Appartement Motel Le Vieux Moulin

Appartement Motel Le Vieux Moulin

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Motel Le Vieux Moulin voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Motel Le Vieux Moulin in het Nederlands

2007

Inrichting wat sober maar wel toereikend,in badkamer waren

J. Bohmermann
1-10-2007

Inrichting wat sober maar wel toereikend,in badkamer waren wastafel en toilet goed, maar de douchecabine was wel heel erg klein, kon er maar net in bewegen, service was goed en de medewerkers waren vriendelijk.

Gereisd Met partner in september 2006

heel mooi appartement

W. Boorsma
1-10-2007

heel mooi appartement. Ruim opgezet. Ligging ideaal tov centrum en strand.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Motel Le Vieux Moulin in Avermes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Motel Le Vieux Moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.