Hotel Domaine Du Moulin De Labique

9.2Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, Villeréal (Lot et Garonne)

9.2Fenomenaal

10 reviews over Hotel Domaine Du Moulin De Labique

• 9Ria van de Komijnenberg27-07-2017

Heerlijke rustige vakantiebestemming.

Le Moulin fr Labique is een topadres met een geweldige gastheer en gastvrouw. Je wordt hier heerlijk verwend.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Ria van de Konijnenberg25-06-2016

Een heerlijke bestemming.

Prachtige kamers. Vriendelijke mensen. Heerlijk eten. En heerlijk rustig. Een toplocatie.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Nancy en Arjen08-02-2016

Een gouden adresje voor een heerlijk verblijf.

Wij zouden één nachtje blijven maar werden zo verrast door de gastvrijheid van Christine en Patrick, hun prachtige huis en de warmte die deze mensen uitstralen dat we er een nachtje aan geplakt hebben. De kamer schoon en sfeervol, zalig eten en een heerlijk ontbijt daarbij een geweldig mooie omgeving maakte dat wij volop genoten hebben van ons verblijf op Moulin De Labique en zullen zeker nog eens terugkomen. Bedankt Christine en Patrick voor jullie goede zorgen !

Gereisd met partner in februari 2016

• 9Marjo de Fluiter en Rene Bruin11-07-2014

Top top top!

Geheel in stijl deze prachtige locatie. Prachtige kamers. Heel vriendelijke en behulpzame eigenaren die het iedere gast 100% naar de zin willen maken. Je voelt je er meteen thuis. Eten wordt met liefde bereid door Patrick en Christien zorgt voor het goede timing tijdens de maaltijden.Christien onderhoudt professioneel het contact met haar gasten. Fiets- (elektrisch of racefietsen i.v.m. soms hoogte verschillen nodig) en wandelmogelijkheden. Gezellige Dordogne dorpjes in de omgeving. Villereal prima voor een boodschapje.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Trees22-10-2012

Gastvrij verblijf in mooie omgeving

Wij zijn tijdens een fietsvakantie van SNP begin julie in 'Du Moulin De Labique terechtgekomen. We hadden een mooie ruime kamer met een overdekte veranda, zodat we ook met slecht weer heerlijk buiten konden zitten. Mooi zwembad, goede keuken, hartelijke ontvangst, gemoedelijke sfeer.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Jan-Hein en Ria23-09-2010

Een paradijsje.

W#ij zijn hier voor de 3e keer geweest en hebben weer genoten van de gastvrijheid van Patrick en Christine. Prachtige kamer, heerlijk gegeten en weer veel gezien. Dit is een plek waar wij nog vele vakanties zullen doorbrengen.

Gereisd met partner in september 2010

• 10Daniëlle en Karin07-09-2010

Fantastische plek!

Top locatie! De kamers zijn sfeervol ingericht en zijn heel erg "proper". Prima verzorgd ontbijt en 's avonds wordt door Patrick een heerlijk diner bereid. Christine is een top gastvrouw en een echte lieverd. Wij hebben er een Villa Felderhof gevoel aan overgehouden. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Mieke25-07-2010

Paradijs!

We hebben een fietsvakantie gehouden en 4 dagen bij de Moulin van Christine en Patrick verbleven op hun prachtige 25 ha groot terrein. Het was fantastisch, de gastvrijheid van het Belgisch echtpaar, de aanwezigheid van Max en Bessie, de honden die samen met je aan de wandel gaan. Het eten was meer dan voortreffelijk. Het terrein is immens groot, je wandelt zo 1,5 uur langs vijvertjes, beekjes, velden. De kamers zijn zeer sfeervol, het zwembad ligt heerlijk rustig. Het was een fantastische tijd. Christine en Patrick erg bedankt.

Vera en Mieke

Gereisd met partner in juni 2010

• 9mieke25-07-2010

Perfect !

We zijn in de watten gelegd door Christine en Patrick, alles was perfect, het heerlijke eten, de kamer, de omgeving, het zwembad. Ontzettend aardige gastvrouw en gastheer. Het was top !

Vera en Mieke

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Kleinsma 19-08-2008

Fietsvakantie

Het is zeer rustig in de omgeving we hebben een fietsvakantie gehad en is ons uitstekend bevallen. De hotel eigenaren waren zeer gastvriendelijk.

Gereisd met familie in augustus 2008

Hotel Domaine Du Moulin De Labique info