Vakantiehuis l'Âne d'Ôr

13 reviews over Vakantiehuis l'Âne d'Ôr in het Nederlands

3 geweldige weken

Wim en Ellis
24-9-2017

La vieille Grange is een zeer sfeervol en compleet huis en van alle gemakken voorzien. Grote tuin, mooi zwembad met prachtig uitzicht.

Buitengewoon gastvrije en hulpvaardige eigenaars.

Prachtige natuur en sfeervolle stadjes in de nabije omgeving (veel terrasjes en restaurants).

De rivier De Dorgogne met zijn vele strandjes is vlakbij.

Een vakantie in dit huis is een aanrader voor iedereen. Wij hebben in ieder geval met onze hond volop genoten en komen zeker een keer terug.

Oude reviews (archief)

voor herhaling vatbaar

babette_behrens
22-8-2013

Wij hebben in het hoogseizoen la vieille grange gehuurd. De Dordogne is zeer druk in die periode, en het was dan ook erg fijn om na de drukte terug te rijden naar de rust van l'ane d'or. Het appartement is schoon, van alle gemakken voorzien (scherpe messen, goede pannen, senseo, filterkoffiezetapparaat, waterkoker, kaasschaaf, compleet, goed bed). Het zwembad is heerlijk, verwarmd. De gastvrijheid staat bij Bep en Ton hoog in het vaandel. Broodjes haal je met de auto bij de bakker 2 km verderop in Cenac. Supermarkt ook aanwezig. Kanovaren (Canoe loisirs) en paardrijden (manege, 1 uur buitenrit 20 euro pp, caps beschikbaar) is vlakbij. Wij (ouders met 1 dochter 11 jaar) hebben een geweldige vakantie gehad. Het was ook leuk dat in de boerderij in dezelfde weken een Nederlands gezin met 2 dochters logeerde. De boerderij heeft een eigen besloten tuin, maar de kinderen vonden elkaar in het zwembad.

Kortom, een aanrader.

wat een heerlijke week

Ruben Stolk
31-5-2010

2-5-2010 Een mooi ingerichte boerderij. Een heerlijk zwembad. Veel ruimte in en om het huis. We hebben hier een week echt genoten samen met onze hond en onze zoon van 8 weken. Een aanrader voor rustzoekers die er af en toe ook eens een dagje lekker op uit willen. In de omgeving is voldoende te zien!

heerlijke plek

Paul en vrienden
31-5-2010

7-4-2010 traditioneel jaarlijks "mannenweekend" doorgebracht in l'Ane d'Or (februari), bij aankomst verwelkomd met een bak koffie in het zonnetje en voor 's avonds had Bep zelfs een heerlijke warme maaltijd geregeld. Een geweldig huis, voorzien van alle gemakken. Prachtige omgeving, geweldige oude stadjes en kastelen, heerlijk eten en drinken. Zo in de winter en het vroege voorjaar is het er ook heerlijk rustig.

Een aanrader, wij komen er zeker weer terug.

snel terug

Bianca en Paul
31-5-2010

We hebben een heerlijke week doorgebracht in de Boerderij van Bep en Ton. Genoten van het mooie huis en de prachtige omgeving, de rust en de vriendelijke stadjes en dorpjes. Bep en Ton waren zelf niet aanwezig maar het huis was prima op orde en het ontbrak ons aan niets.

De volgende vakantie is alweer geboekt!

Fantastisch!

bartus72
31-5-2010

8-10-2009 Wij hebben 2 heelijke weken doorgebracht in "De Boerderij". Ruimte genoeg in huis maar zeker ook daar buiten. Onze 2 kinderen van 6 en 8 jaar hebben genoten van het (verwarmde) zwembad, trampolines, de honden en de ruimte. Ton en Bep nemen je vakantie serieus en doen hun uiterste best het helemaal naar je zin te maken. Het huis was zeer sfeervol, net alsof je thuis bent. De omgeving is ook met jonge kinderen een uitdaging. Heerlijk met de kano weg of kastelen bezoeken. Genoeg te zien op relatief korte afstanden. Dit was onze eerste keer, maar gaat zeker niet de laatste zijn! Dank jullie wel voor de gastvrijheid en uitmuntende service! Jullie hebben een hele bijzondere en mooie vakantieplek daar in de Dordogne. Daar waar het échte Franse gevoel gewoon om de hoek ligt....

Wat een heerlijke week

Ruben Stolk
2-5-2010

heerlijke plek

Kenneth en Paul
7-4-2010

Een aanrader, wij komen er zeker weer terug.

snel terug

Bianca en Paul
1-12-2009

De volgende vakantie is alweer geboekt!

Hier moet je naar toe!!!

Hans
29-10-2009

Wat een geweldige plek, en wat een mooie omgeving.

Complimenten voor de inrichting van de huizen. waar je nog wel eens de oude rotzooi van een ander als inrichting van een vakantiewoning wil tegenkomen heb je hier het gevoel dat er nog meer is dan in je eigen huis.

Mooi banken, televisie met schotel, tot en met een broodbakmachine in de keuken.

Buiten een fantastich uitzicht over het dal. Plek om te bbq-en of voor een kampvuur. Sarlat en Domme op fietsafstand.

Bij Ton en Bep kun je terecht met je vragen over de omgeving, maar ook als je iets nodig hebt. Is geen punt bij ze.

Voor mensen met kinderen ideaal, maar ook voor ons als rustzoekers.

Wij gaan zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis l'Âne d'Ôr in Vitrac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis l'Âne d'Ôr zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis l'Âne d'Ôr scoort een 8.89 uit 10 op basis van 13 reviews.