Camping La Vallée Verte

13 reviews over Camping La Vallée Verte in het Nederlands

Excellent!

Fam.Zaubitzer,
15-8-2018

Excellent! Zeer vriendelijke beheerders die een riant uitzicht bieden.

Gereisd met partner in augustus 2018

Nooit meer

Rudi van den Bogaert,
25-6-2017

We wilden graag een plaats nabij het toilet gebouw, omdat we 2 honden hebben kregen we een plaats op ruim 200 meter van het toiletgebouw aangeboden.

Onze behoefte konden we wel aan de rand in de bossen doen, lekker fris...

Na de rondleiding door het muffige gebouw, het rook er naar oma, en het opblaas zwembad dat inmiddels groen kleurde, hebben we besloten nooit meer gebruik te zullen maken van deze camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
Camping La Vallée Verte, eigenaar, 29-6-2017
Beste Rudi, vriendelijk verzoeken wij je deze review te verwijderen omdat er sprake is van een vergissing. Wij hebben op onze camping geen zwembad en dus denken wij dat er sprake is van een vergissing in naamgeving. Onze camping is gevestigd in Ambert, postcode 63600.

Voor herhaling vatbaar

Daniëlle,
30-4-2017

Even er tussenuit en op zoek naar natuur, rust, lekker eten en zon... dan is deze mooie, rustige camping een echte aanrader! Gastvrije eigenaren, die altijd bereid zijn om te helpen. In het dorp zijn leuke tentjes waar je lekker kunt lunchen en/of dineren met een goed glas wijn.

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Gastvrij en midden in de natuur

Wilma & Carlo
16-1-2017

Wil je echt vrij en midden in de natuur kamperen dan is deze locatie wat je zoekt. Yvonne en Ron zijn gastvrij en helpen je waar nodig. Het plaatsje Ambert is gezellig en heeft alle voorzieningen die je maar kunt wensen.

Gereisd met partner in juni 2016

rust en stilte in een fantastische omgeving

theo
9-1-2017

Houd u van de natuur, stilte en rust ga dan naar deze camping

Gereisd alleenreizend in april 2016

Fijne camping, rustig op groot veld, kleinschalig.

Gerard Verhaegen
19-12-2016

Ook geschikt voor campers, alhoewel sommige plekken licht schuin waren. veel ruimte en prettige eigenaren.

sanitair prima in orde. kan geen negatieven bedenken.

Gereisd met partner in mei 2016

Rust, ruimte en groen

Marceldj
19-12-2016

Meerdere weken op deze in het groen gelegen camping gestaan met mijn 3 jongens. Grote staanplaatsen (>200m2) vriendelijke en gastvrije eigenaren. Sanitair is netjes en schoon. Er is een grappige toiletje in het bos.

Leuke activiteiten dicht in de omgeving. Plan d'eau waar je gratis kun zwemmen en spelen met de kinderen. Ook aan eten en drinken hoeft het je niet aan te ontbreken. grote kabel (800m) op een 20 minuten rijden. Klimparcours voor jong en oud in de buurt. Ambert is een gezellige plaats met een grote markt op donderdagochtend en op zaterdag is er ook nog een markt voor de locale producten. Mountenbiken, wandelen er is veel mogelijk, voor ieder wat wils.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

In Frankrijk op een berg...

Eveline
12-10-2015

Deze camping is het einde voor mensen die het liefst geen camping nodig zouden hebben. De gebruikelijke campingambiance ontbreekt. Hier heerst de natuur; in zicht, spraak, stilte en geur.

In de meest luxueuze campingbadkamer ooit voel je je 'als god in Frankrijk'. Zo smaakt de vakantie beslist naar meer.

Klein nadeel; als de badkamer bezet is rest de overige gasten slechts één van de twee provisorische toiletten. Ik neem dit van harte voor lief!

Gereisd anders in september 2015
De campingeigenaren, eigenaar, 3-12-2015

Beste Evelyne,

hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. We doen ons uiterste best om binnen dezelfde ambiance de sanitaire voorzieningen uit te breiden voor de toekomst.

Rust en ruimte!

Fam stoops
7-8-2015

Net terug van 2 weken zalige rust op deze kleinschalige maar zeer ruime camping. De Nederlandse eigenaars zijn zeer fijne mensen. Zeer toegankelijk en behulpzaam. Vooralsnog basic camping, proper maar beperkt sanitair (hier wordt aan gewerkt). Elektriciteit. Grote plaatsen en extra ruimte rondom. Kind en hond vriendelijk. Wifi. PRACHTIGE uitzichten... Paar minuutjes rijden van stad Ambert met eetgelegenheden, grootwarenhuizen, marktje, historisch stadje... . prachtige omgeving om te wandelen, of te fietsen... Zwemgelegenheid in het nabijgelegen en mooie gemeentelijke recreatiegebied. Kortom, aan te bevelen voor ieder die van rust en natuur houdt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Mooie groene, rustige omgeving!

mireille gerstel
10-6-2015

Wij verbleven een week in de gité in september 2014.

Heerlijk weer, rust, ruimte & mooi uitzicht.

Op het terrein kon ons kind heerlijk en veilig spelen. Er is genoeg ruimte om te profiteren van de zon en schaduw. Je kan gebruik maken van tafels en stoelen die bij de gité horen.

In omliggende weilanden lopen koeien en stieren.

Het dichtstbijzijnde dorp Clerette heb je langs de rivier schapen staan. Op het weggetje langs de weilanden rijdt nauwelijks verkeer. Heerlijk om daar te wandelen.

In het dorp Ambert had je een park met meer en speeltuin voor de kleintjes. Onze dochter van 2 kon daar heerlijk spelen.

In het dorp zijn er twee grote supermarkten en er is ook een aldi.

Voor de makkelijke maaltijd is er genoeg te vinden in het dorp, zoals een pizzaria, kebabzaak.

We zijn naar ook het dierenpark gegaan: Parc zoologique du Bouy. Het was erg leuk, zeker voor kleine kinderen.

Het is wel groot. Kinderwagen is niet te doen, het is wild terrein en het ligt op verschillende niveau hoogtes.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014
De campingeigenaren, eigenaar, 3-12-2015
Helaas is het genoemde dierenpark inmiddels opgeheven.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vallée Verte in Ambert (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vallée Verte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.