Camping Le Chant-hibou (+ Gites)

Camping Le Chant-hibou (+ Gites)
8,7

• Onvoldoende: 1 - 5

Zeer leuke camping

Karolien
10-7-2018

Begin juli 2018 een weekje verbleven in gite 'Le Bubo'.

De gite was helemaal in orde: ruim, gemakkelijke keuken, lekker koel bij heet weer, goede bedden en een eigen terras.

Het domein was ook helemaal in orde: helemaal afgesloten zodat mijn 3 en 6 jarige vrij konden spelen, diertjes bezoeken, fijn zwembad, speeltoestellen, ...

Eigenaren ook zeer hartelijk en vriendelijk.

Enige kleine nadeel: de prijs van hoogseizoen begint op 01/07, maar dan is het 'hoogseizoen' nog niet bezig op camping: geen animatie, kampvuur, ... Dat vonden de kinderen wel jammer, maar dit kleine nadeel valt te verwaarlozen na alle persoonlijke aandacht en het feit dat we ons fantastisch geamuseerd hebben.

In de omgeving ook zeker heel veel te doen.

Wij willen zeker nog een keer terug!

Ideaal met kleuters

CallensMartens
26-9-2017

Echt vakantie voor jong en ouder. Heerlijke mensen, ultieme vrijheid voor de kleintjes.

Veel en niks te doen.

Leuke fietstochtjes langs het kanaal.

The place to be met jonge kinderen op een haalbare afstand van België.

Een gemoedelijke boerencamping

Sanne
26-9-2017

Een kleine rustige idyllische camping met ontzettend toegewijde eigenaren.

Ton en Irene zijn erg gastvrij, 1x per week

Kookt ze uitgebreid voor de gasten die willen komen eten. De dieren kunnen gevoerd worden door de kinderen, marsmellows roosteren op een kampvuur. Er zijn allerlei leuke activiteiten voor de kinderen! Elke ochtend komt er een bakker op de camping. Het zwembad is leuk, maar verwacht geen enorm zwembad :-)

Voor kleine kinderen is de camping erg leuk maar minder voor tieners denk ik.

We hebben er 2 nachten gelogeerd ivm doorreis, lekker dicht bij de snelweg.

We hebben alweer gereserveerd voor volgend jaar!

Over de omgeving kan ik helaas niks zeggen.

Wij gingen voor het eerst met onze 3 kinderen naar een camping. 1 week verbleven in een gite (Bubo) en 1 week in een safaritent. Het geheel is erg gezellig en overzichtelijk, ideaal voor een gezin met kleine kinderen: zwembad, glijbaan/ schommel, zandbak, voetbalveldje, tafeltennistafel, 1x in de week dieren verzorgen en, bij het afscheid, samen met Ton op de tractor rijden.

Irene en Ton waren erg gastvrij!

In de omgeving zijn er een aantal activiteiten te ondernemen (zwemmen in een meertje, oude stadjes, kastelen). Voor eetgelegenheden in de omgeving is het noodzakelijk de auto te pakken, hoewel de maandagse pizzabus in het op loopafstand gelegen dorp een groot succes was.

Al met al 2 fijne weken gehad op de camping!

Fijne camping!

Muller
12-8-2017

Le Chant hibou is een kleine rustige camping. Ideaal voor gezinnen met kleine kinderen. Boer Ton en Irene weten een fijne warme sfeer te creëren. Boer Ton maakt, met engelengeduld, met ieder kind de dag voor vertrek een rondje op de tractor. Irene kent ieder kind bij naam. Één keer per week mogen de kinderen helpen met het voeren van de dieren. Voor ons zoontje is dat het hoogtepunt van de week! Dit jaar waren we voor de derde keer op Le Chant hibou. Er is nu ook goede WiFi, zelfs gewoon in de tent!

Fijne plek met een echt "Frans" karakter

R. Zonnenberg
4-8-2017

Wij hebben een week een gite gehuurd! Deze was eenvoudig en daarom top! Een terras met vrij uitzicht en rust! Binnen lekker koel.

Door omstandigheden waren wij iets vroeger aanwezig bij aankomst, maar dit was geen probleem.

We hebben heerlijk genoten, een avond mee gegeten met Ton en Irene, iedere ochtend vers brood op de camping en in de middag lekker verkoelen in het zwembad. Kids hebben pony gereden, tractor gereden, marsmellows gemaakt, dieren gevoerd en lekker gespeeld.

Prijs kwaliteit is erg goed!

Fijne kleinschalige en kindvriendelijk camping

Gitta en Thomas
20-7-2017

We hebben hier echt een topvakantie gehad! Voor het eerst kamperen met onze 1-jarige dochter. We zochten een kleinschalige camping zonder schreeuwende animatie, ruimte en rust. Je vindt dat hier op Le Chant Hibou. Simpel speeltuintje, prima zwembad en leuke lieve boerderijdieren. De eigenaren Irene en Ton zijn bijzonder gastvrij en wij voelden ons gelijk welkom. In de omgeving is veel te zien en ook met regenachtige dagen hoef je je niet te vervelen. Dus zoek je als jong gezin een camping waarbij kind en ouders op en top genieten, ga vooral naar deze camping!

Rustig en gezellig paradijsje

Micha en Hanneke
8-7-2017

Het is een heerlijke rustige camping. Erg overzichtelijk door het kleine aantal plaatsen en de speeltoestellen in het midden van de camping. De kinderen hebben heerlijk gespeeld en genoten van het verzorgen van de dieren. Er is in de omgeving genoeg te doen om je niet te vervelen, wandelen, wielrennen, zwemmen in meertjes, kastelen bezoeken. Je kunt op de camping zelf niet dineren, maar er zijn een aantal leuke eettentjes in de buurt. En de persoonlijke aandacht van de eigenaren Ton en Irene voelde als een warm bad. We hebben genoten van een heerlijke vakantie.

We hebben met onze kinderen van 3 en 5 jaar genoten! Een gezellige overzichtelijke camping waar de kinderen zich prima vermaken! Beestjes voeren en tractor rijden met boer Ton, het kampvuur, echt een leuke sfeer!

Even helemaal niks moeten....

de Laatjes
25-8-2016

Als je op zoek bent naar een kleinschalige camping, waar je kinderen kunnen spelen en jij als ouder zelf je rust kunt pakken dan ben je hier op het juiste adres. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat werd er alleen maar gespeeld en genoten! In de omgeving zijn ook genoeg leuke uitjes. Het enige minpunt was dat de camping in de tijd dat we daar waren steeds verder leegliep waardoor het bijna een privé camping werd. Het seizoen was blijkbaar al redelijk afgelopen, terwijl wij nog midden in onze vakantie zaten. Gelukkig hadden onze kinderen nog speelkameraadjes genoeg dus wij hebben het niet als vervelend ervaren. Zeker een aanrader, vooral met jonge kinderen. Ton en Irene...nogmaals bedankt voor een SUPER vakantie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Chant-hibou (+ Gites) in Audes (Allier), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Chant-hibou (+ Gites) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Chant-hibou (+ Gites) scoort een 8.66 uit 10 op basis van 91 reviews.