Vakantiehuis La Combe Basse

6 reviews over Vakantiehuis La Combe Basse in het Nederlands

Een TOP plek!!

Lidi en Kees Schilperoort
15-8-2014

Een gezellig en comfortabel huis op een prachtige locatie met veel groen, kabbelend water, twee terrassen met zon of schaduw en lekkere ligbedden. Een zeer complete inrichting waar werkelijk aan alles is gedacht: tijdschriften, spelletjes, informatiemap met leuke tips voor de omgeving en zelfs een picknickmand die gevuld kan worden. De omgeving is prachtig met valleien en bergen etc. waar je volop kunt wandelen en fietsen. Een heerlijke bakker zit op loopafstand achter het plaatselijk café. Kortom: een échte aanrader!!

Gereisd Met partner in juli 2014

Zeer geslaagd

Phil Rensen
17-9-2012

Een aanrader voor de ervaren huizenhuurder

Gereisd Met partner in september 2012

Rust, ruimte en sfeervolle gite

j_w_plat
5-8-2012

Twee weken genoten met fantastisch weer. La Combe Basse ligt prachtig, heeft drie terrassen: ontbijt in de zon, meeverhuizen voor de lunch, of lekker in de schaduw van een oude boom luieren. Geen buren. Van het Museum merkten we nauwelijks iets. We sliepen met openslaande deuren open bij het ruisende gekabbel van de beekjes.
Bakkertje vlakbij met lekkere verse croissants, de marktjes en brocantes waren erg leuk. Er zijn dromerige dorpjes en oude stadjes, we hebben gefietst en gewandeld (mapje met routes ligt in de gite) en telkens stonden we versteld van het prachtige uitzicht op de vallei. We hadden nog wel langer willen blijven .... We werden erg vriendelijk ontvangen door Brigitte, er stond een fles wijn voor ons klaar, het huisje was brandschoon en de bedden opgemaakt. Het is erg sfeervol, 'rustig' en functioneel en met zorg ingericht, en er ligt heel veel informatie over alles wat er in de omgeving te doen is.
Kortom, we komen zeker weer. Jolande Buitenhuis

Gereisd Met partner in juli 2012

Prima plek

L. Tent
23-7-2012

Vakantiehuis La Combe Basse is ons prima bevallen. We zijn er nu twee keer geweest. Eén keer met vrienden en één keer met zijn tweeën. Er is allerlei informatie aanwezig over de activiteiten die je kunt doen. Vlakbij is een bakker met heerlijk brood en Ambert is op 4 km afstand. IAmbert is een leuke plaats met een zwembad en alle winkels die je kunt wensen. Je hebt met 4 personen genoeg ruimte en de inrichting is mooi op elkaar afgestemd. Je kunt direct vanuit het huisje wandelen, maar ook in de verdere omgeving zijn wandelingen te maken. Een aanrader voor mensen die van rust en ruimte houden.

Gereisd Met partner in Sun Apr 29 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk huisje, slechte inrichting

leo flaton
15-7-2012

Het huisje is leuk gelegen vlak bij een in werking zijnde papiermolen en op 1,5 km een heerlijke boulangerie. Verder op 4 km een leuke plaats Amber. Je kunt er fijn wandelen voor elk wat wils. De inrichting is voor 2 volwassenen prima maar als je (net zoals wij) met 2 echtparen komt is dit niet aan te raden omdat de badkamer en het toilet tussen de 2 slaapkamers inligt wat ontzettend vervelend is omdat je daarmee altijd rekening moet houden wanneer je gebruik gaat maken van deze ruimtes.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 30 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Trudy en Jan Willem, Eigenaar, Wed Jul 25 2012 11:16:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Om onaangename verrassingen voor alle partijen te voorkomen adviseren we u om vooraf een plattegrond van de vakantiewoning (in Frankrijk) te vragen.

Optimaal genieten

Jan Willem
22-4-2012

Heerlijk huis, waar alles aan gedaan is om je meteen "Thuis" te voelen. We komen er nu voor het derde jaar en elke keer is het opnieuw genieten. Het huis is gezellig ingericht, heerlijk schoon en prachtig gelegen. Midden in de natuur, maar idcht bij een bakker en 5 minuten met de auto naar Ambert. Perfecte uitvalsbasis voor wandelingen in de directe omgeving en centraal gelegen voor tochten naar omringende plaatsen. Voor ons het ideale frankrijkplaatje.

Gereisd Met partner in oktober 2011

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Combe Basse in Ambert (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Combe Basse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.