Camping Yelloh! Village Château de Fonrives

Camping Yelloh! Village Château de Fonrives
7,8

6 tips over Camping Yelloh! Village Château de Fonrives

Laura, 14-8-2014
Omgeving is erg mooi. Bezoek Bergerac, Villeneuve-sur Lot met het oude gedeelte van Pujols. Op zondag de geweldige markt in Issigeac. Veel leuke dorpen met mooie huizen en leuke pleintjes. Landelijke omgeving maar toch ook veel te doen. Bij de receptie van de camping veel folders beschikbaar.
sabrina durieux, 11-7-2014

het personeel is er heel vriendelijk en zeker niet te vergeten is de winkel in het park,alles verkrijgbaar voor schappelijke prijs.

in het restaurant kan je heerlijk eten en onnodig te sleuren met veel kledij.er zijn wasmachines en droogkasten

a_vr, 13-8-2013
Meertje met glijbaan en veel bomen voor schaduw in Lougratte.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Château de Fonrives voor je op een rij gezet:

Renate Visschers, 30-7-2013
Boottocht over de Dordogne, Kasteel in Biron, Stad Bergerac.
N., 4-8-2012

Op 5 min. afstand is een grote Intermarche. In de campingwinkel kun je dagelijks vers brood halen.

Diverse leuke markten en kastelen in de omgeving. Leuk om met een kano de Dordogne af te varen. Op 10 min. afstand van de camping is een meertje bij een andere camping. Zeer de moeite waard en zeker doen!

Anique, 19-6-2012
Dagtrip naar steden Sarlat-le-Caneda en Perigueux. Veel mooie middeleeuwse stadjes en kastelen in de buurt, net de Efteling.