Camping Le Chant-hibou (+ Gites)

Weer vandaag2°-4°
Camping Le Chant-hibou (+ Gites)
9,1

Laatste review

Wat een heerlijke plek!

We hebben 2 weken vakantie in een fantastische safaritent doorgebracht, wat een weelde. Heerlijke bedden, ruime tent, veel speelgelegenheid voor onze dochter, een ontspannen sfeer en genoeg te doen op de camping zoals dieren voeren, trekker rijden, zwemmen, gezellig marshmellows roosteren bij het kampvuur etc.

Irene en Ton zijn uiterst hartelijk en de table d’hote een absolute aanrader!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

112 reviews over Camping Le Chant-hibou (+ Gites) in het Nederlands

Wat een heerlijke plek!

Irene en Ton zijn uiterst hartelijk en de table d’hote een absolute aanrader!

Deze camping is absoluut een aanrader voor een rustige vakantie met jonge kinderen. De camping is overzichtelijk en goed omheind, dus kinderen kunnen lekker zelf rondscharrelen. Het zwembad is lekker om af te koelen en er is wat vermaak in de vorm van dieren en wat speeltoestellen.

Leuke afwisseling met gewone tenten en de luxe kant en klare safari tenten. De eigenaren Ton en Irene zijn ontzettend gastvrij en gaan erg leuk met de kinderen om. Een keer mee-eten met de d'hote is erg gezellig en goed verzorgd.

In de directe omgeving is niet heel veel te doen, maar op een uurtje rijen verschillende zwemmeertjes en leuke stadjes en bezienswaardigheden.

Heerlijke week gehad; graag nog eens!

Harm van Donk,
4-11-2018

Heerlijke camping, ruim opgezet, fijne sfeer, zeer aardige gastheer- en vrouw. Omgeving is ok, rustig en kalm. Prima om te fietsen en wandelen, niet voor adembenemende uitzichten bijvoorbeeld:). Je kids kan je altijd zien op het grote veld, erg prettig als je zelf ook lekker wil ontspannen. Zwembad was heerlijk, lekker verfrissend.

Knusse en vriendelijke camping , top voor kinderen

Michiel & Moniek,
27-10-2018

Deze knusse camping ligt op een open veld, met in het midden daarvan een mooi zwembad en speelvoorzieningen. Het hele terrein is afgesloten dus je kunt kinderen vrijuit laten spelen. De eigenaren, Ton en Irene, zijn zeer gastvrij en besteden veel aandacht aan hun gasten. Onze kinderen waren erg enthousiast over het ritje dat ze mochten maken op de traktor, waarvoor ze een traktor-diploma kregen!

Heerlijke vakantie

Melvin en Eva,
26-10-2018

We hebben hier met onze twee kinderen van 3 en 5 een topweek gehad. Voor kinderen van die leeftijd (en dus ook voor de ouders) is het een paradijsje: veel vriendjes, mooi groot speelveld, skelters en veel leuke activiteiten met Ton en Irene (dieren voeren, kampvuur, tractor ritje etc.). Sanitaire voorzieningen waren wat miniem, maar naar verluidt zou daar op korte termijn werk van worden gemaakt. Voor boodschappen moet je wel even een kwartiertje in de auto zitten. Al met al een aanrader, zeker voor gezinnen met kleine kinderen.

Fijne familiecamping

Suzanne Eveleens,
25-10-2018

Fijne familiecamping met gastvrije ontvangst en zorg. Heel erg aan te raden voor gezinnen met kleine kinderen! A

Heerlijke, rustige vakantie!

Dorien Zieleman,
25-10-2018

Een heerlijke, rustige camping die zeer geschikt is voor een verblijf met jonge kinderen die ongestoord kunnen spelen op het centrale veld. Vooral het helpen voeren van de dieren was een groot succes!

Genoten van deze heerlijk vakantie!

Ilona van der Heijden,
24-10-2018

Bij aankomst op de camping konden we meteen in onze tent terecht, we waren een aantal uur eerder maar dit was geen enkel probleem. Super fijn met een kleine meid!

We hadden een safarinetent gehuurd, voorzien van alle gemakken en lekker luxe! Zwembad(je) voor de deur, samen met een groot grasveld met een zandbak en wat speelgoed voor de kinderen. Er zijn meerdere dieren aanwezig wat onze dochter geweldig vond, ze mocht zelfs de dieren mee eten geven. Vanwege de warmte hebben we van de omgeving niet heel veel gezien, maar we hebben het op de camping echt super gehad en ontzettend genoten! Ton en Irene zijn erg gastvrij en hebben daar een prachtige plek neergezet om te kamperen. Kortom een heerlijke rustige natuurcamping waar je kunt genieten van je vakantie!

O ja, ook elke ochtend nog een bakker op de camping met vers brood!

Kleinschalig kindvriendelijk met dieren

Linda Frissen,
24-10-2018

Afgelopen juli verbleven wij 18 dagen met ons gezin (Kinderen 7 en 5) op Chant-Hibou. We zochten een kleinschalige overzichtelijke en gemoedelijke camping met een zwembad en dieren. Dit troffen we volledig tijdens ons verblijf en meer dan dat. De kinderen genoten van de vrijheid ze hadden door de ruimte én beschutting die er was op het mooie terrein. Zij voelden zich gezien door Ton en Irene die echt contact maakten en ze meenamen in het wonen en werken op de boerderij. Het steeds weer vinden van verse kippeneitjes na wat tips van Irene was het hoogtepunt van de vakantie voor onze zoon van 7, misschien net overtroffen door de reusachtige nieuwe skelter die er ineens was. Kinderen vinden elkaar makkelijk door het grote veld waar alle tenten omheen staan. Wij als ouders hebben meegenoten en kwamen makkelijk tot rust op deze prachtige plek.

Fantastische camping.

Maarten,
24-10-2018

Super aardige eigenaren. Was een geweldige ervaring

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Chant-hibou (+ Gites) in Audes (Allier), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Chant-hibou (+ Gites) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.