggetjes door golvende landschappen met nauwelijks verkeer. Voldaan en verhit van onze inspanningen genoten we van het heerlijke zwembad en de schaduwrijke plekjes op het landgoed. Alles is goed onderhouden, opgeruimd en schoon.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Ton20-02-2017

Geweldige entourage van kasteel met activiteiten

De gastvrijheid van de beheerders De complete privacy op een domein van 12 hectare De fantastische omgeving Het mooie weer Het ruime zwembad Het imposante kasteel De verrassend enorme hoeveelheid aan activiteiten zowel in, rond als in de directe omgeving van het kasteel De beschikbaarheid van Wifi en TV Voor een spotprijs voor 15 man nergens te evenaren

Gereisd met vrienden in juli 2016

• Oude reviews

10J.Noël27-12-2016

Geweldig verblijf met onze kinderen met Kerst.

Fantastisch verblijf in het prachtige kasteel met vele mogelijkheden (heerlijke leefkeuken, ruime, romantische slaapkamers met tal van badkamers en douches, snooker, speelzolder, pokerkamer). Ik heb in het bijzonder genoten van een heerlijke mountainbikerit met heerlijke, kleine weggetjes in een landelijke omgeving (in anderhalf uur fietsen precies 1 auto gezien), 's nachts konden we een uil horen onder een prachtige sterrenhemel!

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

• 10J.J.vd.H27-12-2016

Fantastisch!

Een sprookje; het hele kasteel in Kerstsfeer. Mistletoe en lampjes, kaarsjes, kerstbomen verlicht, schone en heerlijke bedden, een gastheer en gastvrouw zoals je ze niet veel meer ziet: geweldig! Aan alles is gedacht om ons verblijf perfect te maken. Merci 1000 fois!

Gereisd met vrienden in december 2016

• 10Suzan06-08-2015

Prachtig kasteel, heerlijk plek

Chateau de Bussolles is een prachtig kasteel in de Allier. Met de vele ruime slaapkamers en andere vertrekken (o.a. ontbijtzaal, ridderzaal, biljartruimte, tv ruimte, lounge terras en speelzolder) en het ruime zwembad een aangename accommodatie om met een groep voor een of meerdere weken te verblijven. Zeker ook voor jonge kinderen echt een belevenis. Wij waren hier met een groep vrienden met diverse jonge kinderen en hebben enorm genoten. Ook in de omgeving genoeg te doen: Vichy, pretparken, zwembaden, waterskiën/wakeboarden, diverse knusse plaatsjes, etc maar zijn we amper aan toegekomen omdat het in en rond het kasteel al zeer aangenaam toeven was.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 9Franka van der Poel03-06-2015

Prachtig kasteel!

Dit kasteel is een prachtig verblijf! Wij zijn hier met onze kinderen een week geweest en hebben wat uitstapjes gemaakt naar vichy en moulins, maar we hebben ons op- en rond kasteel Bussoles meer dan prima kunnen vermaken. We hadden prachtig weer en hebben daardoor heel veel gebruik van het zwembad gemaakt. De kinderen hebben zich prima op het landgoed vermaakt met pijl en boog schieten, voetballen, vissen etc. Bij slecht(er) weer is er in het kasteel ook genoeg vermaak, zoals spelletjes, pingpongtafel, poolbiljard etc. Wij hebben prachtige wandelingen in de omgeving gemaakt, langs watervalletjes, door de bossen. Er lopen hele mooie wandelpaden, maar een plattegrond is aan te raden om mee te nemen. 's Avonds bij het kampvuur met een toastje en een wijntje, zit je echt als een God in Frankrijk. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Rob Marijnen 23-05-2015

Kasteel met veel mogelijkheden

Met groep vrienden en kinderen verblijf gehad op dit geweldige landgoed. Alles erop en eraan. Vriendelijke Nederlandse beheerder. Bezoekje gebracht aan Vichy en Moulins maar het rustgevende verblijf bij het kasteel was al waarde voor je geld. We gaan zeker nog een keer terug

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9arno11-10-2014

droomkasteel

je waant je gewoon in de Middeleeuwen, je kan kiezen voor rust, natuur, activiteiten in de omgeving maar ook rondom jet kasteel. Echt geweldig Gigantisch om liggend op je luchtbed met een biertje in het zwembad te dobberen kijkend naar een kasteel. Voor de kids ook super om alles te ontdekken Leuk om een keer terug te gaan

Gereisd met vrienden in juli 2014

3 tips over Appartement Château de Bussolles

• arno, 11-10-2014

Bezoek aan de historische stad Vichy met winkelcentrum, historische gebouwen paardenrenbaan, wildwaterbaan, olympisch zwembad, rivier Allier met terassen

• Franka van der Poel, 03-06-2015

Wandelen in de buurt van het kasteel is prachtig en het kajakken op de rivier de Sioule is echt een aanrader!

• Rob Marijnen , 23-05-2015

Op zondagavond naar pizzeria Notre Coin Italy in Montagui Le Blin en aansluitend naar indrukwekkende bar Pub la Boulaize op 100 meter van Nederlandse eigenaar waar alle Nederlanders uit de streek verzamelen

0 vragen over Appartement Château de Bussolles

Appartement info