Abrest

vakantie Abrest

Reviews over Abrest

Mooi camping met ruime plekken.

JoopVisser,
    16-5-2015

Mooi camping met ruime plaatsen en een prima sanitair. Helaas is het afwas water niet op de juiste temperatuur om je vaat te doen.

Leuk zwembad. Schaduwrijke plekken, Helaas alleen brood via een automaat te koop toen wij er waren.

Gereisd met partner in mei 2015

Leuke camping vlakbij Vichy

peterwj,
    10-8-2014

Camping la Croix de St Martin ligt aan de oever van de Allier en op loopafstand van Vichy. Je kunt een leuke wandeling maken langs de oevers van de Allier en door het park naar Vichy. Prima camping om Vichy te bezoeken. De camping heeft ruime plaatsen en goed sanitair. Vriendelijke ontvangst. De camping hanteert ACSI-tarieven.

Gereisd met partner in januari 2014

Prettige camping bij Vichy

grete,
    19-8-2013

Prettige camping met ruime standplaatsen en goed, schoon sanitair.

Op loopafstand van het centrum van Vichy, waarbij je grotendeels door het mooie park lang de Allier kunt wandelen.

Gereisd met vrienden in juli 2013

doortrek campinkje

annette,
    12-8-2013

Prettige camping, maar voor ons wat te ver lopen vanaf het station.

Klein zwembadje en een kiosk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Fijne camping juist als je honden hebt

Annie Nelemans,
    22-4-2013

Mijn man en ik en onze twee grote honden hebben 8 dagen gekampeerd op deze camping. We werden keurig ontvangen. De plaatsen zijn ruim. Wij hebben gekampeerd met een grote tunneltent en aanhangwagen.

Het sanitair was goed en schoon.Je kon brood bestellen voor de volgende dag. Er was direct buiten de camping veel wandelgelegenheid voor ons en de honden. Je kon vanuit de camping langs de rivier de Allier naar Vichy wandelen via lange en korte wandelroute. De omgeving is heel mooi. Wifi is gratis en de ontvangst is goed op je kampeerplaats.

Wel staat in de Acsi gids dat de honden gratis zijn, maar dat is niet zo. We hebben dus nog voor 1 hond moeten betalen. Dit was echter maar 1 Euro per dag, dus dit vonden we geen probleem, gezien de prijs prestatieverhouding e de korting met de AcsiI campingkaart voor laagseizoen. Voor ons was dit een zeer passende camping en we zijn hier zeer tevreden over.

Gereisd met partner in april 2013
Abrest scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews