Camping La Vallée Verte

9.5Fenomenaal

Frankrijk, Auvergne, Ambert (Puy de Dome)

9.5Fenomenaal

• 8.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

14 reviews over Camping La Vallée Verte

• 2018
    10Fam.Zaubitzer15-08-2018

Excellent!

Excellent! Zeer vriendelijke beheerders die een riant uitzicht bieden.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

4Rudi van den Bogaert25-06-2017

Nooit meer

We wilden graag een plaats nabij het toilet gebouw, omdat we 2 honden hebben kregen we een plaats op ruim 200 meter van het toiletgebouw aangeboden. Onze behoefte konden we wel aan de rand in de bossen doen, lekker fris... Na de rondleiding door het muffige gebouw, het rook er naar oma, en het opblaas zwembad dat inmiddels groen kleurde, hebben we besloten nooit meer gebruik te zullen maken van deze camping.

• 4Staat v/h sanitair

Camping La Vallée Verte, eigenaar, 29-06-2017

Beste Rudi, vriendelijk verzoeken wij je deze review te verwijderen omdat er sprake is van een vergissing. Wij hebben op onze camping geen zwembad en dus denken wij dat er sprake is van een vergissing in naamgeving. Onze camping is gevestigd in Ambert, postcode 63600.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Daniëlle30-04-2017

Voor herhaling vatbaar

Even er tussenuit en op zoek naar natuur, rust, lekker eten en zon... dan is deze mooie, rustige camping een echte aanrader! Gastvrije eigenaren, die altijd bereid zijn om te helpen. In het dorp zijn leuke tentjes waar je lekker kunt lunchen en/of dineren met een goed glas wijn.

Alleen gereisd in juli 2016

• 9Wilma & Carlo16-01-2017

Gastvrij en midden in de natuur

Wil je echt vrij en midden in de natuur kamperen dan is deze locatie wat je zoekt. Yvonne en Ron zijn gastvrij en helpen je waar nodig. Het plaatsje Ambert is gezellig en heeft alle voorzieningen die je maar kunt wensen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9theo09-01-2017

rust en stilte in een fantastische omgeving

Houd u van de natuur, stilte en rust ga dan naar deze camping

Alleen gereisd in april 2016

• 8Gerard Verhaegen19-12-2016

Fijne camping, rustig op groot veld, kleinschalig.

Ook geschikt voor campers, alhoewel sommige plekken licht schuin waren. veel ruimte en prettige eigenaren. sanitair prima in orde. kan geen negatieven bedenken.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Marceldj19-12-2016

Rust, ruimte en groen

Meerdere weken op deze in het groen gelegen camping gestaan met mijn 3 jongens. Grote staanplaatsen (>200m2) vriendelijke en gastvrije eigenaren. Sanitair is netjes en schoon. Er is een grappige toiletje in het bos.

Leuke activiteiten dicht in de omgeving. Plan d'eau waar je gratis kun zwemmen en spelen met de kinderen. Ook aan eten en drinken hoeft het je niet aan te ontbreken. grote kabel (800m) op een 20 minuten rijden. Klimparcours voor jong en oud in de buurt. Ambert is een gezellige plaats met een grote markt op donderdagochtend en op zaterdag is er ook nog een markt voor de locale producten. Mountenbiken, wandelen er is veel mogelijk, voor ieder wat wils.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Eveline12-10-2015

In Frankrijk op een berg...

Deze camping is het einde voor mensen die het liefst geen camping nodig zouden hebben. De gebruikelijke campingambiance ontbreekt. Hier heerst de natuur; in zicht, spraak, stilte en geur. In de meest luxueuze campingbadkamer ooit voel je je 'als god in Frankrijk'. Zo smaakt de vakantie beslist naar meer. Klein nadeel; als de badkamer bezet is rest de overige gasten slechts één van de twee provisorische toiletten. Ik neem dit van harte voor lief!

• 10Staat v/h sanitair

De campingeigenaren, eigenaar, 03-12-2015

Beste Evelyne,

hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. We doen ons uiterste best om binnen dezelfde ambiance de sanitaire voorzieningen uit te breiden voor de toekomst.

Gereisd in september 2015

• 9Fam stoops07-08-2015

Rust en ruimte!

Net terug van 2 weken zalige rust op deze kleinschalige maar zeer ruime camping. De Nederlandse eigenaars zijn zeer fijne mensen. Zeer toegankelijk en behulpzaam. Vooralsnog basic camping, proper maar beperkt sanitair (hier wordt aan gewerkt). Elektriciteit. Grote plaatsen en extra ruimte rondom. Kind en hond vriendelijk. Wifi. PRACHTIGE uitzichten... Paar minuutjes rijden van stad Ambert met eetgelegenheden, grootwarenhuizen, marktje, historisch stadje... . prachtige omgeving om te wandelen, of te fietsen... Zwemgelegenheid in het nabijgelegen en mooie gemeentelijke recreatiegebied. Kortom, aan te bevelen voor ieder die van rust en natuur houdt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8mireille gerstel10-06-2015

Mooie groene, rustige omgeving!

Wij verbleven een week in de gité in september 2014.

Heerlijk weer, rust, ruimte & mooi uitzicht. Op het terrein kon ons kind heerlijk en veilig spelen. Er is genoeg ruimte om te profiteren van de zon en schaduw. Je kan gebruik maken van tafels en stoelen die bij de gité horen.

In omliggende weilanden lopen koeien en stieren. Het dichtstbijzijnde dorp Clerette heb je langs de rivier schapen staan. Op het weggetje langs de weilanden rijdt nauwelijks verkeer. Heerlijk om daar te wandelen.

In het dorp Ambert had je een park met meer en speeltuin voor de kleintjes. Onze dochter van 2 kon daar heerlijk spelen. In het dorp zijn er twee grote supermarkten en er is ook een aldi. Voor de makkelijke maaltijd is er genoeg te vinden in het dorp, zoals een pizzaria, kebabzaak. We zijn naar ook het dierenpark gegaan: Parc zoologique du Bouy. Het was erg leuk, zeker voor kleine kinderen. Het is wel groot. Kinderwagen is niet te doen, het is wild terrein en het ligt op verschillende niveau hoogtes.

De campingeigenaren, eigenaar, 03-12-2015

Helaas is het genoemde dierenpark inmiddels opgeheven.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Camping La Vallée Verte info