Camping Le Chant-hibou (+ Gites)

Camping Le Chant-hibou (+ Gites)stersterstersterster

9.1Fenomenaal

Frankrijk, Auvergne, Audes (Allier)

9.1Fenomenaal

• 8.4Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

114 reviews over Camping Le Chant-hibou (+ Gites)

• 9Wetering01-12-2019

Kindvriendelijk en kleinschalig.

Kleinschalige en zeer kindvriendelijke camping. Het is wat verder rijden naar bezienswaardigheden, maar dat vonden wij niet erg. Zo konden onze kinderen even een dutje doen in de auto. De diertjes voeren en op de tractor rijden waren een groot succes. We vonden het sanitair gering en ondanks dat de eigenaresse zeer haar best deed om het schoon te houden, was het geregeld niet schoon. De camping is mijn inziens een aanrader voor gezinnen met kinderen tot +/- 8 jaar, die houden van rust, gezelligheid en een plek waar kinderen de hele dag met elkaar kunnen spelen. Onze kinderen van 2 en 4 jaar hebben genoten.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Geo en Corinne Walraad09-06-2019

Meer dan dat je verwacht

Een echte aanrader. Niet alleen voor blijvers op de camping, maar ook als overnachtingscamping. Echt een kleinschalige camping met klein boerderij gevoel. Kippen, geiten, schapen, poezen, konijnen, eenden. Alles wat je maar kan bedenken. Na een vriendelijke ontvangst van de Nederlandse eigenaren een plek mogen kiezen. Mooi vriendelijk terrein. Sanitair goed en schoon. Goede gratis wifi. Het plaatsje Audes is een klein en authentiek Frans plaatsje. Een echte aanrader voor long stay off short stay.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Linda14-11-2018

Hartelijk, ontspannen, ontdekken en goede sfeer

Wat een heerlijke plek! We hebben 2 weken vakantie in een fantastische safaritent doorgebracht, wat een weelde. Heerlijke bedden, ruime tent, veel speelgelegenheid voor onze dochter, een ontspannen sfeer en genoeg te doen op de camping zoals dieren voeren, trekker rijden, zwemmen, gezellig marshmellows roosteren bij het kampvuur etc. Irene en Ton zijn uiterst hartelijk en de table d’hote een absolute aanrader!

• 9Marije05-11-2018

Heerlijke camping voor een vakantie met kinderen

Deze camping is absoluut een aanrader voor een rustige vakantie met jonge kinderen. De camping is overzichtelijk en goed omheind, dus kinderen kunnen lekker zelf rondscharrelen. Het zwembad is lekker om af te koelen en er is wat vermaak in de vorm van dieren en wat speeltoestellen.

Leuke afwisseling met gewone tenten en de luxe kant en klare safari tenten. De eigenaren Ton en Irene zijn ontzettend gastvrij en gaan erg leuk met de kinderen om. Een keer mee-eten met de d'hote is erg gezellig en goed verzorgd.

In de directe omgeving is niet heel veel te doen, maar op een uurtje rijen verschillende zwemmeertjes en leuke stadjes en bezienswaardigheden.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Harm van Donk04-11-2018

Heerlijke week gehad; graag nog eens!

Heerlijke camping, ruim opgezet, fijne sfeer, zeer aardige gastheer- en vrouw. Omgeving is ok, rustig en kalm. Prima om te fietsen en wandelen, niet voor adembenemende uitzichten bijvoorbeeld:). Je kids kan je altijd zien op het grote veld, erg prettig als je zelf ook lekker wil ontspannen. Zwembad was heerlijk, lekker verfrissend.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9Michiel & Moniek27-10-2018

Knusse en vriendelijke camping , top voor kinderen

Deze knusse camping ligt op een open veld, met in het midden daarvan een mooi zwembad en speelvoorzieningen. Het hele terrein is afgesloten dus je kunt kinderen vrijuit laten spelen. De eigenaren, Ton en Irene, zijn zeer gastvrij en besteden veel aandacht aan hun gasten. Onze kinderen waren erg enthousiast over het ritje dat ze mochten maken op de traktor, waarvoor ze een traktor-diploma kregen!

• 9Melvin en Eva26-10-2018

Heerlijke vakantie

We hebben hier met onze twee kinderen van 3 en 5 een topweek gehad. Voor kinderen van die leeftijd (en dus ook voor de ouders) is het een paradijsje: veel vriendjes, mooi groot speelveld, skelters en veel leuke activiteiten met Ton en Irene (dieren voeren, kampvuur, tractor ritje etc.). Sanitaire voorzieningen waren wat miniem, maar naar verluidt zou daar op korte termijn werk van worden gemaakt. Voor boodschappen moet je wel even een kwartiertje in de auto zitten. Al met al een aanrader, zeker voor gezinnen met kleine kinderen.

• 6Staat v/h sanitair

• 9Suzanne Eveleens25-10-2018

Fijne familiecamping

Fijne familiecamping met gastvrije ontvangst en zorg. Heel erg aan te raden voor gezinnen met kleine kinderen! A

• 9Dorien Zieleman25-10-2018

Heerlijke, rustige vakantie!

Een heerlijke, rustige camping die zeer geschikt is voor een verblijf met jonge kinderen die ongestoord kunnen spelen op het centrale veld. Vooral het helpen voeren van de dieren was een groot succes!

• 9Staat v/h sanitair

• 9Ilona van der Heijden24-10-2018

Genoten van deze heerlijk vakantie!

Bij aankomst op de camping konden we meteen in onze tent terecht, we waren een aantal uur eerder maar dit was geen enkel probleem. Super fijn met een kleine meid! We hadden een safarinetent gehuurd, voorzien van alle gemakken en lekker luxe! Zwembad(je) voor de deur, samen met een groot grasveld met een zandbak en wat speelgoed voor de kinderen. Er zijn meerdere dieren aanwezig wat onze dochter geweldig vond, ze mocht zelfs de dieren mee eten geven. Vanwege de warmte hebben we van de omgeving niet heel veel gezien, maar we hebben het op de camping echt super gehad en ontzettend genoten! Ton en Irene zijn erg gastvrij en hebben daar een prachtige plek neergezet om te kamperen. Kortom een heerlijke rustige natuurcamping waar je kunt genieten van je vakantie! O ja, ook elke ochtend nog een bakker op de camping met vers brood!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

5 tips over Camping Le Chant-hibou (+ Gites)

• Carine, 30-09-2012

Le Grand Duc heeft een prachtige overkapte buitenruimte. De "toren" leek ons ook heel erg leuk, maar minder praktisch met een kind. Bleek dat daar juist traphekjes zijn, dus achteraf hadden we die ook kunnen huren. Dat doen we dan een andere keer.

• M van der Kleij, 25-07-2013

In de omgeving is genoeg te doen: kastelen bekijken, met het treintje naar de top van de Puy de Dome of naar de dino's in Paleopolis. Op de laatste avond wilde we gaan eten in de nabijgelegen auberge La Magnette, maar helaas was er geen plek, reserveren bleek echt nodig te zijn. Jammer voor ons, maar het zegt wel iets over de kwaliteit van het restaurant.

• Marjolein, 19-10-2011

Ton en Irene draaien met veel plezier een was voor je. Je krijgt je kleding drog en opgevouwen weer terug. Heerlijk zo'n luxe tijdens een kampeervakantie!

0 vragen over Camping Le Chant-hibou (+ Gites)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
    • SchaduwplaatsenAanwezig