Camping Moulin de Campech

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Moulin de Campech voor je op een rij gezet:

ACSI Eurocampings
ACSI Eurocampings

1 review over Camping Moulin de Campech in het Nederlands

2005

Gezellige camping onder Engelse leiding

Luc Kluijtmans
6-12-2005

Gezellige camping onder Engelse leiding. De familie doet er alles aan om een prettig verblijf te hebben. Heerlijk zwembad, lekker restaurant(niet uitgebreid) Standplaatsen zijn groot en prive. Grotendeels in de schaduw.

Gereisd Anders in Tue Dec 06 2005 11:51:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Moulin de Campech

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin de Campech in Villefranche-du-Queyran (Lot et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin de Campech zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.