Villars

Reviews over Villars

Heerlijk relaxen

jeroen hoogenboom,
    11-7-2018

Wij zaten in een klein huisje op het kleinschalige complex ( petite verte). dit is een pittoresk huisje in het bos geschikt voor 2 personen. Het is klein maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het ligt op ca. 20 meter van een prachtig zwembad. Je zit aan de rand van een bos en s'avonds hebben wij tweemaal het geluk gehad een hert te spotten bij onze woning. De eigenaren Arthur en Corine (nederlands stel) zijn erg gastvrij en geven je direct het gevoel dat je welkom bent. Wij werden bij aankomt verwend met een heerlijke lasagna ( wel even bestellen!!) en ook gedurende de week wordt er tweemaal door Arthur gekookt en daar kan je voor inschrijven. Het is er erg rustig. Het enige wat je hoort zijn de vogels. wij vonden dat erg prettig. In de omgeving zijn leuke dorpjes te bezoeken zoals Brantome. Een mooie wandeling is naar de Grotten van Villars. Arthur en Corine kunnen je alles vertellen over diverse wandelingen en fietstochten

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijke plek!

Esther,
    21-8-2016

B&B la verte ligt rustig in een gehucht. Midden in mooie natuur, velden en bos. Wij verbleven in kamer La Forge.

Een mooie, gezellige en ruime kamer. Eigen terrasje erbij. Heerlijk ontbijt met eigen gemaakte jam en iedere dag vers fruit en ei op verschillende manieren bereid.

Table d'hotes was lekker en met zorg klaargemaakt

Eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam met tips en aanbevelingen voor tripjes en restaurants in de omgeving. Ontspannen en relaxte sfeer.

Indien je niet in de drukke toeristenmassa wilt verblijven is deze B&B zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016